טלה 21.3־20.4

האנרגיה והיכולת ליזום ולפעול מתחזקות. השמש בקשת פותחת אפשרויות ואפיקים חדשים. ליקוי ירח בתאומים ביום שני יחזק את יחסיכם עם הסביבה.

שימו לב למידע שמגיע אליכם בנושא התרחשויות בסביבה הקרובה - לא הכל יהיה מהימן ונכון. ויכוחים ואי־הסכמות עם הסביבה יהיו בשיאם. אלה ימים של חוסר שקט סביבכם, למדו להקשיב לעצמכם. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

שור 21.4־20.5

ונוס בעקרב מול אורנוס בשור גורם למתחים במערכות היחסים ומציף את הצורך בשינוי. בימים שישי עד ראשון הירח במזלכם יעבור בצמידות לאורנוס ויחזק את התחושה של שינוי מתקרב. כוח המשיכה שלכם יתחזק אף הוא. שימו לב את מה ואת מי אתם מושכים אליכם והיו בררנים.

בהשפעת ליקוי ירח בתאומים בבית הכספים והערך העצמי שלכם ייפתחו בפניכם אפשרויות להגדיל את ההכנסות, וככל שהערך העצמי שלכם גבוה יותר, האפשרויות רבות יותר. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.

תאומים 21.5־20.6

ליקוי הירח במזלכם ביום שני ישפיע עליכם בחודשים הקרובים. ענייני תקשורת, יחסים ושותפויות יהיו דומיננטיים. מידע רב יגיע אליכם, וייתכן שהוא יהיה לא אמין ולא מדויק. היו ממוקדים כדי לדעת מהי האמת.

אתם נוטים להעמיס על עצמכם אינפורמציה מיותרת ואנשים שסוחטים אתכם אנרגטית. נפו את מה שלא מועיל לכם והיו קשובים לעצמכם. במערכות יחסים צפויים שינויים גדולים. ימים עמוסים השבוע (בשל ליקוי הירח): שני עד רביעי.

סרטן 21.6־22.7

מערכות יחסים זוגיות עשויות להתעצם או להגיע לניתוק, תלוי היכן הקשר נמצא. מי שאינו נמצא בקשר יוכל להתחיל קשר עוצמתי. ליקוי הירח בתאומים עשוי לגרום להצפת מידע מהתת־מודע שיביא לעומס רגשי ומנטלי, אך חלק גדול מהמידע לא רלוונטי עבורכם כרגע.

למדו להציב גבולות לאנשים, כי השפעתם עלולה לפגוע בכם. הירח יהיה במזלכם ברביעי וחמישי ויגרום לרגישות יתר אחרי הליקוי. מומלץ לשהות ליד מקורות מים או בטבע כדי להירגע. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

אריה 23.7־22.8

מערכות היחסים והתקשורת בבית מוסיפות להיות טעונות ונפיצות. שינויים הכרחיים, הניחו לאגו ולשליטה, הם מקשים עליכם. השמש בקשת בבית האהבה תעניק אופטימיות וחיבור לעצמכם ותחזק את היצירתיות והחיבור לילדים. זוהי תקופה טובה ליוזמות ולעשייה.

ליקוי הירח בתאומים ישפיע על חברויות ועל קשרים רומנטיים. התייחסו בעירבון מוגבל למידע שמגיע אליכם דרך חברים, כי חלקו יכלול אי־דיוקים. ייתכנו קשרים חדשים וסיום של קשרים שלא מתאימים לכם.

בתולה 23.8־22.9

צפוי לכם שבוע של עומס תקשורתי, הצפה של מידע לא מדויק, קצרים בתקשורת ונקודות מפנה במערכות יחסים. יש לכם צורך בסבלנות ובשקט. ליקוי הירח בתאומים ישפיע על ציר הקריירה מול המשפחה. אינפורמציה לא מדויקת ועומס מנטלי ישפיעו על מעמדכם.

אל תיכנסו לרכילויות מיותרות ולשיחות עם ממונים או אנשים בעלי כוח, מכיוון שקרוב לוודאי שהמידע שתקבלו לא יהיה אמין ויפגע בכם. ימים מתוחים השבוע: שני עד רביעי. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון ורביעי־חמישי.

מאזניים 23.9־23.10

זוהי תקופה של שינוי בענייני כספים - בדרך שבה אתם מרוויחים את כספכם ובערך העצמי. כדאי להקשיב לאינטואיציות. שינוי עדיף על מצב סטטי, שכבר לא נכון לכם.

ליקוי הירח בתאומים יגרום לשינוי בהשקפת עולמכם וכפועל יוצא מכך ביחסים ובתקשורת עם הסובבים אתכם. שימו לב למידע שגוי או לא אמין שמגיע אליכם. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

עקרב 24.10־21.11

מתח במערכות יחסים ובתקשורת. יש לכם צורך בשינוי, צפו לבלתי צפוי, מכיוון שדברים שמתרחשים מתחת לפני השטח יפתיעו אתכם. שימו לב לאופן שבו אתם מתקשרים: אתם עלולים לפגוע ולהיפגע, היו רגישים לסביבה והימנעו מהתפרצויות.

בימים שישי עד ראשון ירח שור מולכם ייצור מתח ביחסים. השתדלו לפעול בהיגיון. ליקוי הירח בתאומים יציף רגשות ומחשבות, וזה יעזור לכם להסיק מסקנות לגבי המשך הדרך. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.

קשת 22.11־21.12

השמש במזלכם גורמת לאופטימיות ולשמחה. ליקוי הירח מולכם בתאומים פותח שנה משמעותית בענייני יחסים, שותפויות, זוגיות ועם הסביבה. עליכם לשים לב למה שאומרים לכם אנשים קרובים ולהיות ערניים לגבי אנשים בסביבתכם, מכיוון שלא כולם מהימנים וישרים.

בזוגיות עשויים להתחזק התקשורת והיחסים או שמנגד תבינו שהקשר אינו מתאים ויתקבלו החלטות גורליות. למי שאינו בזוגיות, יהיו הזדמנויות לבנות מערכת יחסים גורלית.

גדי 22.12־20.1

השבוע יתאפיין בעצבנות שמקורה באווירה בבית. כדאי להיעזר בספורט או בטיפול כדי לסייע לאנרגיה להשתחרר. ליקוי הירח בתאומים ישפיע על היחסים בעבודה. יש דיבורים ורכילויות סביבכם. שימו לב: חלק מהאנשים לא אמינים ולא כנים איתכם. תיתכן חתירה תחתיכם.

השתדלו לא לרכל ולא להעביר אינפורמציה למי שאינם חייבים לדעת אותה, כי זה יפעל נגדכם. מתח ובעיות בתקשורת צפויים בקשר רומנטי. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

דלי 21.1־18.2

יש מתח ובעיות תקשורת בענייני בית וקריירה. אתם פעילים ויוזמים, ואופטימיים בנוגע למצב החברתי. ליקוי הירח בתאומים ישפיע על ענייני אהבה ורומנטיקה ויביא להתרחשויות בתחום. רווקים עשויים להיכנס לקשר רומנטי.

למי שמצוי בזוגיות כדאי לשים לב לתקשורת עם בן הזוג - היא עשויה להתחזק או מנגד להיכנס למצב של חוסר הבנה הדדי. ייתכנו בלבול וחוסר מיקוד בתקשורת ביחסים. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

דגים 19.2־20.3

מתחים בענייני בית מול קריירה: מצד אחד, תקשורת לקויה וחוסר כנות בבית, ומצד שני, הזדמנויות ודלתות נפתחות בקריירה. ליקוי הירח בתאומים יגביר את המתח בעניינים אלו. שימו לב לתקשורת בבית, לעתים אתם מסלפים את המציאות ואת האמת וכך יוצרים בעיות לטווח ארוך, שלא ניתן יהיה לתקן כי האמינות שלכם נפגעת.  

עליכם להבין שאתם פוגעים ונפגעים בגלל מידע לא מדויק שעליו מבוססים הקשרים שלכם. התחברו לאמת, זו הדרך הכי קלה. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.