טלה 21.3־20.4
עניינים חברתיים עולים: השתייכות לקבוצות, הנהגה והובלה של קבוצות לצורך שדרוג תנאיהן ועוד. תקופה זו יכולה להוביל לפעילויות שיקדמו עניינים כלכליים, שתוצאותיהן ייראו בעתיד. ההתמדה משתלמת, אך תצטרכו להיות סבלניים. בשישי עד ראשון תחושו רגיעה והלחץ יפחת. כדאי לנוח, לעשות מדיטציה ולשמוע מוזיקה. גם אם זה לא פשוט לכם, זה מתבקש.
בימים שני עד רביעי בצהריים הירח במזלכם יחזיר לכם את האנרגיות ותוכלו ליזום ולהיות פעילים.

שור 21.4־20.5
מרס ואורנוס במזלכם בזווית מאתגרת למקבץ בדלי. מתרחשים מאבקי כוח הקשורים למעמדכם בקריירה. אתם עומדים בפני שינויים, אל תתעקשו לקבל תשובות דווקא עכשיו, ייתכן שדברים יובהרו רק בהמשך. ככל שתהיו מהירי החלטה ולא תפחדו משינוי - כך ייטב לכם.
הירח במזלכם מרביעי בצהריים יחזק את הרגישות ואת חוסר השקט. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

תאומים 21.5־20.6
צורת החשיבה וההשקפה שלכם משתנות. אתם מטבעכם סקרנים ואוהבים ללמוד, כדאי לנצל תכונות אלו ולהרחיב את הידע, בעיקר רוחנית. שינוי אמיתי מגיע רק לאחר שהכנו מקום בתוכנו לבואו. זה מה שאתם עושים כרגע, במודע או שלא.
אתם חסרי סבלנות. לאחר שנסיגת מרקורי תסתיים, המצב יתאזן. ימים שישי עד ראשון לא ברורים בקריירה ויתאפיינו בעייפות ובהיחלשות. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

סרטן 21.6־22.7
תהפוכות, שינויים רגשיים ותהליכים של עיבוד הרגש יחזקו אתכם ובהמשך תוכלו לשחרר את העומס הרגשי ואת המטענים ולפתוח בדרך חדשה. אתם מתחילים לראות את המצב בצורה הגיונית יותר. התהליך לא קל אבל חשוב וחיובי להמשך הדרך.
ימים מתוחים השבוע: שני עד רביעי. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

אריה 23.7־22.8
תהליך שקשור בזוגיות או בשותפויות נמצא בעיצומו. אתם מתפכחים ומתחילים לראות את המצב באופן אובייקטיבי, למרות נטייתכם להיות דרמטיים. חלק מכם יחליטו לסיים קשרים ולהיפרד, חלק יחזקו את המחויבות, והפנויים יכולים לחזק את הצורך בקשר מחייב, שיעניק ביטחון ומסגרת. כך או כך, אתם עומדים בפני שינוי.
אתם מתבקשים לעשות סדר וחשבון נפש במערכות היחסים שלכם ולהפעיל לשם כך שיקול דעת. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

בתולה 23.8־22.9
התרחשויות בענייני עבודה ובריאות. זה הזמן לקבל החלטות לטווח ארוך בכל הקשור לעבודה ולהתנהלות היומיומית. הזדמנויות מגיעות ויגיעו, וחשוב לא לפחד משינוי, למרות הצורך שלכם בשגרה מוכרת. מומלץ להתעסק בסדר פנימי ובהחלטות פנימיות עד שמרקורי יסיים את הנסיגה ואז תוכלו ליישם את השינויים.
ימים שישי עד ראשון עלולים להיות רגישים בכל הנוגע לזוגיות ולשותפויות. אם תדעו לשמור על איזון, רביעי בצהריים וחמישי עשויים להיות ימים טובים.

מאזניים 23.9־23.10
אתם בתקופה של חיזוק האהבה העצמית והיצירתיות. זה הזמן להביע את עצמכם - באומנות, באסתטיקה וכו', כך תגיע גם זוגיות מאוזנת. זו תקופה טובה להיכרויות מחייבות, אם תהיו מחוברים לעצמכם ולא תתפשרו.
מי שבזוגיות יעמוד בפני חיזוק הקשרים או היחלשותם, תלוי באיזה מצב נמצא הקשר. אם לא תתפשרו, הקשר יתחזק; אם תוותרו ותתפשרו, זה עלול להוביל לפרידה. ימים מתוחים השבוע בזוגיות או בשותפויות: שני עד רביעי.

עקרב 24.10־21.11
שינויים בבית ובזוגיות: חוסר שקט, מתח, כעסים ואף נטייה להתפרצויות. משהו במבנה המשפחתי צריך להשתנות, מומלץ לא להיאחז במה שלא עובד, להרפות ולשחרר למרות הקושי. תחושת אובדן השליטה ואירועים בלתי צפויים יציפו פחדים וחששות, אך השינוי בלתי נמנע, אז נסו לזרום עם התהליכים המתבקשים.
ימים מתוחים בזוגיות השבוע: רביעי בצהריים עד חמישי. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

קשת 22.11־21.12
שינויים בסביבתכם הקרובה: אנשים חדשים נכנסים לחייכם ואחרים יוצאים. מי שיוצא סיים את תפקידו, ומי שנכנס, קרוב לוודאי שיישאר לאורך זמן ויהיה משמעותי עבורכם.
אתם פעילים ומשקיעים בעבודה, אך את התוצאות תראו רק בהמשך. אל תוותרו, ההשקעה לא תלך לאיבוד, רק שהזמן לא בשל. אתם מקדימים את זמנכם ברעיונות וביצירתיות. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

גדי 22.12־20.1
עליכם להתחבר לייחודיות ולמיוחדות שלכם וכך לחזק את תחושת הערך העצמי, ואז תוכלו לשפר גם את מצבכם הכלכלי. המצב הכלכלי משפיע על הביטחון הרגשי. עליכם לבנות את הדימוי העצמי על כישוריכם ולא על מצבכם הכספי ועל מעמדכם, כי הם בני חלוף. היצירתיות והעוצמה הפנימית יכולות למגנט שפע והצלחה. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון וחמישי.

דלי 21.1־18.2
רוב הפלנטות נמצאות במזל דלי וגורמות לאינטנסיביות שדוחפת לשינוי דרמטי. זה הזמן לחשוב איך מוציאים לפועל תוכניות וזזים קדימה. כדאי לנצל את התקופה הזו ואת התנופה האנרגטית לשינוי, באמצעות תוכניות, תכנונים והכנת השטח, אך אל תיישמו זאת, חכו עד לאחרי נסיגת מרקורי כדי לפעול. יש לכם הזדמנות לבצע מהלכים קדימה. המתח בבית מתסכל, אך התמקדו בתוכניות לשינוי ובבוא העת תפעלו. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

דגים 19.2־20.3
אתם דומיננטיים ופעילים בסביבתכם הקרובה. התקופה מתאפיינת בחוסר שקט ובחוסר סבלנות, מכיוון שאתם חשים שהפעילות שלכם לא מניבה את התוצאות הרצויות. היו סבלניים, התוצאות יגיעו מאוחר יותר. המשיכו להשקיע ולהוביל רעיונות.
בימים שישי עד ראשון הירח במזלכם יגרום לרגישות. תיתכן עייפות ואף עצבות. עסקו במדיטציה, בהאזנה למוזיקה וברגיעה. זהו זמן טוב לתת מקום ליצירתיות. ימים טובים השבוע: רביעי בצהריים עד חמישי.