טלה 21.3־20.4

זהו שבוע תוסס ולא רגוע, כעסים מתגברים וכך גם הרצון לפעול. במקרים קיצוניים זה יכול להגיע לאלימות, בעיקר על רקע הנסיגה והסגר המדכאים את האנרגיה ויוצרים תסכול. תוכלו להרגיע את האנרגיה באמצעות ספורט ובאמצעות תכנון רעיונות, יוזמות ופעולות, שיוכלו להתממש בהמשך.
חג סוכות - ימים שישי־שבת - יהיה מתוח. אתם נוטים להגיב באופן רגשי ולהתפרץ. ימים נוחים השבוע: שלישי עד חמישי.

שור 21.4־20.5

אי־הבנות בענייני תקשורת. למי שבזוגיות כדאי לשים לב למתחים. אתם דומיננטיים בעבודה וחשוב לכם להביע את עצמכם ואת היצירתיות שלכם. שימו לב לכעסים מצטברים שיכולים לפגוע בכם מבחינה בריאותית ולתחושת חוסר השקט, בעיקר בשישי־שבת. ונוס בבתולה מביא הזדמנויות לרומנטיקה. אף שאתם בררניים, יש סיכוי כרגע למשוך אליכם את האדם המתאים.
הירח במזלכם בימים ראשון עד שלישי יעניק אנרגיה רגשית מחזקת, אך גם חוסר הבנות בתקשורת.

תאומים 21.5־20.6

אתם רוצים ליזום ולפעול עם אנשים או בקבוצה, התקשורת בשיאה ויש רצון לבטא את היצירתיות שלכם, אך כרגע המציאות בולמת את השאיפות לפחות עד סוף 2020. מומלץ להמשיך בעשייה ובתקשורת עם הסביבה ככל שניתן, גם אם כרגע לא רואים תוצאות או פידבקים כפי שציפיתם. הרעיונות והקשרים יישאו פרי בהמשך.
בערב חג סוכות השתדלו לא להוציא כעסים על הסביבה. בימים שלישי עד חמישי הירח במזלכם יעניק אנרגיה רגשית גבוהה, תזזיתיות וחוסר שקט.

סרטן 21.6־22.7

המתח בין הקריירה והבית ממשיך להשפיע עליכם. סוף השבוע יהיה סוער וחסר שקט. אתם יצירתיים ובעלי אנרגיה אך זקוקים לסבלנות, שקשה לכם לגייס. הקלה צפויה רק בתחילת 2021, אבל תחושו רגיעה בקרוב. בערב החג השתדלו להיות סבלניים והימנעו מהוצאת כעסים מצטברים באופן פוגעני.
שחררו את הרגשות הכובלים בדרך יצירתית או טיפולית. ימים מתוחים השבוע: שישי־שבת. ימים נוחים השבוע: ראשון עד שלישי.

אריה 23.7־22.8

הירח בטלה בערב החג יחזק אתכם ויעניק אנרגיה. למרות זאת, אתם חשים מתיחות מול הסביבה הקרובה. ענייני כספים צריכים כרגע סידור מחדש. תוכלו להפיק שפע בזכות ארגון וסדר בעניינים אלו.
שישי־שבת לא רגועים, אך האנרגיה גבוהה וכדאי לנתב אותה נכון - ליצירתיות, ללמידה ולספורט. בבית תחושו מתחים בתקשורת, ודברים עלולים לצאת משליטה. ימים מתוחים השבוע: ראשון עד שלישי. ימים טובים השבוע: שלישי בצהריים עד חמישי.

בתולה 23.8־22.9

ונוס נכנס למזלכם בשבת ויעניק כוח משיכה. התקשורת עם הסביבה הקרובה טובה, אך עלולות להיות התפרצויות בלתי צפויות. בערב החג תחושו עצבנות וחוסר שקט פנימי וכן צורך עמוק בשינוי. אתם בתקופה של התחזקות בענייני אהבה, רומנטיקה ומערכות יחסים.
מי שאינו נמצא בקשר עשוי לזכות באפשרות להיכרות חשובה. מי שבזוגיות יוכל לחזק את הקשר. למרות אי־הוודאות, התחזקות תורגש בשבועות הקרובים. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מאזניים 23.9־23.10

אלה ימים טעונים: מצד אחד, אנרגיה לעשייה ויוזמות. מצד שני, קושי ליישם בקצב הרצוי לכם, מה שעלול לגרום לכעס ועצבנות. אתם חייבים לשחרר את האנרגיה באמצעות ספורט, יצירתיות, עשייה וכל דרך מרגיעה אחרת. המתח בזוגיות והכעס המצטבר עלולים לבוא לידי ביטוי בהתפרצויות.
בערב החג שמרו על איזון עם הסביבה, הימנעו מהתפרצויות ולכו עם האמת שלכם. ימים קלים השבוע: שלישי עד חמישי.

עקרב 24.10־21.11

מרקורי במזלכם מול אורנוס, מה שעלול לגרום התפרצויות מילוליות אחרי תקופה ארוכה של איפוק. זה עלול להיות חד וכואב למי שמעורב - יש לכם נטייה להיות בלתי צפויים ועוקצניים, והתנהגותכם עלולה להרוס קשרים חשובים לכם.  
ערב החג יתאפיין בפעילות ובעשייה בענייני עבודה. יש לכם רצון עז ליזום ולפעול, אך לא הכל אפשרי כרגע - המאמץ שלכם יישא פרי בהמשך. שחררו כעסים לא מעובדים, כדי שאלה לא יפגעו בכם.

קשת 22.11־21.12

ענייני אהבה, רומנטיקה וילדים דומיננטיים כרגע. אף שיש הרבה התרחשויות, דרושה לכם סבלנות - שאתם לא מצטיינים בה. יש לכם המון רעיונות, אתם מלאי אנרגיה, דומיננטיים ובעלי רצון לעשות ולבטא את עצמכם. אתם מושכים והנוכחות שלכם מלאת קסם, גם בענייני קריירה. אתם מקבלים הכרה על העבודה הקשה שלכם.
בערב החג אהבה וילדים יהיו במרכז ההתעניינות שלכם. ימים תזזיתיים השבוע: שלישי עד חמישי.

גדי 22.12־20.1

מתח בענייני משפחה מול קריירה, כעס בבית ואף התפרצויות. היו סבלניים, אף שזה קשה. המצב בנקודת אל־חזור. אתם נאחזים בישן ומפחדים לשחרר את מה שלא מתאים יותר. זה הזמן להיות אמיצים, להקשיב ללב, ואם צריך - להמשיך הלאה על כל המשתמע מכך. אל תייפו ואל תנסו להיות בסדר עם הסביבה.
בערב החג עלולים להיות ויכוחים והתפרצויות בבית. זה סימן נוסף לכך שעליכם לקבל החלטות חותכות ובלתי מתפשרות. ימים רגועים השבוע: ראשון עד שלישי.

דלי 21.1־18.2

אתם בולטים ודומיננטיים בסביבה הקרובה. יש לכם רעיונות ויוזמות אבל לא הכל יכול להתממש כרגע - היו סבלנים. בבית לא רגוע ויש קצרים בתקשורת והתפרצויות. אתם חייבים שינוי. יש ביכולתכם לנתק את עצמכם רגשית מהמצב, וזה מעכב אתכם לפעול ליצירת השינוי המתבקש. קחו בחשבון שאם לא תנקטו בצעדים, זה עלול לפעול לרעתכם.
בערב החג תבלטו בסביבתכם. ימים נוחים השבוע: שלישי עד חמישי.

דגים 19.2־20.3

ונוס נכנס לבתולה, ישהה מולכם בבית הזוגיות ויעניק פריחה ומשיכה בזוגיות, אך גם חוסר ודאות. זה הזמן לחזק את הערך העצמי שלכם וללמוד לקבל את עצמכם כפי שאתם, גם בעניינים כלכליים. ככל שתביעו את עצמכם יותר ותיזמו יותר, תהיה לכם יותר מוטיבציה. בערב החג תהיה אנרגיה גבוהה, יהיו לכם רעיונות להתחזקות כלכלית ורצון ליזום. היו סבלניים, הזמן יגיע. ימים נוחים השבוע: ראשון עד שלישי.