טלה 21.3־20.4

משולש דיס־הרמוני בין מרס בנסיגה בטלה מול שמש במאזניים בזווית למקבץ בגדי יוצר מתח בנושאי זוגיות וקריירה. חילוקי דעות וכעסים יביאו לחוסר איזון במערכות יחסים שיעמדו כעת במבחן. מרקורי בעקרב שייכנס לנסיגה השבוע מול אורנוס יביא להתפרצויות בלתי צפויות. כדאי להגיע לשקט פנימי בתוך הכאוס.
בשמחת תורה הירח יהיה בסרטן ויגביר את המתח בבית. תידרשו להחליט מה נכון לעשות. רגיעה תהיה רק בתחילת 2021. ימים טובים השבוע: ראשון בצהריים עד שלישי.

שור 21.4־20.5

אורנוס במזלכם מול מרקורי בעקרב, שייכנס לנסיגה השבוע וייצור מתחים קיצוניים במערכות יחסים. עליכם לגייס אורך רוח ולא לנפץ מערכות יחסים בשלב זה. אתם לא אובייקטיביים והמצב נפיץ. תזכו לתמיכה מפרטנרים רומנטיים ומילדים.
אתם מוגנים כרגע ממהפכים לא נכונים, אך עליכם לחשוב לפני שאתם מדברים. השבוע יתאפיין במתח בענייני עבודה ובקידום יוזמות. חג שמחת תורה יעבור בנעימים לצד הסביבה הקרובה.

תאומים 21.5־20.6

התקשורת במשפחה מתאזנת ונרגעת למרות המתחים וההתפרצויות הבלתי צפויות. ענייני כספים יתחזקו אם תדעו להוציא את הטוב מהמצב. ימים טובים להתחזקות השבוע: ראשון עד שלישי. מרקורי, שליט מזלכם, נמצא בעקרב ונכנס לנסיגה השבוע. זה יגרום לכם להימנע מלומר את אשר על לבכם ויצמצם את חופש התנועה שלכם, בעיקר בכל הקשור לעבודה.
בשמחת תורה תהיה התחזקות, ורעיונות כלכליים יעלו ויגרמו להתגברות הערך העצמי.

סרטן 21.6־22.7

מתיחות רבה לצד תמיכה אנרגטית מהכוכבים, שעוזרת להתמודד עם הדורש התייחסות ושינוי גישה. בענייני הגשמה עצמית, קרמה זוגית ומשפחה נדרש שינוי. עם זאת, זה הזמן לתובנות בעניין דרך הפעולה בתוך הכאוס. דברים מתחילים להתבהר.
בשמחת תורה יהיו רגישות, התחזקות אנרגטית וחוסר איזון מול קרוביכם. ימים טובים מול הסביבה הקרובה: שלישי עד חמישי. השתדלו לא להגביר את המתח כרגע והקשיבו לרגשות שלכם.

אריה 23.7־22.8

מרקורי בנסיגה בעקרב השבוע, מה שייצור מתח בבית ועם המשפחה, ואף להתפרצויות ולשבירת כלים. אתם נותנים לאגו להשתלט עליכם ומאבדים שליטה על הכעס שהצטבר. יש דברים שצריכים להיאמר, אך שמרו על תקשורת מכבדת ובונה.
הירח יהיה במזלכם בראשון עד שלישי ויעניק לכם תחושת כוח, שמחה והתחזקות אנרגטית. בשמחת תורה תחושו צורך להתכנס בעצמכם כדי להירגע. ענייני כספים יכולים להתאזן באמצעות סדר ושיקולים נכונים.

בתולה 23.8־22.9

ענייני מערכות יחסים דומיננטיים כרגע בשל אי־ודאות. עשויה להיות התאהבות משמעותית. עניינים קרמתיים מעורבים ומעצימים את התחושות. הירח יהיה במזלכם בימים שלישי עד חמישי ויחזק את התחושות הללו.
בשמחת תורה תחושו טוב עם הסביבה והחברים, ויכולת הביטוי הרגשי שלכם תהיה במיטבה. נראה שאתם לפני מהפך רגשי לטובה בחייכם.

מאזניים 23.9־23.10

השמש במזלכם מול מרס בנסיגה בטלה בזווית דיס־ הרמונית למקבץ בגדי יגרמו למתח ולקושי להוציא לפועל רצונות ושאיפות. ענייני בית, זוגיות וקריירה מתאפיינים במתח ובתסכול. אתם חייבים לקבל החלטות לגבי ההמשך, גם אם כרגע לא תוכלו ליישמן. עצם ההחלטה תעזור ותרגיע אתכם. שחררו את העבר ואת מה שלא עובד כבר וחזקו את העצמאות שלכם.
בשמחת תורה יעסיקו אתכם ענייני משפחה מול קריירה. ימים טובים השבוע: ראשון בצהריים עד שלישי.

עקרב 24.10־21.11

מרקורי במזלכם נכנס השבוע לנסיגה, מולו אורנוס בשור - השילוב יצית התפרצויות וכעסים שהצטברו הרבה זמן. עניינים שנשמרו בסוד יתגלו, ויהיו הפתעות ותגליות. זוהי תקופה של חשבון נפש, חישוב מסלול מחדש ועיבוד רגשות.
תרגישו עומס רגשי ומחשבתי, כדאי לתת לזה מקום ולא לנסות להבין כל דבר. יש לכם תמיכה אנרגטית לעיבוד נכון של הרגשות. שמחת תורה יעבור בנעימים ובמשפחתיות. ימים לא נוחים השבוע: ראשון עד שלישי.

קשת 22.11־21.12

ענייני רומנטיקה וילדים עדיין מעסיקים אתכם. אף שאתם אנרגטיים ויוזמתיים, לא כל הרצונות יכולים להתממש כרגע. אתם יצירתיים ונלהבים, אבל תזדקקו לסבלנות. אתם מתחילים להרגיש מחוזקים מבחינה כלכלית.
דברים קורים מתחת לפני השטח, ותגלו אותם לקראת יום ההולדת. בשמחת תורה עניינים רגשיים מציפים אתכם. קשה לכם להיות עם המשפחה, אך זה גם מנחם. השתדלו להיות עם עצמכם ותנו לרגשות לצוף, להתנקות ולהשתחרר. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

גדי 22.12־20.1

מקבץ כוכבים דיס־הרמוני במזלכם עם שמש במאזניים מול מרס בנסיגה בטלה יוצר אצלכם מתח ותסכול. תחושות אלה ילוו אתכם עד סוף שנת 2020. אתם תחת מכבש, וזה לא קל. ענייני משפחה, קריירה וזוגיות מתקשים לפעול יחד. השתדלו לא להיאחז בעבר. רק מתוך הבנה שהישן סיים את תפקידו תוכלו ליצור חדש.
בשמחת תורה יהיו מתחים עם בני המשפחה ועם בני זוג. השתדלו להסתכל על המצב באופן אובייקטיבי. דברים יירגעו בהמשך. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

דלי 21.1־18.2

מרקורי בעקרב בנסיגה מול אורנוס בשור ייצור מתחים ובעיות תקשורת בין הקריירה לבית. אתם מלאי אנרגיה ורוצים ליזום, אך כרגע דברים מוקפאים. אתם חשים שהאדמה רועדת מתחתיכם ואינכם יכולים לפעול או לזוז.
אל דאגה, בתחילת 2021 התמונה תשתנה, ותוכלו לבנות הכל מחדש בהצלחה. כרגע עליכם לקבל החלטות ולתכנן איך ליישמן. בקרוב דברים ייצאו אל הפועל, היו סבלניים. בשמחת תורה תהיו רגישים פיזית. השתדלו לנוח בחיק המשפחה. ימים מתוחים השבוע: ראשון עד שלישי.


דגים 19.2־20.3

מערכות יחסים מעסיקות אתכם כרגע. למרות ההרמוניה והחיבור הרגשי, יש אי־ודאות, ונראה לכם שאינכם יודעים לאן פניכם מועדות. הקשיבו ללב ותנו לו להוביל. יש לכם הזדמנות להתאהב.
אם אתם בזוגיות - תוכלו לחוש התאהבות מחודשת. אף שיש לכם נטייה להיות לא מציאותיים באהבה, הפעם משהו אמיתי קורה. ימי שמחת תורה יהיו רגשיים, ויתאפיינו בהצפות רגשיות, התנקות ואהבה.