טלה 21.3־20.4
פעולות ויוזמות בענייני כספים והשקעות צריכות להיבדק בקפידה. יש לכם רעיונות יצירתיים, אך ייתכן שהעיתוי עדיין לא מתאים. מרקורי ייכנס השבוע לנסיגה בדלי וישפיע על התקשורת החברתית. שימו לב לפני שאתם מביעים את דעתכם בפני חברים, לא בטוח שהדברים יובנו כפי שהתכוונתם.
ימים ראשון ושני יהיו פרודוקטיביים בעבודה. בימים שני עד רביעי תהיה מתיחות בזוגיות ובשותפויות. שישי ושבת יהיו דרמטיים בענייני אהבה וילדים.

שור 21.4־20.5
מרס ואורנוס בשור נמצאים בזווית מאתגרת לסטורן ויופיטר ושמש בדלי בבית הקריירה וייתכנו מאבקים ומתיחות בתחומי קריירה ומעמד. חלים שינויים במעמד שלכם, והמצב הזה יישאר כך למשך זמן מה עד ההתייצבות. בהמשך תהיה אפשרות לקידום.
בשישי ושבת צפויים מתחים בבית. משבת בצהריים ועד שני יתרחשו אירועים משמחים בתחום הרומנטי או בכל הנוגע לילדים. משני בצהריים ועד רביעי יתרחשו אירועים בעבודה, שעשויים ליצור שיתופי פעולה.

תאומים 21.5־20.6
לימודים והרחבת אופקים מומלצים. מרחבים חשובים לכם כרגע. חשוב להרחיב את הידע ולהעמיק בכל נושא שמעניין אתכם. יש לכם נטייה ללמוד מכל דבר קצת אבל כרגע נכון יותר להעמיק ולהרחיב את הידע כדי לשנות נקודת מבט והשקפה.
ייתכן שנדרשת תשומת לב נוספת לנושא שכבר למדתם. ימים מתוחים בבית השבוע: שבת עד שני. ימים טובים לאהבה ורומנטיקה השבוע: שני בצהריים עד רביעי.

סרטן 21.6־22.7
אתם עוברים תהליך רגשי אינטנסיבי חשוב שיעזור לכם לראות את המציאות ואת התהליכים שעברתם בצורה אובייקטיבית ולהסיק מסקנות להמשך הדרך. מרקורי, שנמצא בנסיגה, יגרום לכם לעבד את התהליך הרגשי במהירות, וזה עלול ליצור חוסר שקט וחוסר סבלנות.
התפיסה העצמית שלכם משתנה. אתם מצליחים להיות פחות רגשיים ויותר אובייקטיביים, וזה עוזר לכם לשחרר את העבר ולנוע לעבר העתיד. ימים מתוחים בבית השבוע: שני עד רביעי. ימים טובים: שבת עד שני בצהריים.

אריה 23.7־22.8
ענייני זוגיות ושותפויות דומיננטיים. אתם בתהליך של חשבון נפש בתחומים אלה, וכדאי להסתכל על הדברים מנקודת מבט אובייקטיבית. אם אתם בזוגיות, ייתכנו אי־הסכמות, ניסיון לקבל הבהרות ואולי גם פרידות.
אם אתם לא בזוגיות, תרגישו צורך בקשר מחייב, שיעניק לכם ביטחון. ייתכנו היכרויות שיכולות להוביל לקשר עם מחויבות. מרקורי שבנסיגה יחזק אי־הבנות בתוך מערכות יחסים. בימים שישי ושבת הירח במזלכם ייצור דרמה בזוגיות או בקריירה. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

בתולה 23.8־22.9
ענייני עבודה ויחסים בה דומיננטיים: מתרחשים דברים, חלק מתהליך שינוי גדול. אל תפחדו ללכת עם מה שמושך אתכם - לייעוד ולהגשמה עצמית. בשנה הקרובה יהיו לכם הזדמנויות לשינוי לטובה. אל תחששו לקחת סיכון ולבצע שינוי.
מרקורי שנמצא בנסיגה בבית העבודה ייצור אי־הבנות ומתחים תקשורתיים בתחום. הירח במזלכם בימים שבת עד שני יכול לגרום להצפות רגשיות. כדאי לבצע פעילות גופנית כמו יוגה, אומנויות לחימה או ריקוד.

מאזניים 23.9־23.10
ענייני אהבה, רומנטיקה וילדים יהיו דומיננטיים. היצירתיות והחיבור לעצמכם גוברים. לפנויים מביניכם זו תקופה טובה להיכרות, שיכולה להגיע לאהבה ולהתמסדות. למי שנמצא בזוגיות, יתאפשר לחזק את המחויבות. מומלץ לא לבזבז את זמנכם על קשרים לא מספקים. זהו עיתוי טוב לקשר חשוב ונכון.
כמו כן, זוהי העת להתחבר להגשמה שלכם ולא להתפשר, גם אם זה נראה קשה ליישום. בימים שני עד רביעי הירח יהיה במזלכם ויגביר את היצירתיות והנעימות שלכם.

עקרב 24.10־21.11
ענייני בית, משפחה וזוגיות דומיננטיים השבוע: מתחים וקארמה משפחתית משפיעים על האנרגיה שלכם. התקשורת בבית בעייתית ועלולים להתגלע ויכוחים. למרות הרצון להשתחרר ולהתנקות, יש כעסים מצטברים ועצבנות. אתם מרגישים מותשים ועייפים מהאנרגיה בבית. כדאי לנסות להתאוורר לבד ולערוך חשבון נפש, ללא ההשפעה של בני המשפחה או בני הזוג.
ימים מתוחים במיוחד השבוע: שישי ושבת. ימים רגועים: שבת בצהריים עד שני.

קשת 22.11־21.12
קשרים עם הסביבה הקרובה משתנים, אתם סוגרים מעגלים ופותחים חדשים. אנשים חדשים ייכנסו לחייכם בזמן הקרוב ויהיו מאוד משמעותיים בטווח הארוך. לימודים, שמרחיבים את התודעה ומעניקים משמעות, טובים לכם עכשיו. כך גם העברת ידע לאחרים.
זה לא הזמן הנכון ליישום רעיונות ליוזמות ופעולות בעבודה, זמנם יגיע. שימו לב לתקשורת בסביבה הקרובה - היו סבלניים ותחשבו לפני שאתם מדברים. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

גדי 22.12־20.1
ענייני כספים והשקעות מעסיקים אתכם, יש לכם רעיונות יצירתיים לשדרוג מצבכם הכלכלי. רעיונותיכם מקדימים את זמנם ותצטרכו להיות סבלניים כדי ליישם אותם. אתם בשנה של התקדמות כלכלית והרחבת השפע, אז התאזרו בסבלנות.
שמרו על רעיונותיכם, תכננו את צעדיכם ותוכלו ליישם אותם בהמשך, כשהזמן יתאים. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

דלי 21.1־18.2
מקבץ פלנטות בדלי השבוע: שמש, סטורן, יופיטר, מרקורי שמתחיל בנסיגה וונוס שיתחיל ביום שלישי יוצרים זווית מאתגרת למרס ואורנוס בשור. כל אלה מעניקים אנרגיה של שינוי ובנייה ומנגד, קונפליקט בין הרצון למציאות. אתם דומיננטיים וממגנטים התרחשויות. יחד עם זאת, אתם חשים עצבנות, בעיקר מכיוון הבית.
מרקורי בדלי שנכנס לנסיגה יעניק זמן לארגן מחדש את המחשבות. דחו מהלכים חדשים עד לסיום הנסיגה. ימים מתוחים השבוע: שישי ושבת. ימים טובים: שני עד רביעי.

דגים 19.2־20.3
מתחים פנימיים עם הסביבה הקרובה יוצרים כעסים, עצבנות וחוסר סבלנות. דברים מתרחשים מתחת לפני השטח: שינוי תפיסה, הבנות והארות על חייכם יוצרים חוסר שקט ועצבנות.
כדאי שתהיו עם עצמכם, תעשו מדיטציות, תאזינו למוזיקה ותפעילו את הגוף - יוגה, אומנויות לחימה או ריקוד. גם חיבור לרוח - באמצעות לימודים, למשל - יוכל לסייע. ימים רגישים השבוע: שבת עד שני.