טלה 21.3־20.4

התחום הרומנטי עומד כעת למבחן, אם זה בקשרים קיימים ואם זה ביכולת להתחבר לאהבה משמעותית עבור הפנויים שביניכם. מולד הירח באריה השבוע יחזק את התהליך הזה. יכולת ההשפעה שלכם גוברת ויכולת הניהול והביטוי מתחזקים. נצלו את השבוע על מנת לבטא את היצירתיות שלכם. אתם מאוד יעילים בעבודה, חרוצים ותורמים. ייתכן שקשר יתהווה במסגרת העבודה. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

שור 21.4־20.5

בתחום הרומנטי עשויות להגיע הזדמנויות. הקסם שלכם פועל, אך אתם צריכים לצאת מהקופסה ומהדפוסים הכובלים אתכם ולהיפתח לשונה. בבית המצב דרמטי: מתחים, קשיים בתקשורת ואי־שקט. מולד הירח באריה יכול לעורר דרמה רגשית בבית ובקרב המשפחה, שבמסגרתה ייעשה ניסיון לשחרר אתכם ממציאות כובלת שאינה נכונה לכם יותר. עליכם להתגמש ולהיפתח לשינויים בכל הרבדים והתחומים. ימים טובים השבוע: שישי ושבת, שלישי ורביעי.

תאומים 21.5־20.6

אתם דומיננטיים בסביבתכם הקרובה. אנשים מסיימים את תפקידם בחייכם ואנשים חדשים נכנסים. זהו תהליך לא פשוט שדורש מכם לשחרר שליטה על הנעשה סביבכם. מולד הירח באריה יכול לעורר דרמה רגשית בסביבה הקרובה שתשים אתכם במרכז. בבית היחסים משתפרים ונפתחת אפשרות להתנהלות חדשה מול הסובבים אתכם. ימים טובים השבוע: שבת עד שני, חמישי.

סרטן 21.6־22.7

מולד הירח באריה יעניק לכם חוויה רגשית ואפשרות להתחזק, אם תצליחו לצאת מהדפוסים שמנהלים אתכם וללכת על הלא מובן מאליו. עשויה להיות גם התחזקות בענייני כספים - ככל שתחזקו את תחושת הערך העצמי, כך יגבר השפע בחייכם. הירח במזלכם בשישי ושבת יגרום לרגישות גבוהה ולרצון להיות עם עצמכם בבית עם המשפחה, מה שיגרום לתחושת ביטחון ושקט. ימים טובים השבוע: שלישי ורביעי.

אריה 23.7־22.8

שבוע דרמטי לפניכם: שמש ומרקורי במזלכם ומולד הירח בראשון יעניקו לכם אנרגיה יצירתית ויכולת לבטא את עצמכם ולהשפיע. אתם במאבק בין הישן לחדש, בין המציאות הכובלת לבין מה שהייתם רוצים שיקרה. מהבחינה הכלכלית, נראה שאתם מתחילים להתאזן. רעיונות יצירתיים ליוזמות כלכליות יכולים לקדם אתכם. יום טוב השבוע: חמישי.

בתולה 23.8־22.9

ונוס ומרס משוטטים במזלכם ויוצרים אנרגיה של קשרים ויחסים קרובים, מדגישים את הקסם שלכם ומחזקים את כוח המשיכה. אתם פעילים, יוזמתיים ובעלי רעיונות. זהו זמן טוב להוציא לפועל רעיונות ויוזמות ולהיות אקטיביים. הירח במזלכם בשלישי ורביעי יחזק את הרגשות שלכם ויעניק חיזוק רגשי ביחסים. מולד הירח באריה יגרום לבלבול. אל תיתנו לדרמה להשתלט עליכם ושמרו על פרופורציות. ימים טובים השבוע: שישי ושבת.

מאזניים 23.9־23.10

בעקבות מולד הירח באריה השבוע ייתכן אירוע חשוב שישים אתכם בקדמת הבמה מבחינה חברתית. היצירתיות שלכם מתגברת, יכולת הניהול והמנהיגות מתחזקת, וכדאי לנצל זאת לחיזוק עמדות חברתיות. כדאי להיות פתוחים לרעיונות חברתיים חדשים ולא להתקבע על מה שלא נכון יותר עבורכם. יחסים גורליים יכולים להגיח כרגע ולבלבל אתכם. שימו לב: אתם רוצים ויכולים כעת למגנט קשרים חשובים לטווח הארוך. ימים טובים השבוע: שבת־שני.

עקרב 24.10־21.11

הקריירה דומיננטית מאוד השבוע: אתם משפיעים מאוד בעמדתכם, והיצירתיות מתגברת, אך יש קונפליקט בין הבית והזוגיות לקריירה, ואתם מרגישים לחץ ועומס. אתם חוששים לשחרר שליטה, אך זה מתבקש. השינוי הצפוי דורש גמישות וסתגלתנות. מולד הירח באריה יכול לגרום לאירוע משמעותי בקריירה ובמעמד שלכם, שישפיע על כל התחומים. יחסים טובים ונעימים נרקמים. ימים טובים השבוע: שישי ושבת, שלישי ורביעי.

קשת 22.11־21.12

מקבץ באריה מחזק אתכם אך גורם לקונפליקטים בסביבה הקרובה. אנשים בסביבתכם הקרובה מתישים אתכם, ואתם חשים שמתבקש שינוי - פרידה או שינוי ביחסים. מולד הירח באריה יחזק את השקפת העולם שמשתנה. היחסים בקריירה משתנים, נפתחות בפניכם אופציות חדשות, ועולים רעיונות חדשים. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

גדי 22.12־20.1

אתם עוברים תהליך רגשי עמוק שמחזק את עוצמתכם ואת הביטוי האישי שלכם. תחושת הערך העצמי שלכם עוברת שינוי. אם תקבלו את עצמכם ואת הייחודיות שלכם, תוכלו להעצים את המשאבים הכלכליים שלכם. מולד הירח באריה יכול להביא עמו שיעור בקבלה ואהבה עצמית. התהליך יהיה עוצמתי ועמוק ויעזור לכם להתחזק בהרבה רבדים - פנימיים וחיצוניים. ימים טובים השבוע: שלישי ורביעי.

דלי 21.1־18.2

אתם מרגישים כמו לפני מהפך או שינוי גדול, וקשה להשתלט על החשש מרעידת אדמה לא צפויה. המקבץ באריה מולכם יעורר קונפליקטים ומתחים בזוגיות. אורנוס בשור יערער את הביטחון בבית ובמשפחה. סטורן במזלכם מכניס אתכם לחשבון נפש עמוק. נדרשות מכם גמישות וקפיצה למים העמוקים למרות רצונכם לשמור על הקיים. יש בפניכם שתי אפשרויות: או שתשתפו פעולה עם השינוי הרצוי או שתחכו לפיצוץ. יום טוב השבוע: חמישי.

דגים 19.2־20.3

העבודה מעסיקה אתכם: אתם בולטים, משפיעים ויצירתיים. אתם עובדים קשה ומשקיעים וזה ניכר. מולד הירח באריה יכול לחזק אתכם בעבודה - ייתכן שתקודמו לעמדה ניהולית, שמעמדכם יתחזק או כל אפשרות אחרת. אף שאתם נתקלים בקשיים ולא הכל הולך חלק, יש לכם היכולת והכישרון להצליח. המצב בזוגיות משתפר והיחסים מתאזנים. ימים טובים השבוע: שישי ושבת.