חברת 'נאוברנד' תשווק בישראל את מותג הסוכריות הבינלאומי ZERO CANDIES מבית יצרן הסוכריות היווני LAVDAS. מדובר בסוכריות ללא סוכר בטעמים: תפוז, מנטה, חמאה, אייס בלו מרענן, תות חלבי, לימון עם ויטמין סי ואספרסו קרמי. אבל מה שמעניין אותנו באמת זה הקמפיין המהמם שלהן. צילומים מרהיבים ואופנתיים המציגים תקריבים של שפתיים בצבעים עזים הממחישים את משחקי הטעמים של הסוכריות. לרגע חשבנו שאנחנו בחו"ל, אבל מדובר בהפקה שהיא נטו ישראלית. וואו.

סוכריית קפה בקמפיין לסוכריות ללא סוכר ZERO CANDIES (צילום: ליאור קסון)סוכריית קפה בקמפיין לסוכריות ללא סוכר ZERO CANDIES (צילום: ליאור קסון)

השקת הסוכריות תלווה בקמפיין שיעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום דבי ורון בתחילת אוגוסט (8.8) ברשתות החברתיות, בדיגיטל ובנקודות המכירה בהשקעה מאסיבית, וזאת במטרה לעורר את שוק הסוכריות ללא סוכר, המוערך בכ-30 מיליון ₪, לפנות לקהלים חדשים ולייצר הזדמנויות צריכה חדשות יום יומיות.

נאוברנד בקמפיין לסוכריות ללא סוכר ZERO CANDIES (צילום: ליאור קסון)נאוברנד בקמפיין לסוכריות ללא סוכר ZERO CANDIES (צילום: ליאור קסון)

נאוברנד בקמפיין לסוכריות ללא סוכר ZERO CANDIES  (צילום: ליאור קסון)נאוברנד בקמפיין לסוכריות ללא סוכר ZERO CANDIES (צילום: ליאור קסון)


'נאוברנד' היא חברת יבוא צעירה שנוסדה ב-2017, המנוהלת על-ידי בכירים לשעבר בשוק המזון והקמעונאות, המשלבת מקצוענות בלתי מתפשרת לצד חדשנות, יוזמה, פיתוח מוצרים, ביסוס ובניית מותגים. רעות וקנין, מנכ"לית 'נאוברנד': "כחלק מתפיסת החברה ושאיפתה לעצב מחדש את שוק המזון בישראל,  ולאחר ביצוע מחקרי עומק, אנו מתרגשים להביא בשורה אמיתית לשוק הסוכריות הקשות. הפיתוח החדשני של הסוכריות, גם בהיבט של הטעם וגם בפן הטכני של עיצוב האריזה, ייצר אלטרנטיבה איכותית לקיים בשוק וישנה את הרגלי צריכת הסוכריות הקשות ללא סוכר בישראל".

הפקה: YY Productions
במאי ומפיק ראשי: אלי שרם
צלם סטילס: ליאור כסון
צלם וידיאו: רומן פורצקי
תאורה: גל קדוש
איפור: דיתי  מסר, סתיו מונסקי
מוקאפים: אמ-לי נוי
נאוברנד בקמפיין לסוכריות ללא סוכר ZERO CANDIES (צילום: ליאור קסון)נאוברנד בקמפיין לסוכריות ללא סוכר ZERO CANDIES (צילום: ליאור קסון)