טלה 21.3־20.4

השמש תעבור בשבת למזלכם, ונוס יצטרף ביום שני. האנרגיות מתחזקות, ההתלהבות חוזרת, ושמחת החיים מתגברת. בימים אלה מתרחשים הרבה אירועים, וקשרים בסביבה הקרובה מעסיקים אתכם יותר מהרגיל. הקפידו לא לבזבז אנרגיה, למרות האקשן סביבכם.

בימים ראשון בצהריים עד שלישי תחושו מתיחות בבית. בימים שישי עד ראשון בצהריים התקשורת תהיה בשיאה, תהיו דומיננטיים וקשרים חדשים ייווצרו. ימים רביעי וחמישי טובים לאהבה, רומנטיקה וילדים.

שור 21.4־20.5

מתחולל בקרבכם מאבק של ישן מול חדש, מוכר ונוח מול שינוי ושדרוג. אתם נוטים לשמור על הנוח והמוכר גם כשזה לא נכון לכם, אך השינוי יגיע בכל מקרה.

זהו זמן של התרחשויות, רעיונות כלכליים והזדמנויות להרחבת השפע. מומלץ להיות ממוקדים ולשקול נכון את צעדיכם. חלק מההצעות לא רלוונטיות ואף מסוכנות מבחינה כלכלית, במיוחד אלה שיגיעו בימים שישי עד ראשון. ימים מתוחים בבית השבוע: רביעי וחמישי. ימים טובים: ראשון עד שלישי.

תאומים 21.5־20.6

מרס במזלכם מעניק אנרגיה של עשייה ותנופה, והשמש בטלה מגבירה אותה ומשפיעה עליכם לטובה. אתם תזזיתיים, וזהו זמן טוב לעשייה שתניב פירות ותביא ליישום רעיונותיכם.

בימים שישי עד ראשון הירח במזלכם יחזק את האנרגיה. בימים אלה יתרחשו אירועים ויעלו רעיונות, שעלולים לגרום לחוסר שקט ועצבנות. ספורט ועבודה על הגוף יכולים לעזור לכם לנתב את האנרגיה למקום הנכון. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.

סרטן 21.6־22.7

ענייני קריירה מעסיקים אתכם: אתם דומיננטיים ויש לכם אפשרות להוביל מאחורי הקלעים מהלכים שישפיעו על דרככם בהמשך. חשוב שתבטאו את עצמכם ולא תשתבללו. הביאו לידי ביטוי כל רעיון או רצון. זה לא זמן לביישנות ולהסתגרות. צאו לעולם, דברים יתהוו לטובתכם בהמשך.

הירח במזלכם בימים ראשון עד שלישי יגרום לרגישות יתר ולרצון להתכנס, ואף עלולה להיות מתיחות בקריירה, שתעבור במהרה.

אריה 23.7־22.8

אתם מתחזקים אנרגטית. השמש בטלה עם ונוס שייכנס בהמשך השבוע לטלה מלבים את הצורך להביע את עצמכם. היצירתיות, ההתלהבות, השמחה והרצון להגשים ולהשפיע גוברים. זמן טוב לטיולים וללימודים. הירח במזלכם בימים רביעי וחמישי יחזק אתכם.

הקשרים החברתיים בשיאם, ואתם מעורבים בפעילויות חברתיות. צפויים מתחים בזוגיות ובשותפויות, ועליכם לקבל החלטות. הזדמנויות לקשרים משמעותיים לטווח הארוך. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

בתולה 23.8־22.9

במערכות יחסים התקשורת מתוחה. גם הקריירה שלכם מעסיקה אתכם: אתם דומיננטיים ופעילים, אבל הקפידו לא לבזבז יותר מדי אנרגיה. בימים שישי עד ראשון תהיה אפשרות ליצור קשרים שיעזרו לכם בקריירה בהמשך. עליכם לחשוב לטווח הארוך.

אתם מקבלים רעיונות רבים לשיתופי פעולה, אבל מומלץ לבדוק אותם היטב, כי רובם לא רציניים ולא מתאימים לטווח הארוך. יש כרגע אפשרויות להתפתח בעבודה. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מאזניים 23.9־23.10

השבוע השמש נכנסת לטלה, ולאחר מכן ונוס נכנס לטלה, ושניהם ישהו בבית הזוגיות שלכם, לכן אירועים שקשורים לזוגיות ולשותפויות יעסיקו אתכם בשבועות הקרובים. עומדות בפניכם הזדמנויות לקשרים רומנטיים לטווח הארוך, שיכולים להתהוות בתקופה הקרובה.

חשוב לשמור על האינדיווידואליות והעצמאות שלכם בתוך קשרים. אם תהיו מחוברים לעצמכם, תוכלו ליהנות מיחסים יציבים לטווח ארוך.
ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון ורביעי־חמישי.

עקרב 24.10־21.11

אתם דומיננטיים בעבודה, ויכולת הביטוי העצמי מתחזקת. חשוב להיות ישירים ולא לפחד לבטא את עצמכם. מערכות יחסים זוגיות ומשפחתיות מעסיקות אתכם. היו סבלניים, כי תהליך השינוי שבו אתם מצויים עשוי להימשך זמן מה.

בימים שישי עד ראשון תחושו חוסר שקט פנימי וצורך להבין ולנתח את מצבכם הרגשי. אם תעשו זאת, תצליחו להבין את התהליכים שאותם אתם עוברים כרגע. ימים טובים השבוע: ראשון בצהריים עד שלישי.

קשת 22.11־21.12

ענייני אהבה, רומנטיקה וזוגיות מתחזקים כרגע. הנוכחות והקסם שלכם מתעצמים. חשוב שתהיו מחוברים לעצמכם ולרצון שלכם ולא תאבדו את הראש בגלל האהבה. קבלה עצמית חשובה כדי למגנט את הפרטנר המדויק עבורכם.

יש כרגע הזדמנות למגנט קשרים חשובים מבחינה קרמתית מהסביבה הקרובה. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.

גדי 22.12־20.1

מתחים וכעסים בבית ובמשפחה, ולצד זה, שינויים בעניינים כלכליים. עליכם לשנות את דרכי החשיבה שלכם בכל הנוגע לאופן יצירת הכנסות ורווחים ולהבין שיש דרכים יצירתיות נוספות, שעליהן לא חשבתם. אל תחששו לקחת סיכונים. אתם פעילים בעבודה, וקשרים מקצועיים מתחזקים.

ימים שישי עד ראשון ילוו בחוסר שקט בעבודה, בהתרחשויות ובאירועים, ואילו ימים ראשון בצהריים עד שלישי ילוו במתיחות בזוגיות ובשותפויות.

דלי 21.1־18.2

נוכחותכם וקסמכם מתחזקים בסביבה הקרובה. אתם מוקפים אנשים וחברים, ויש אפשרויות לאהבה ורומנטיקה. מי שמצוי בזוגיות, יוכל לחזק את הקשר. אתם מצויים בעיצומו של תהליך התבגרות, התפכחות ולקיחת אחריות עם הזדמנויות לשדרוג חייכם אם תבצעו את השינויים הנדרשים.

רביעי וחמישי ילוו במתיחות בזוגיות ובשותפויות. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

דגים 19.2־20.3

מרקורי ונפטון במזלכם יוצרים בלבול וחוסר פוקוס. מרס בתאומים גורם להתפזרות אנרגטית. מומלץ לעבוד על הגוף, וזה כבר ישפיע גם על הנפש. אתם תזזיתיים ולא רגועים. מומלץ לבצע מדיטציות.

המצב הכלכלי יכול להשתפר אם תהיו יוזמים ופעילים. ימים שישי עד ראשון ילוו בחוסר שקט בבית. ימים טובים השבוע: ראשון בצהריים עד שלישי.