טלה 21.3־20.4

שבועות אינטנסיביים בתחום הרומנטי ובכל הנוגע לילדים צפויים לכם. ונוס ומרס באריה משפיעים עליכם ומעניקים אנרגיה של יצירתיות ואהבה. עם זאת, עליכם לשחרר את הישן ולקבל את החדש והאחר. אל תהיו מקובעים והיפתחו להתנסויות חדשות, גם כאלה שלא חשבתם עליהן.

זהו זמן טוב לפרסום ולפרויקטים גדולים חדשים. הירח במזלכם בשישי ובשבת יעצים את אנרגיית העשייה. ימים טובים השבוע: שלישי–חמישי.

שור 21.4־20.5

השבוע מאופיין במתח ודרמות בקרב המשפחה ובמערכות היחסים בבית. אתם חשים תקיעות ורוצים להשתחרר מיחסים שכוללים דרמות וכעסים. המצב משפיע גם על הקריירה - אתם מנסים לשמור על יציבות ולהשקיע, אבל זה לא פשוט עבורכם במצב הנוכחי בגלל ענייני הבית. נסו להיות גמישים, אף שזה לא קל.

אתם בולטים בסביבה הקרובה, שמעניקה לכם נחמה. הירח במזלכם בימים ראשון עד שלישי יכול לגרום לעקשנות אך גם לרגישות ולעצבנות.

תאומים 21.5־20.6

החשיבה שלכם מתפקסת למרות הנטייה לפיזור ובלבול - ישנו תהליך של ארגון החשיבה ועיבוד הנתונים. נוכחותכם מורגשת בסביבתכם הקרובה. אתם עשויים בתקופה זו ליצור יחסים משמעותיים לטווח ארוך, אך הם ידרשו מכם לשנות את תפיסותיכם ולהיות במצבים שמעולם לא חוויתם.

הירח, שיהיה במזלכם בימים שלישי עד חמישי, יגרום לחוסר שקט ולרגישות יתר. השתדלו לא לבזבז אנרגיות לשווא. ימים טובים השבוע: שישי ושבת.

סרטן 21.6־22.7

לפניכם שבוע נעים ואופטימי בזכות השמש שבמזלכם עם זווית הרמונית ליופיטר ואורנוס. תוכלו לשחרר מטענים כבדים מבחינה רגשית שעד כה היה לכם קשה לשחרר. זוהי תקופה טובה להמשיך הלאה ולהשאיר את העבר מאחור, אף שזה לא קל עבורכם בדרך כלל.

יוזמות ויחסים שקשורים לכספים יכולים להביא לשינויים מרחיקי לכת לטווח הארוך. דרך השינויים האלה תלמדו להעריך את עצמכם. זהו שבוע של התחזקות ושיפור מצב הרוח. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

אריה 23.7־22.8

מרס וונוס צמודים במזלכם ומעניקים אנרגיית עשייה ויצירתיות. מערכות היחסים נמצאות במבחן חשוב, ונדרשים שינויים מהירים וחשבון נפש נוקב. עליכם לשחרר את הישן ואת מה שלא עובד יותר לטובת החדש והמתאים יותר. התהליך לא פשוט, ונדרש מכם לשנות את תפיסותיכם בענייני יחסים ואהבה.

אתם פעילים ונוכחים, וקשה להתעלם מכם. ימים טובים השבוע: שישי ושבת.

בתולה 23.8־22.9

אתם משקיעים בעבודה לאחר שלקחתם על עצמכם אחריות גדולה. שימו לב לאנשים כוחניים שמנסים לחבל בהצלחה שלכם מאחורי גבכם. עליכם לשנות את צורת החשיבה אך להמשיך בדרככם. בתוך כחודש המצב יירגע. השתדלו לא לערער מערכות יחסים בעבודה. כמו כן, במקום העבודה עשויות להתרוצץ רכילויות, שמרו על איפוק ואל תיפתחו בפני כל אחד בעבודה.

מבחינה חברתית, אתם בולטים ומקרינים שמחה ואופטימיות. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מאזניים 23.9־23.10

אתם פעילים ויוזמתיים מבחינה חברתית. תוכלו לרקום יחסי אהבה משמעותיים דרך חברים ומכרים. השקיעו בשינוי תפיסותיכם לגבי יחסים, אל תתקבעו על מה שאינו רלוונטי יותר, והשתחררו מאמונות מגבילות. היו סבלניים ופתוחים לדרכים חדשות להביע את עצמכם.

בימים שישי ושבת יצופו כעסים ומתח במערכות יחסים, השתדלו להיות סבלניים. בקריירה המצב משתפר, ואתם מבטאים את עצמכם בהצלחה. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

עקרב 24.10־21.11

ענייני קריירה מול בית ומערכות יחסים נמצאים בקונפליקט, ונדרש מכם שינוי גדול שישאב מכם אנרגיה. אתם יצירתיים, דומיננטיים ובולטים בקריירה, אך זה מתנגש עם הבית, המשפחה ומערכות יחסים זוגיות. אתם מחזיקים הכל כדי שכלום לא יתפרק, אך עליכם להתגמש ולהבין שאין לכם ברירה אלא לבצע שינוי.  

אתם אנרגטיים ויצירתיים וזקוקים לשליטה, למדו להרפות ולשחרר כדי למנוע משבר. ימים ראשון עד שלישי יהיו מתוחים במערכות יחסים.

קשת 22.11־21.12

אתם זקוקים לחופש, נסיעות, מרחב, הרחבת התודעה והתפתחות יצירתית. לא כל מה שאתם רוצים יקרה בקלות או בקצב שלכם. אתם נדחפים לשינוי דרמטי בהשקפת עולמכם וחשים כי מול רצונכם בחופש, המציאות מגבילה וכובלת אתכם, ונדרשים בה שינוי ושחרור הרגלים ודפוסים ישנים.

אתם בתהליך התחזקות פנימית. ימים טובים השבוע: שישי ושבת.

גדי 22.12־20.1

עליכם לשחרר את מה שמעמיס עליכם ויוצר דרמות בחייכם כדי ללמוד ליהנות ולחוות סיפוק רגשי בחייכם. זוהי תקופה מאוד יצירתית, שיכולה להוציא מכם אנרגיית עשייה וחיבורים רגשיים משמעותיים.

בעבודה תהיה רגיעה מההתרחשויות הרבות של החודש האחרון. כדאי לשים לב לרכילויות, להיות מאופקים ולדעת בפני מי להיפתח. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

דלי 21.1־18.2

אתם תחת מכבש דרמטי שקשור לבית, למשפחה ולמערכות יחסים, ונמצאים בעיצומו של חשבון נפש. אתם בתהליך שחרור של הרגלים ואמונות. בתהליך הזה הזוגיות נמצאת במאבק: שליטה והיאחזות מהצד השני או מצדכם לא מקילות עליכם לבצע את השינויים הנדרשים. הצד השני רוצה שליטה דרך יחס ותשומת לב.

העבודה מעניקה לכם אופטימיות ועוזרת לכם לשמור על איזון בזכות התרחבות והצלחה, שמסיבות לכם הנאה. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

דגים 19.2־20.3

התחום הרומנטי והילדים מעניקים לכם אופטימיות, סיפוק והנאה. זהו זמן טוב להיכנס לקשרי אהבה לאחר שמשהו השתחרר בכם ואתם חשים קלילות וכיף. היצירתיות, הביטחון העצמי והביטוי העצמי מתחזקים. נראה שאתם משתחררים מעומס מהעבר שקשור לאהבה ולקבלה עצמית ולומדים ליהנות מזה.

אתם מאוד דומיננטיים ויוזמים בעבודה, ויש לכם אנרגיה של עשייה ויצירתיות. הביאו בחשבון שלא כל מה שאתם משקיעים בו יניב פרי בקצב שתרצו, היו סבלניים.