טלה 21.3־20.4

אתם יוצאים מתקופה לחוצה ומתסכלת, עניינים מתחילים להירגע ותוכלו להזיז וליזום דברים החל מהשבוע הבא. יוזמות חברתיות וקשרים חברתיים מקבלים תנופה.
יש באפשרותכם ליזום פרויקטים בענייני כספים וקריירה וליישם רעיונות. אתם קצת חסרי סבלנות ועצבניים, אבל עד סוף החודש תירגעו. בימים שני עד רביעי הירח במזלכם יעניק לכם אנרגיה, התלהבות והזדמנויות לעשייה. יום טוב השבוע: שישי.

שור 21.4־20.5

מרס ואורנוס צמודים במזלכם וגורמים לחוסר סבלנות ולעצבנות. יש לכם רצון לקדם דברים, אבל הקצב לא מסונכרן עם הרצון. עד סוף החודש המצב יירגע ותוכלו לפעול וליישם. אתם רוצים לבטא את עצמכם ולהוציא רעיונות לפועל, אך נתקלים בחוסר זרימה.
מיום רביעי, כשהשמש תעבור לדלי, דברים יתחילו להסתדר. זמן טוב השבוע לפרוק אנרגיות פיזיות בספורט, מדיטציה ויוגה. ביום חמישי הירח במזלכם יגרום לרגישות יתר, ותיתכן גם עצבנות. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

תאומים 21.5־20.6

בתקופה הקרובה השקפת עולמכם וצורת החשיבה ישתנו. יהיו לכם הארות, הבנות ותובנות שישנו את תודעתכם. לימודים מומלצים כעת. כל מה שמעניין אתכם ומרחיב לכם את התודעה מבורך. צאו מהמסגרת המחשבתית שלכם והתעמקו במה שמושך ומעניין אתכם.
ישנה אי־בהירות בענייני קריירה. כמו כן, זוהי תקופה של שינויים בענייני זוגיות ושותפויות - קשרים גורליים יכולים להיכנס לחייכם. ימים מבלבלים השבוע: שבת עד שני. ימים טובים השבוע: שישי ושני עד רביעי.

סרטן 21.6־22.7

ונוס, פלוטו ושמש בבית הזוגיות יגרמו להתרחשויות בעניין זה. ונוס בזווית חיובית למרס, ואורנוס בשור מאזן, מייצב ומעניק ביטחון. שני עד רביעי יהיו לא רגועים בהיבט של הקריירה - יהיו התרחשויות ואי־שקט.
היו סבלניים, העניינים יירגעו. אתם בתהליך פנימי של תובנות והארות רגשיות שמסייעות לכם להבין מה עברתם ועדיין עוברים ואיך להמשיך הלאה. ימים טובים השבוע: שבת עד שני וחמישי.

אריה 23.7־22.8

בית הזוגיות והשותפויות גדוש - סטורן, יופיטר ומרקורי, ומיום רביעי גם השמש. כולם מעניקים אנרגיה ויוצרים התרחשויות. אתם עוברים תהליכים מורכבים בעניינים אלו וצריכים להבין שיש צורך בחשבון נפש נוקב לגבי המשך הדרך.
בקרוב תקבלו החלטות - אם בנוגע להיכרויות ולהתמסדות ואם בנוגע לפרידות ולסיום קשרים. ימים מתוחים השבוע: שישי וחמישי. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

בתולה 23.8־22.9

ענייני אהבה ורומנטיקה יהיו על הפרק: אתם רוצים קשר אהבה מחייב, שייתן לכם יציבות וביטחון, ויש בפניכם הזדמנויות. אל תהיו בררניים וספקניים מדי כדי לא לפספס את ההזדמנויות. כדאי לפעול אם מגיעה הזדמנות, אל תחששו מדי ואל תחשבו יותר מדי. אל תפחדו לקחת סיכונים על מנת לזכות באהבה.
ענייני עבודה דומיננטיים. תהיה הזדמנות להיכנס למסגרת שתעניק לכם ביטחון ויציבות. לפניכם שנה טובה בתחום. ימים מתוחים השבוע: שבת עד שני. יום טוב: חמישי.

מאזניים 23.9־23.10

התחזקות והתייצבות בענייני בית ומשפחה: היחסים מתאזנים, והביטחון גובר. גם ענייני אהבה ורומנטיקה מתחזקים: השמש תעבור לדלי ברביעי היישר לבית האהבה שלכם, יחד עם עוד פלנטות באותו בית, ואלה יגרמו להתחזקות של הזדמנויות חדשות לאהבה מחייבת לטווח הארוך.
גם קשרים עם ילדים מתחזקים. זהו זמן טוב להתחבר למיוחדות שלכם ולא להתפשר על האמת שלכם. ימים מתוחים השבוע: שני עד רביעי. יום טוב השבוע: שישי.

עקרב 24.10־21.11

מרס ואורנוס בשור מול מזלכם גורמים לאירועים מפתיעים בתחום הזוגיות והשותפויות. ונוס בגדי בזווית חיובית לזה מביאה לחיזוק יחסים עם הסביבה. תצטרכו להתגמש ולדעת לפעול בזמן בכל הנוגע למערכות יחסים ושותפויות. עצבנות ומתח בבית ובמשפחה.
אתם נכנסים לתקופה של התבוננות אובייקטיבית על המצב, וכדאי להסיק מסקנות להמשך הדרך. אירועים בתקופה הקרובה יבהירו לכם את המצב כפי שהוא. ימים מתוחים השבוע: שישי וחמישי. ימים טובים: שבת עד שני.

קשת 22.11־21.12

החל מרביעי, ענייני כספים יכולים להתאזן ולהתייצב לטווח הארוך באמצעות עבודה או רעיון חדש. אתם בולטים בסביבה הקרובה. בעבודה יש הזדמנות לפרויקטים ורעיונות חדשים, והיוזמות שלכם מבורכות כרגע. בהשקעה ובהתמדה תוכלו לייצב את עצמכם, אך נדרשת סבלנות.
ענייני זוגיות על הכוונת - קשר גורלי ייכנס לחייכם במהלך החודשים הקרובים. ימים מבלבלים ורגישים השבוע: שבת עד שני. ימים טובים השבוע: שישי ושני עד רביעי.

גדי 22.12־20.1

ונוס, פלוטו והשמש במזלכם. אתם בולטים ומושכים אליכם הזדמנויות לאהבה ורומנטיקה, אולי אף לא צפויות ומפתיעות. קשרים יכולים להעניק לכם את היציבות והביטחון שאתם זקוקים להם. אל תשפטו ואל תציבו תנאים, קשר חשוב יכול להיכנס לחייכם כרגע.
תוכלו לבטא את עצמכם באופן יצירתי באמצעות עשייה לא שגרתית. כמו כן, יהיו לכם הזדמנויות להרחיב אופציות כלכליות. ימים מתוחים השבוע: שני עד רביעי. ימים טובים השבוע: שבת עד שני וחמישי.

דלי 21.1־18.2

השמש תעבור למזלכם ביום רביעי. מקבץ פלנטות ישהה במזלכם השבוע - מרקורי, סטורן ויופיטר והשמש, וכמו כן, הירח ישהה בשישי בדלי. אתם עומדים לקראת שינויים ואירועים מפתיעים או צפויים וכן קידום רעיונות יצירתיים. מתבקש חשבון נפש כדי לעשות סדר בחייכם.
בבית המצב לא רגוע: יש לכם רצון לזוז ולפעול, ואתם לא יודעים אם זה הזמן הנכון ובאיזה קצב לעשות זאת. קרוב לוודאי שתפתיעו את הסביבה ותפעלו בצורה לא צפויה. יום מתוח השבוע: חמישי. ימים טובים: שני עד רביעי.

דגים 19.2־20.3

קשרים עם חברים מסייעים לכם להתייצב ומקנים ביטחון. נדרשים מכם שינוי ותזוזה. השקיעו בעשייה מתמדת, למרות הקושי. עליכם להיות תכליתיים ומעשיים, בניגוד לאופי ולנטיות שלכם.
חשוב להפעיל את הגוף - ספורט, יוגה או אומנויות לחימה. הנוכחות שלכם בולטת מהרגיל, ויש לכם אפשרות להגשים את רצונותיכם. בימים שבת עד שני הירח יהיה במזלכם ויגרום לרגישות ולהתכנסות. יום טוב השבוע: חמישי.