מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4

מערכות יחסים בקריירה מתייצבות, מעניקות ביטחון ויכולות לקדם את מעמדכם, ויחסים רומנטיים אף עשויים להירקם דרך קשרים בעבודה. שימו לב שהמניעים שלכם ביחסים אינם קשורים לאינטרסים שלכם או של הצד השני. הירח במזלכם בשני־שלישי יעניק התלהבות אך גם עלול לגרום לכעסים ולחוסר שקט.
תנו לעצמכם זמן לתהליכים פנימיים לצורך שינוי רגשי עמוק של שחרור וניקוי רגשות תקועים מהעבר הרחוק שמשפיעים על יחסים אינטימיים.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5

השבועות הקרובים יהיו אינטנסיביים בכל הנוגע ליחסים. אתם עוברים תהליך שינוי עמוק וייתכנו ניתוקים, פרידות מפתיעות ועוצמתיות אך גם חיבורים חשובים. עליכם להתחבר פנימה לרצון האמיתי שלכם ולפעול בהתאם. הצרכים שלכם משתנים, ואם תקשיבו לעצמכם, תמנעו משבר קשה ותוכלו לבצע שינוי חיובי בחייכם.
הירח במזלכם ברביעי־חמישי יחזק את המאבק הפנימי במערכות יחסים, שחררו אחיזה ואל תהיו עקשנים. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

אתם חווים עומס רגשי בענייני עבודה ובריאות וחייבים לשמור על איזון כדי לא לפגוע בבריאותכם. אתם מכניסים את עצמכם ללחץ שעלול להיות מוגזם. שינוי גישה ואימוץ השקפת עולם אופטימית עשויים לעזור לכם בתקופה זו.
מערכות יחסים המושתתות על אמת מעניקות לכם ביטחון ויציבות. ימים טובים השבוע: שני־שלישי.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

מערכות יחסים מעניקות לכם ביטחון ויציבות. לפנויים יש אפשרות למגנט אהבה קרמתית ועוצמתית שעשויה לשנות את חייהם, אם רק ייתנו לה לקרות. התהליכים הרגשיים העמוקים של שחרור קרמה שאתם עוברים מובילים אתכם לחיבור חשוב. שחררו את העבר, אל תישענו עליו, תנו לעצמכם צ'אנס לחוות משהו חדש ושינוי מעצים. עשויים להתרחש ניתוקים מתבקשים כדי שתוכלו להתחבר לחדש.
ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון, רביעי־חמישי.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8

תהפוכות מתרחשות בחייכם, בעיקר בבית ובקרב המשפחה, אך גם הקריירה מושפעת מכך. אתם מצויים בעיצומו של תהליך מואץ של הרס הישן ובניית חדש, ונדרשת מכם עבודה פנימית על התגמשות לקראת חייכם החדשים. אתם חשים אומנם אובדן ביטחון ושליטה, אך בסוף התהליך חייכם ישתדרגו. אל תתעקשו על המוכר והידוע, תנו לעצמכם הזדמנות לגדול.
היחסים בעבודה תומכים ומעניקים יציבות. ימים טובים השבוע: שני־שלישי.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

היחסים הרומנטיים מתייצבים ומעניקים לכם ביטחון, ולפנויים יש הזדמנות להכניס אהבה יציבה לחיים. הקשרים הקרובים בסביבתכם אינטנסיביים, ונדרשת מכם השקעה. יש קשרים שמיצו את עצמם, זה הזמן לשחרר אותם, אל תאחזו במה שכבר לא נכון לכם.
בתקופה הקרובה צפויים פרידות וניתוקים מאנשים קרובים וחיבורים חדשים עם אנשים שמתאימים לכם יותר. רצוי לזרום ולקבל את השינויים. ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10

התחום הכלכלי מטריד את מנוחתכם. אירועים בלתי צפויים בשבוע הקרוב ישנו את מצבכם הכלכלי ואת אורח חייכם. הקשיבו לאינטואיציות שלכם ושימו לב להזדמנויות הנקרות בפניכם. הקשרים בבית ובקרב המשפחה מתייצבים ומעניקים לכם ביטחון.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11 

לפניכם שבוע אינטנסיבי ועוצמתי של התפרקות ושבירת מה שלא מתאים יותר. אתם על סף שינוי עמוק ויסודי במערכות יחסים - בבית ובקרב המשפחה. אל תיאחזו באף אחד ובשום דבר. כל מי וכל מה שלא נכון יותר - ייצא מחייכם, אם תשתפו עם זה פעולה ואם לא. כדאי לגייס את היכולת המופלאה שלכם לשינוי והתחדשות. הקשרים בסביבתכם הקרובה מתייצבים ומעניקים לכם ביטחון. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12

התחום הכלכלי מתייצב ויעניק לכם ביטחון לטווח ארוך. בפניכם הזדמנויות חדשות בתחום שיגיעו מאנשים שאתם מעריכים. השקיעו בהזדמנויות, והתוצאות יגיעו. האינטואיציות החדות שלכם מכינות אתכם לשינויים בלתי צפויים אך משמעותיים. שחררו את הפחד והיפתחו לשינויים עוצמתיים.
השתדלו לשמור לעצמכם את התוכניות, כי האנרגיה סביבכם לא פשוטה ויכולה להיות בעלת השפעה שלילית. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1 

ונוס במזלכם יעניק לכם יציבות, ביטחון ונחת במערכות יחסים. זהו זמן טוב לחזק יחסים ולהשקיע בהם לטווח הארוך. הזדמנויות לקשרים מחייבים יגיעו לפנויים. קשרים חברתיים שואבים מכם אנרגיה וייתכנו פרידות וניתוקים בלתי צפויים. השתדלו לשחרר אחיזה ממי שכבר לא רלוונטי לחייכם.
בתחום הכלכלי נדרשות סבלנות והשקעה, אך הזדמנויות להרחבת השפע יגיעו בקרוב. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון, רביעי־חמישי.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2 

תהליך השינוי נמשך, ואתם חווים מתח בבית ובקריירה. בעקבות חשבון הנפש שאתם עורכים חלקכם נדרשים להחלטות. היו מציאותיים ותכליתיים. הקריירה שואבת אנרגיה, אתם דומיננטיים ומשפיעים בעמדתכם, אך חוסר היציבות הרגשית בבית ובקרב המשפחה משפיע על חזיתות אחרות. נסו להיפתח לאופציות אחרות. יש לכם נטייה להיות עקשנים, אך עליכם להרפות. עקשנות עלולה להביא למשבר.
ימים טובים השבוע: שני־שלישי.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3 

זהו זמן טוב ללימודים או לנסיעות. לימודים בתחומי הנפש והרוח יכולים לעזור לביצוע שינוי ולהרחבת השקפת עולמכם. מבחינה חברתית, יש לכם אפשרות ליצור קשרים שיעניקו לכם ביטחון ויציבות לאורך זמן.
אתם נהנים מנאמנות ומאמינות ביחסיכם עם חברים וזה יסייע לכם בשינויים שאתם עוברים. בשישי עד ראשון הירח במזלכם יגרום לרגישות יתר. זהו זמן טוב למדיטציות, מוזיקה, יוגה וכל דבר שיכול לחבר לשקט פנימי. ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.