"כך למשל ההעדפה של גברים ישראלים למשחקי הימורים על פני משחקי חשיבה. הפוקר, הרולטה ומשחקי הקלפים מהווים כ-62% מהמכירות. משחקי חשיבה מהווים 18% מהקטגוריה, כאשר המוביל שבהם הוא עדיין השש בש ולא השח-מט הפופולארי בעולם. העדפה זו מספרת על הצורך של גברים ישראלים בריגוש גבוה, אבל גם באחווה גברית והשקעה בחיי חברה.
המגמות בשוק שעוני האופנה לגברים נעות בין חדשנות ולקיחת סיכונים אופנתיים מצד גברים בצבעוניות, לבין שמרנות בתחום החומרים ובחירת המנגנון. שעוני הכרונוגרף ממשיכים לשלוט בשוק ומהווים 41% מהמכירות, אחריהם השעונים הדיגיטליים עם 17%. כך גם ההעדפה לרצועות מתכת עדיין ניכרת מול שלל חומרי הרצועות האחרים – סיליקון, עור או בד.
"התזוזות בקטגורית שעוני האופנה לגברים מורגשות ביחוד בנכונות של גברים ליציאה מהסולידי והאלגנטי לצבעוניות ולעיצוב חדשני", מרחיב רז. כך למשל צבעי לוח השעון שבעבר הסתכמו בכסוף, זהב או שחור, מהווים כרגע רק 65% אחוז מהמכירות ואילו 35% מהגברים מעדיפים לוחות שעון בגווני לבן, כחול, או הטרנד החם של השנה האחרונה - ירוק".
בתחום התכשיטים ניכרת העדפה לתכשיטי כסף על פני זהב כאשר 41% מהגברים מעדיפים תכשיטים בגוון כסוף. הפריט המועדף על גברים הוא הצמיד, ולאחריו שרשרות כאשר טבעות ועגילים מהווים פחות מ-10% מכלל המכירות.