טלה 21.3־20.4
בתחילת השבוע מרס בטלה בנסיגה מול מרקורי במאזניים. אלה ימים מתוחים, שבהם כעסים עלולים להתפרץ. היזהרו לא להחמיר את המצב, כדי שלא יגלוש לאלימות. המקבץ בגדי עם ירח בגדי גורמים בסוף השבוע לתסכול ולתחושת מחנק. 

היו סבלנים אף שקשה. ענייני אהבה מתחממים. ביום הכיפורים האנרגיה הדרמטית תירגע. בסוף השבוע ירח מלא במזלכם יגביר את האנרגיה שלכם. עם זאת, המצב עלול להיות נפיץ בשל נסיגת מרס.

שור 21.4־20.5
סוף השבוע מתחיל באופן רגוע עם ירח בגדי, שממתן אנרגיות. ענייני משפחה ובית ימשיכו להיות דומיננטיים. בענייני עבודה כדאי לשים לב על מה ועם מי מדברים. אתם בולטים ומשפיעים.

מרקורי יעבור לעקרב ביום שני ויגרום לנטייה להתפרצויות. אתם טעונים, והסבלנות שלכם פוקעת, בעיקר בענייני זוגיות אבל לא רק בהם. יום הכיפורים יהיה חסר שקט ויצופו דאגות בענייני קריירה. בשלישי עד חמישי תהיה רגיעה. השתדלו להפחית את הלחץ שלכם מהעתיד לבוא.

תאומים 21.5־20.6
אתם יצירתיים ותקשורתיים בענייני אהבה, רומנטיקה וילדים. זוהי תקופה שיכולה להביא עמה הזדמנויות בתחומים אלה. יש בכם רצון ליזום ולפעול למען החברה, אך לא תמיד זה מסתדר.

אתם בולטים, ואנשים רוצים בחברתכם. יום הכיפורים יתאפיין בתקשורת עם חברים. ימים נוחים פחות השבוע: שלישי עד חמישי.

סרטן 21.6־22.7
סוף השבוע יתאפיין במתח פנימי שישפיע על מערכות היחסים שלכם. אתם דומיננטיים ועומדים על שלכם, וזה יוצר מתח, שיכול להוביל להתפרצויות מילוליות כתוצאה מכעסים שהצטברו. 

השתדלו לא לתת לצד השני לנחש מה עובר עליכם. שתפו והגידו מה מציק לכם, כדי שתוכלו להגיע להחלטה שתשנה את המצב הלא מאוזן שבו אתם נמצאים בבית ובזוגיות. יום הכיפורים יתאפיין בעצבנות ובחוסר שקט. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

אריה 23.7־22.8
בזכות ונוס במזלכם אתם זוכים לשפע תשומת לב, אתם דומיננטיים והאנרגיה שלכם מתחזקת. מומלץ להמשיך בעשייה וביוזמות, אך לא הכל יכול לצאת לפועל כרגע. יש לכם נטייה לכעוס על הסביבה הקרובה, השתדלו לשמוע גם את הצד השני.

ביום הכיפורים עלולים לצוף מתחים עם בני הזוג. עליכם להחליט איך אתם ממשיכים הלאה, כי המצב הנוכחי פוגע בקשר. ביום חמישי ירח מלא בטלה יגרום לאנרגיה לגבור.

בתולה 23.8־22.9
סוף השבוע יעבור באופן רגוע ובתחושת סיפוק. צפויה התחזקות בענייני כספים כתוצאה משיתופי פעולה ויצירתיות. 

ענייני אהבה ורומנטיקה מתהווים כרגע, אף שזה לא נראה כך מעל לפני השטח. אתם מנקים שכבות של רגשות וקארמה כדי להתכונן למשהו חדש. ביום הכיפורים יעסיקו אתכם ענייני עבודה ובריאות, גם אם זה רק במחשבה. שחררו לחץ והיו יצירתיים. ימים מתוחים השבוע: שלישי עד חמישי.

מאזניים 23.9־23.10
השמש ומרקורי נמצאים במזלכם, ומרס בטלה בנסיגה מולכם. אלה גורמים לעצבנות, לחוסר שקט ולחוסר סבלנות. יש לכם נטייה לפרוק כעסים, וזה עלול לפגוע בכם בהמשך, בעיקר עם בני הזוג. מומלץ לנצל את היצירתיות ואת היכולות התקשורתיות שלכם.

אתם צוברים כעסים בענייני הבית, וכדאי לתעל את האנרגיה שאתם חשים שמופנית אליכם לאפיק יצירתי. יום הכיפורים טוב לתקשורת עם אנשים אהובים. ימים נוחים פחות השבוע: שישי־שבת.

עקרב 24.10־21.11
אתם בתהליך של שחרור ומנקים את הקארמה מול הסובבים ובני הזוג. כתוצאה מכך ייתכן שיהיו אנשים שייצאו מחייכם בתקופה זו. מנגד, יהיו גם נשמות חדשות שייכנסו לחייכם.

אתם דומיננטיים, פעילים ויוזמים בענייני עבודה וקריירה, למרות המתיחות ואף שלא הכל זורם לפי רצונכם. יום הכיפורים יתאפיין בעצבנות ובהצפות רגשיות. זה חלק מתהליך השחרור של מה שלא נכון לכם יותר. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

קשת 22.11־21.12
ענייני ילדים, אהבה ורומנטיקה ממשיכים להעסיק אתכם. אתם חשים שדברים קורים, אך דרושה סבלנות, ואתם לא מצטיינים בזה. זהו זמן טוב לשיווק ולהפצה של יוזמות ופעילויות, אף שאת התוצאות תראו רק בהמשך. הפופולריות שלכם גוברת ואתם מושכים ובולטים.

זהו זמן טוב לפעול בקבוצות ולהפיץ את הידע והכישרונות שלכם. יום הכיפורים יעבור בתחושה טובה ותהיו תקשורתיים עם סביבתכם. ימים נוחים פחות השבוע: שלישי עד חמישי.

גדי 22.12־20.1
הירח במזלכם בשישי־שבת מעניק אנרגיה רגשית חזקה. עם זאת, עלולה להיות מועקה בימים אלו. הקלה תגיע לקראת מוצאי שבת. ילידי סוף המזל עדיין מצויים בתהליך שחרור וניקוי עמוק, 

שיסתיים רק בסוף 2020. ענייני בית ומשפחה יוצרים מתחים וכעסים. השתדלו לשמור על איזון ושחררו כעסים בדרכים מאוזנות כמו ספורט, יצירתיות ושיחות. יום הכיפורים ילווה במחשבות על ענייני כספים, שיטרידו אתכם ויגרמו לעצבנות. ימים נוחים השבוע: שלישי עד חמישי.

דלי 21.1־18.2
בסוף השבוע תרגישו מועקה וכובד, שיירגעו לקראת מוצאי שבת. אתם בולטים ופעילים בסביבה הקרובה, אף שלא הכל יוצא לפועל לפי המתוכנן. היו סבלנים, התהליכים המתעכבים כרגע ישתחררו עד סוף 2020, בינתיים המשיכו לפעול וליזום. 

אתם יצירתיים, וכדאי שתשימו לב לרעיונות שלכם - אולי בהמשך תוכלו ליישם אותם. ביום הכיפורים הירח במזלכם יעניק אנרגיה רגשית גבוהה ואובייקטיביות במצבים רגשיים לא ברורים.

דגים 19.2־20.3
הירח ישהה במזלכם בימים שלישי עד חמישי ויגרום לרגישות גבוהה. אלה ימים טובים להתכנסות, למדיטציות ולשקט. בעבודה אתם בולטים ויוזמים, מה שיניב לכם פרי בהמשך. ענייני כספים דורשים מכם להיות אקטיביים. אל תיכנסו לוויכוחים על רקע כספי.

ביום הכיפורים תחושו עצבנות לא ברורה, יהיה לכם קשה להבין מה מקור חוסר השקט. השתדלו לא לתת לזה יותר מדי מקום, זה יחלוף. ימים טובים השבוע: שישי־שבת.