טלה 21.3־20.4

השבוע תהיה הקלה מקונפליקטים שאפיינו את השבועות האחרונים, בעיקר בענייני זוגיות ושותפויות. השמש עוברת לקשת ותעניק אופטימיות 4;ואנרגיה לעשייה. גם מרס סיים נסיגה ותתחילו להרגיש שיש לכם יותר אפשרויות ליוזמות ולפעולה. זה הזמן להניע קדימה רעיונות ורצונות, אחרי חודשים שבהם זה לא התאפשר.
בימים רביעי–חמישי הירח במזלכם יגביר את האנרגיה ויעניק מוטיבציה לקדם דברים. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

שור 21.4־20.5

ונוס עובר לעקרב ביום ראשון ויעמוד יחד עם מרקורי מול אורנוס בשור, מה שיגרום למתח במערכות היחסים ובתקשורת. זהו זמן נפיץ בזוגיות ובשותפויות בשל נטייה להתפרצויות לא צפויות. הרבה ממה ששמרתם בפנים ייצא החוצה. שימו לב לכך, כי אתם עלולים לפגוע בבני הזוג וגם להיפגע.
ימים שישי עד ראשון לא רגועים ועלולים להתעורר משברים ביחסים ואף פרידות. ימים טובים השבוע: ראשון בצהריים עד שלישי.

תאומים 21.5־20.6

השמש תעבור לקשת ביום ראשון ותיצור מתחים בקרב שותפים ובני זוג. מנגד, ענייני חברויות מתחזקים, ויש לכם אפשרות ליזום ולפעול. ענייני עבודה דומיננטיים כרגע ומועדים לשינויים קיצוניים, כולל מערכות היחסים בעבודה, שעלולות אף להגיע לכדי ניתוקים.
זהו זמן נכון לפעול לשינוי מתבקש בעבודה, אל תפחדו מהסבה מקצועית, החלפת מקום עבודה ותמורות ביחסים בעבודה. ימים ראשון עד שלישי יהיו מבלבלים ומעייפים. ימים טובים השבוע: שישי־ראשון בצהריים ורביעי–חמישי.

סרטן 21.6־22.7

ענייני אהבה ורומנטיקה צוברים תאוצה, ותיתכן התעצמות של קשר רומנטי קיים או היכרות עוצמתית. תצטרכו להתמודד עם חרדת נטישה עמוקה. בתקופה זו תוכלו להשתחרר מקשרים כואבים שזמנם תם ולהתפנות לקשר חדש שנכון לכם יותר.
השמש עוברת לקשת ותעניק אופטימיות והזדמנויות חדשות במסגרת העבודה. צפויה הקלה מהמתחים של השבועות האחרונים. ימים מתוחים השבוע: רביעי־חמישי. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

אריה 23.7־22.8

מערכות היחסים והתקשורת בבית מאופיינות במתח, בפחדים ובמניפולציות. יש לכם תחושה שהתפרצות עלולה להגיע בקרוב, שימו לב שאתם עלולים לפגוע ולהיפגע. יש לכם צורך בשליטה, אך דברים עלולים לצאת משליטה.
השמש עוברת לקשת ותהיה בבית האהבה והרומנים, מה שיעניק לכם אופטימיות והזדמנויות חדשות לאהבה. היצירתיות, העשייה, היוזמה והביטוי האישי מתגברים. זהו שבוע טוב למי שעובד עם ילדים. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.

בתולה 23.8־22.9

בסביבה הקרובה המתח גובר, ויש נטייה להתפרצויות. התקשורת מורכבת בימים אלו, ומידע שאינו גלוי בפניכם יוצר אצלכם לחץ ופחדים. אופטימיות מגיעה מהבית ומהמשפחה.
בימים ראשון עד שלישי יהיו מתח ורגישות בזוגיות ובשותפויות. יש יותר אפשרויות ליוזמות, עשייה וביטוי עצמי בשל תהליך ניקוי פחדים שאתם עוברים.

מאזניים 23.9־23.10

ונוס עוזב את מזלכם, מה שיגרום לרגיעה ממתחים בענייני זוגיות ושותפויות. השמש שנכנסת לקשת תעמיק את היחסים בסביבה הקרובה ותעניק אופטימיות ושמחה. אתם צריכים ללמוד לשים גבולות בעבודה ולא להתיש את עצמכם.
ענייני כספים עלולים להסתבך בגלל יחסים לא נכונים ותקשורת בעייתית. היזהרו ממניפולציות ושקרים. זהו לא זמן טוב לתת אמון באחרים בענייני כספים. ימים שישי עד ראשון טובים לרומנטיקה, יצירתיות ואהבה.

עקרב 24.10־21.11

ונוס נכנס למזלכם ומצטרף למרקורי ושניהם מול אורנוס בשור, מה שיוצר אנרגיה עוצמתית וטעונה בענייני יחסים ותקשורת. כדאי לשקול מילים, כי אתם עלולים לפגוע ולהיפגע. מערכות היחסים דורשות שינוי עמוק וקיצוני. צפו להתפרצויות ולגילוי האמת.
אתם עומדים בפני שינויים גדולים: היו גמישים ושחררו שליטה. ענייני כספים בסימן אופטימיות והתרחבות. בעבודה תוכלו להוציא לפועל רעיונות שלא היו אפשריים בחודשים האחרונים. ימים טובים השבוע: ראשון־שלישי.

קשת 22.11־21.12

השמש תעבור למזלכם בראשון. אתם מתחילים שנה משמעותית שתביא לשינויים גורליים. ענייני אהבה ורומנטיקה יזרמו, היצירתיות תגבר, היוזמה והעשייה יתחזקו. אתם דומיננטיים ופעילים מאוד.
יכולת הניהול שלכם כעת באה לידי ביטוי יותר מתמיד. בימים שישי עד ראשון יהיו התרחשויות חברתיות בסביבה הקרובה. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.

גדי 22.12־20.1

התקשורת והיחסים בעייתיים כרגע, תיתכן התפרצות לא צפויה שתחשוף את האמת מאחורי דברים נסתרים. כדאי לכם להיות מחוברים לאמת, כי כל שקר או מניפולציה יתגלו. יש לכם אפשרויות להיכרויות גורליות ומשמעותיות דרך חברים.
המצב בבית ובקרב המשפחה נרגע יחסית לחודשים האחרונים. גם במערכות היחסים יש רגיעה, אף שהמשבר לא הגיע לסיומו. ימים מתוחים השבוע: רביעי וחמישי. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

דלי 21.1־18.2

יחסים ותקשורת בתחום הקריירה מתחזקים, אך השפעת הבית עלולה לפגוע בכם בגלל חוסר היציבות בו. אתם צוברים כוח, אך שימו לב: לא הכל גלוי בפניכם, כדאי לכם להקשיב לאינטואיציות שלכם.
הירח במזלכם בימים שישי עד ראשון יגרום לרגישות, עצבנות וחוסר סבלנות. אתם מאוד דומיננטיים בסביבה הקרובה, ויש לכם אפשרות ליזום ולממש רעיונות. ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.

דגים 19.2־20.3

השקפת עולמכם משתנה בכל הקשור ליחסים ולתקשורת בשל דברים שאתם מגלים בעצמכם. האמת מבקשת לצאת במלוא העוצמה. יש לכם נטייה לא לראות תמיד את המציאות כפי שהיא, וכרגע יש לכם דחף להסתכל על הדברים בעוצמה ובחדות. זה יוצר אצלכם פחד אך זה מתבקש לטווח הארוך.
האינטואיציה שלכם יכולה לאזן אתכם ולחבר אתכם לאמת שלכם, רק שימו לב כי יש לכם נטייה למשוך קשרים המבוססים על יחסי מטפל/מטופל ועל מניפולציות.