טלה 21.3־20.4

מערכות יחסים מעסיקות אתכם כרגע: ונוס בבית הזוגיות מחזק קשרים, ולפנויים פותח הזדמנות ליחסים לטווח ארוך. מרקורי יצטרף לוונוס ביום שלישי ויחזק את התקשורת ביחסים. אתם דומיננטיים בעבודה, חרוצים, פעילים ויוזמים. עם זאת, יש לכם נטייה לעייפות ולירידות אנרגטיות, וכדאי להקפיד על תזונה ועל פעילות גופנית כדי לשמור על בריאות יציבה ולא להיחלש.
ימים טובים השבוע: שני־שלישי.

שור 21.4־20.5

אתם דומיננטיים, פעילים ויוזמים. תהיה אפשרות להתאהבות בזמן הקרוב, הישארו עם הרגליים על הקרקע ואל תיסחפו אחר אשליות. במסגרת העבודה ייתכן שיתהוו קשרים חשובים שעשויים להוביל לזוגיות ולשותפויות. הירח במזלכם בימים שישי עד ראשון עם אורנוס - יכול להיות שתחושו רגישות יתר פיזית ורגשית, עצבנות וחוסר שקט. חשוב לשים לב לגוף ולהקפיד על תזונה מאוזנת.
ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.

תאומים 21.5־20.6

מערכות יחסים מתחזקות ומתאזנות, והזדמנויות נפתחות לפנויים שביניכם. היצירתיות גוברת ומשפיעה על תחום זה, וגם הקסם שלכם מתחזק. בבית ובקרב המשפחה אתם דומיננטיים ומובילים. ייתכן שתצטרכו לטפל במישהו אחר, וזה עלול להתיש אתכם מבחינה אנרגטית. חשוב שתשמרו על איזון כשאתם עוסקים בטיפול באנשי הבית, ותחזקו גם את עצמכם בתזונה ובפעילות גופנית. בימים שני ושלישי הירח במזלכם יגרום לחוסר שקט ולתזזיתיות עודפת ויזמן אירועים. השתדלו לנוח.

סרטן 21.6־22.7

מערכות היחסים והתקשורת בבית ובמשפחה מתאזנות ומשתפרות. אתם דומיננטיים, פעילים ויוזמתיים, אך יש לכם נטייה לבזבז אנרגיות על הסביבה ובכך להחליש את עצמכם. כדאי לשים לב ולאזן את הנטייה הזאת. שמרו על תזונה ופעילות גופנית מאוזנות. הירח במזלכם בימים רביעי־חמישי מחזק את הרגישות הטבעית שלכם, ותיתכן רגישות יתר ביחסים בבית ובמשפחה. השתדלו לתת לעצמכם מנוחה.
ימים טובים השבוע: שישי־ראשון.

אריה 23.7־22.8

הקסם שלכם בולט בסביבתכם, ואתם מהדקים יחסים. בפניכם אפשרות ליצור יחסים הרמוניים לטווח ארוך עם אנשים בסביבתכם. בתחום הכלכלי תצטרכו לפעול, ליזום ולהיות מאורגנים. בזוגיות נדרש חשבון נפש מעמיק ויסודי. תזוזות ושינויים בקריירה יתבעו מכם גמישות, הסתגלות וזרימה. שישי־ראשון יהיו ימים מחזקים בקריירה.
ימים טובים השבוע: שני־שלישי.

בתולה 23.8־22.9

שמש ומרס בבתולה, ומרקורי יישאר שם עד שלישי. זהו מקבץ חזק שיעניק מרץ, אנרגיה, יוזמתיות ויכולת ביטוי עצמי. חשוב לשמור על איזון באמצעות תזונה נכונה ופעילות גופנית. יש נטייה לבזבוז אנרגיות ולחוסר פוקוס בכל הנוגע לנתינה ולשירות. הציבו גבולות, אל תיתנו בלי גבול, כי זה מחליש אתכם, גם פיזית. תחושת הערך העצמי שלכם מתחזקת דרך מערכות יחסים מאוזנות שנרקמות או מתחזקות. גם התחום הכלכלי מתאזן.
ימים טובים השבוע: שישי־ראשון, רביעי־חמישי.

מאזניים 23.9־23.10

ונוס במזלכם, ומרקורי יצטרף ביום שלישי. אתם בתהליך חיזוק מערכות יחסים: קשרים קיימים מתחזקים ומשתפרים, ויחסים עם פוטנציאל לטווח ארוך מתהווים. התקשורת משתפרת, וזה זמן טוב לניהול משא ומתן הרמוני, מכיוון שאתם מצליחים להימנע מוויכוחים. אתם חשים עייפות וירידת אנרגיה, כך שכדאי לחכות לחודש הבא כדי ליזום ולפעול. שמרו על איזון באמצעות תזונה נכונה, פעילות גופנית והקשבה לגוף.
ימים טובים השבוע: שני־שלישי.

עקרב 24.10־21.11

בימים שישי עד ראשון הזוגיות תעסיק אתכם וייתכנו התחזקות והתייצבות ביחסים שיאפשרו לכם לשקול את צעדיכם. בתחום החברתי תחושו יציבות, עשייה והתקדמות. זהו זמן טוב לקידום פרויקטים חברתיים. הקארמה המשפחתית והיחסים במשפחה, שמשפיעים עליכם מאוד, מתאזנים ומגיעים להשלמה ולהרמוניה.
ימים טובים השבוע: רביעי–חמישי.

קשת 22.11־21.12

הקריירה שואבת מכם הרבה אנרגיה: אתם פעילים, יוזמתיים ומשקיעים, והצלחתכם ניכרת, מה שמעניק לכם תחושת יציבות לטווח הארוך בכל הנוגע לעבודה ולתחום הכלכלי. ייתכן שיתהווה קשר זוגי הרמוני לטווח הארוך דרך חברים. מי שנמצא ביחסים יוכל לחזק את הקשר. שני ושלישי יהיו מתוחים ביחסים.

גדי 22.12־20.1

האנרגיה שלכם מתחזקת ומתאזנת בכל הקשור ליוזמות ופעילות. אתם חרוצים וחדורי מוטיבציה, וזהו זמן טוב להוציא לפועל תכנונים שונים, כי כעת צפויה לכם הצלחה. אלה ימים טובים גם לייצוב התחום הרומנטי, ולפנויים תהיה אפשרות להיכרות לטווח ארוך שתעניק ביטחון. יחסים יכולים להתהוות גם בקריירה, והם יהפכו לקשרים אינטימיים/זוגיים הרמוניים לטווח הארוך.
ימים טובים השבוע: שישי־ראשון.

דלי 21.1־18.2

אתם עורכים חשבון נפש בנוגע למערכות יחסים, כחלק מתהליך רגשי עמוק שבמסגרתו אתם מגיעים להבנות בנוגע למה שמעניק לכם יציבות וביטחון רגשיים, כלומר האופן שבו אתם מעוניינים שהיחסים שלכם יתנהלו. באפשרותכם לחזק יחסים תוך כדי שינוי השקפת עולם. השינוי שאתם זקוקים לו בבית ובקרב המשפחה יכול לצאת לדרך בשישי עד ראשון. השבוע הקרוב יעניק לכם תחושת יציבות שמזמן לא חשתם.
ימים טובים השבוע: שני־שלישי.

דגים 19.2־20.3

הזוגיות מתחזקת, ואתם חשים ביטחון ויציבות למרות חוסר הוודאות. אתם פעילים, יוזמים ותכליתיים בכל הנוגע למערכות יחסים. שמרו על גבולות בריאים ושימו לב שהיחסים אינם של מטפל־מטופל, כדי שהיחסים יישארו מאוזנים ואתם תשמרו על האנרגיה שלכם.
חשוב לשמור על איזון פיזי באמצעות תזונה נכונה, פעילות גופנית, מדיטציות, אומנויות לחימה, מוזיקה וכל דבר שיגרום לכם לחוש איזון ושקט. ימים טובים השבוע: שישי־ראשון, רביעי־חמישי.