טלה 21.3־20.4
השבוע יודגשו ענייני החברה. מתחולל מאבק בין הרצון שלכם לבין תכתיבי החברה. מולד הירח בדלי ביום חמישי יחזק את הצורך שלכם לעשות את הדברים בדרך שלכם.
בימים שבת וראשון תראו את הדברים בצורה אופטימית יותר. בימים רביעי וחמישי המתח יעלה, אבל התחום החברתי עשוי להיות מעניין.

שור 21.4־20.5
מרס ואורנוס במזלכם בזווית מאתגרת למקבץ בדלי יעורר מאבקים בתחום הקריירה והמעמד. אתם מרגישים איום על מעמדכם ומנסים להתגונן ולשמור על מקומכם. יש כעת סיכוי לשינוי - קידום או הזדמנות לשיפור מצבכם. מולד הירח בדלי בחמישי מעלה את הסיכוי להתרחשות אירוע מפתיע בקריירה בחודש הקרוב, אך ההזדמנות שרובצת לפתחכם תדרוש עבודה קשה, השקעה ואחריות.
עם זאת, היא תישא פירות. ימים מתוחים השבוע: רביעי וחמישי. ימים טובים השבוע: שני ושלישי.

תאומים 21.5־20.6
ענייני לימודים דומיננטיים. כדאי לנצל את התקופה להרחבת אופקים. אתם אומנם סקרנים ואוהבים ללמוד באופן כללי, אבל כדאי להעמיק בנושאים שמושכים אתכם, במיוחד רוחניות.
אתם עומדים בפני שינויים גדולים, גם בתפיסותיכם ובהשקפת העולם שלכם. מולד הירח בדלי עשוי לתת כיוון במה להתעמק ולחקור. בימים שבת וראשון ענייני זוגיות יעסיקו אתכם. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.


סרטן 21.6־22.7
זהו שבוע של הבנת תהליכים פנימיים ורגשיים ושינוי פנימי עמוק, כולל תובנות והארות. המצב יאפשר לכם לבחון את המצב בצורה אובייקטיבית, שלא אופיינית לכם.
מולד הירח בדלי פותח חודש של עיבוד של הרגש לקראת קפיצה קדימה להגשמה ולהעלאת רעיונות חדשים. המצב לא מתאים עדיין ליישום רעיונות ליוזמות חברתיות. ימים מתוחים בזוגיות: שני ושלישי. שישי יהיה טוב לאהבה ולרומנטיקה.

אריה 23.7־22.8
הרבה קורה בענייני זוגיות ושותפויות. שינויים גדולים ישפיעו על מערכות היחסים שלכם. יש לכם נטייה להשליך את הסיבה למצב על הצד השני, אך עליכם להבין שגם לכם חלק בזה. השתדלו להיות אובייקטיביים, וכדאי להסתכל גם מנקודת מבטו של הצד השני.
אתם נוטים להיות דרמטיים, אבל זו העת להפסיק עם הדרמה ולמצוא פתרונות, אם בעבודה על הקשר ואם בפרידה. רביעי וחמישי יהיו ימים מתוחים במיוחד ביחסים. ימים טובים השבוע: שבת וראשון.

בתולה 23.8־22.9
ענייני עבודה ובריאות מעסיקים אתכם. זהו זמן לשדרוג בתחומים אלה, יהיו לכם הזדמנויות לשינוי ושיפור. עליכם לצאת מהקופסה, כי כרגע דלתות נפתחות בענייני עבודה לטווח הארוך. אומנם זה ידרוש מכם השקעה ומאמץ, אבל כדאי לשים לב לצורך בשינוי ולהזדמנויות.
מולד הירח בדלי השבוע יכול להביא הזדמנות לשינוי שיכול לקרות כבר בחודש הקרוב. שבת וראשון יהיו מתוחים בבית. ימים טובים השבוע: שני ושלישי.


מאזניים 23.9־23.10
שינוי בתחומי הרומנטיקה והילדים. אתם מתבקשים לפתוח את הלב ולתת לעצמכם לאהוב ולהתאהב - בעצמכם או במישהו אחר. היצירתיות בשיאה, ויש לכם רצון להביע את עצמכם בדרך הייחודית שלכם. זה הזמן ללכת עם עצמכם עד הסוף. אם תעשו זאת, תשיגו הצלחה לטווח ארוך. עם זאת, נדרשות גם סבלנות והתמדה.
מולד הירח בדלי יכול להביא להתחלה רומנטית חדשה או לרעיון מפתיע חדש. ימים מאתגרים השבוע: שני ושלישי. ימים טובים: שבת וראשון, רביעי וחמישי.

עקרב 24.10־21.11
מתח בענייני בית, משפחה וזוגיות. כעסים ועצבנות משפיעים על הבית ועל המשפחה. ייתכן שהרחבת המשפחה מגבירה את העומס. מי שאינו בזוגיות יחוש צורך עמוק לבנות משפחה, וכדי לבצע זאת, נדרש מכם שינוי גדול. יהיה צורך בחשבון נפש ובפתיחות על מנת לקבל את החדש ולבצע שינוי אמיתי.
מולד הירח בדלי יכול לגרום להתמודדות משפחתית שתחזק את הצורך בשינוי. ימים מתוחים השבוע: רביעי וחמישי. ימים טובים: שני ושלישי.

קשת 22.11־21.12
קשרים בסביבה הקרובה משתנים או מסתיימים, וקשרים חדשים משמעותיים מתחילים. ייתכן שינוי מקום מגורים או סביבה, זהו זמן נכון לכך. יש לכם רצון לפעול וליזום בעבודה, אך למרות תחושת הדחיפות, התנאים לכך עוד לא הבשילו. כדאי לתכנן לטווח הארוך ולהתאזר בסבלנות.
בשבת וראשון הירח במזלכם יעניק אופטימיות ושמחה. בימים רביעי וחמישי עשויות להתרחש היכרויות גורליות.


גדי 22.12־20.1
אתם מתחילים להרגיש ירידת עומס. מולד הירח בדלי השבוע יכול לפתוח בפניכם הזדמנויות כלכליות ורעיונות. בשנה הקרובה כדאי לקחת סיכונים מחושבים בענייני כספים. הערך העצמי שלכם נמצא בתהליך שדרוג ולמידה כיצד להעריך את הייחודיות שלכם ולהיות עצמאים כלכלית, ובכלל. תהליך זה עשוי להוביל אתכם לקשרים רומנטיים נכונים לכם.
בימים שני ושלישי הירח במזלכם יגביר את הרגישות ואת הרצון בביטחון.


דלי 21.1־18.2
זוהי תקופה של הזדמנויות שעשויות להביא לשינויים חשובים בחייכם. נצלו את הזמן הזה להזזת דברים שנתקעו או שלא עובדים יותר. זהו זמן קריטי בשבילכם ליצור את אורח החיים שאתם מעוניינים בו, בכל התחומים.
מרקורי בנסיגה במזלכם דורש סבלנות. בדקו מה ניתן לדחות לאחרי הנסיגה. ימים טובים השבוע: שבת וראשון.


דגים 19.2־20.3
שינויים מתרחשים מתחת לפני השטח בכל התחומים. אתם רגישים מאוד וקולטים את האנרגיות המשתנות, האינטואיציות שלכם מתחדדות, אך עדיין לא ברור לאן נושבת הרוח. מולד הירח בדלי יכול לספק הארה או מידע לגבי הכיוון.  
חשוב לשמור על עיגון דרך עבודה על הגוף: הליכה בטבע, אומנויות לחימה, מדיטציות והאזנה למוזיקה יכולות לעזור לשמור על איזון. ימים מתוחים השבוע: שבת וראשון. ימים טובים: שני ושלישי.