מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4
התקשורת הזוגית מתאזנת, וזהו זמן טוב להציף דברים שלא יכולתם להציף קודם לכן. מיום ראשון תהיה הקלה בעומס. אתם זקוקים ליחסים שיאפשרו לכם חופש, מרחב ואופטימיות. הזדמנויות לכך יגיעו בעיקר בנסיעות לחו"ל או בלימודים. השקפתכם לגבי יחסים משתנה, ואתם זקוקים ליותר קלילות ושמחה בהם.
אתם פתוחים ונעימים. נצלו את התקופה לחיזוק יחסים מתאימים ולשחרר את אלו שכבר לא. ימים טובים השבוע: שבת עד שני, חמישי.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5
בעבודה אתם יוזמים, פעילים ויצירתיים. היחסים דומיננטיים השבוע - תהליך שינוי משמעותי יתרחש בשבועות הקרובים וייתכנו פרידות/ניתוקים או חיבורים בלתי צפויים. כדאי לסגל גמישות ופתיחות לאירועים בלתי צפויים ביחסים.
ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6
מערכות יחסים מעסיקות אתכם כרגע, ואתם חשים אופטימיות. התקשורת מתייצבת, יכולת הביטוי טובה מהרגיל, והיצירתיות מתחזקת ומחזקת. העבודה תתפוס מקום מרכזי החל מיום ראשון, ותידרש מכם השקעה גדולה בשבועות הקרובים.
הירח במזלכם בשבת עד שני יחזק את התקשורת ויביא עמו אירועים וחוסר שקט פנימי. אתם תקשורתיים, מלאי קסם ויצירתיים - נצלו זאת לחיזוק יחסים וליישום פרויקטים יצירתיים. יום טוב השבוע: חמישי.
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7
התקשורת בבית מתאזנת, ואתם יוזמתיים ופעילים. בעבודה נוצרים קשרים שמיטיבים איתכם ומשפרים את האווירה בסביבת העבודה. הירח במזלכם בשלישי עד חמישי יגביר את הרגישות ויסייע לכם באירוע עם אופי רגשי־רומנטי. אלה ימים טובים לאפשר לרגשות ביטוי יצירתי.
ימים טובים השבוע: שישי־שבת, שלישי עד חמישי.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8
התקשורת מתאזנת, אתם יוזמתיים, פעילים ונוכחותכם בולטת. ענייני בית/זוגיות/קריירה יהיו משמעותיים בשבועות הקרובים וייאלצו אתכם להסתגל לשינויים ולשחרר שליטה ודפוסים כובלים. חשבון נפש בענייני זוגיות ומשפחה מציב אתכם בדילמות לא פשוטות.
קשרים מתאימים עשויים להגיע לפנויים ביניכם. זהו זמן טוב לבטא את היצירתיות שלכם במערכות יחסים. בחמישי הירח במזלכם יגביר את המתח והרגישות. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9
בבית היחסים משתפרים, וגם האווירה נעשית שמחה, אופטימית וקלילה. רעיונות בתחום הכלכלי ויוזמות יצירתיות יכולים למנף ולחזק את מצבכם הפיננסי.
נוכחותכם ויכולת ההשפעה בסביבתכם הקרובה מתחזקות. אתם ממשיכים להשקיע בעבודה, וזה מחזק את מעמדכם ועשוי אף לשפר את תנאיכם בהמשך. ימים טובים השבוע: שישי־שבת, שלישי עד חמישי.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10
אתם תקשורתיים ויוזמתיים. קשרי חברות נרקמים בסביבתכם ואתם משדרים אופטימיות ממגנטת. ענייני כספים יעסיקו אתכם בשבועות הקרובים, וייתכנו אפשרויות לביטוי עצמי שיביאו הזדמנויות להתחזקות כלכלית. ימים טובים השבוע: שבת עד שני, חמישי.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11 
חודש אינטנסיבי לפניכם עם אנרגיה של שינויים, התחדשות, ניתוקים, סגירת מעגלים ופתיחת חדשים. נדרשת מכם גמישות ויכולת לשחרר את מה שכבר לא משרת אתכם ומעכב את התפתחותכם. אף שיש לכם נטייה לשליטה וקושי לשחרר, אתם יודעים לבצע שינויים, אז שחררו את הפחד ותנו אמון בתהליך.
הזדמנויות כלכליות יגיעו דרך קשרים, ותוכלו לקחת סיכונים ולהרחיב את השפע באופן משמעותי. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12
ונוס במזלכם מעניק קסם, כוח משיכה, חוויות רומנטיות ואפשרות להתאהבות. שמרו על חיבור למציאות, כי אתם עלולים להיסחף ליחסים חסרי גבולות.
אתם מביעים את עצמכם בהצלחה ומקבלים פידבקים מהסביבה. אתם נמצאים במצב של סגירת מעגלים עם אנשים מהסביבה הקרובה ופתיחת מעגלים חדשים. יום טוב השבוע: חמישי.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1 
אתם יוזמתיים ופעילים בקריירה, ושיתופי פעולה יצירתיים יוכלו לסייע לכם להשיג מטרות בהצלחה. אתם מקבלים השראה ורעיונות להרחבת השפע, אך נדרשות מכם עבודה והשקעה רבות. כדאי להשקיע, אך רצוי לבדוק היטב עם מי אתם מתמודדים. חלק מהרעיונות יכולים להביא לתוצאות מוצלחות.
יחסים קרמתיים עלולים לחזור מהעבר ולסחוף אתכם, שמרו על חיבור לקרקע. ימים טובים השבוע: שישי־שבת.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2 
אתם יוזמתיים ופעילים בענייני חו"ל או לימודים. בענייני בית/משפחה/קריירה אתם עומדים בפני שבועות מורכבים: השינוי מעלה הילוך, ותחושת חוסר היציבות מתחזקת.
חשבון הנפש שלכם צריך להגיע לתוצאות, ותחושו לחץ לקבל החלטות. קשה לכם עם השינוי, ואתם נוטים לעקשנות, אך זה לא יסייע לכם כרגע, אז שחררו את השליטה והתמסרו לשינוי. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3 
היחסים בקריירה פותחים בפניכם אפשרויות. תיתכן התאהבות סוחפת שיכולה לבלבל אתכם, אך חשוב להישאר מחוברים למציאות. כדאי לחזק את עצמכם באמצעות אומנויות לחימה, מדיטציות ועבודה על הגוף.
אתם נכנסים לתקופה של התכנסות כדי להתכונן לשינויים עמוקים. ביחסים אתם עוברים תהפוכות פנימיות שמשנות דפוסים בתקשורת ובעשייה.
ימים טובים: שישי־שבת, שלישי־חמישי.