בכל העולם ניתן לראות מגמה של עבודה היברידית ורצון לשלב עבודה מהבית ומהמשרד. כמו כן, בארץ ובעולם ישנה מגמה של נטישת עובדים, במיוחד בהייטק. ישנו קרב על טאלנטים, וחברות כבר מבינות שלא מספיק לשלוח הביתה חבילה - מפנקת ככל שתהיה, אלא חשוב מאוד לייצר את החיבור הפיזי והרגשי יותר בין אנשים, וזה קורה רק כשנפגשים בעולם האמיתי. לכן מתחמי עבודה משותפים משקיעים מאמצים כדי לייצר בדיוק את החיבור הזה, את התנאים הנוספים שמושכים אליהם יותר ויותר חברי קהילה. קבלו הצצה לכמה מהם.

שיעורי פילאטיס ויוגה: Mindspace

חללי העבודה הגמישים של מיינדספייס מעניקים סביבת עבודה יצירתית ופרודוקטיבית המיועדת לחברות גדולות, ליזמים, לעצמאים, לאנשי סטארט-אפ, למעצבים, לחברות קטנות ובינוניות, ולמעשה לכל מי שנהנה לקבל השראה. לצד קלות תפעולית, חברות נהנות ממודל "הכל כלול" - ארנונה, תשתיות, תחזוקה, שירותי משרד, ניקיון וכן גישה לקהילת הלקוחות של החברה בארץ ובחו״ל. כדי להעשיר את תחושת ההשראה תוכלו למצוא בסניפי מיינדספייס בין היתר גם חדרי מנוחה, חדר הקלטות לפודקאסטים, אודיטוריום מעוצב להרצאות אינטימיות, מסיבות קוקטייל על גגות אורבניים ועוד. כמו כן החברה מספקת ללקוחות אווירה צעירה, מיקומי סניפים מרכזיים ומצוינים, ואירועי קהילה ופנאי כמו Happy hours, שיעורי פילאטיס ויוגה, מניקור ועוד.

מאז שנוסדה בשנת 2014 על ידי דן זכאי ויותם אלרואי, נהנית מיינדספייס מצמיחה מרשימה וכיום מפעילה 32 סניפים בערים מרכזיות בעולם - תל אביב, סן פרנסיסקו, לונדון, אמסטרדם, ברלין, ורשה ועוד, וממש לאחרונה פתחה לראשונה סניף חדש ביקום שבשרון. לחברה קהילת לקוחות המונה למעלה מ-15,000 חברים. כל מה שנותר לשוכר לעשות הוא להביא את המחשב הנייד האישי שלו, לעבוד וגם לא לשכוח ליהנות.  

לא שוכחים גם להתפלל: Urban Place

מתחם חללי העבודה המשותפים Urban Place במגדל שלום מתאים למי שמחפש חלל עבודה בוטיקי בלב תל אביב. הוא נמצא באזור העסקי של העיר הסמוך למסעדות ולברים בשדרות רוטשילד.

חדר תפילה ב''אורבן פלייס'' (צילום: נופר בוגנים)
חדר תפילה ב''אורבן פלייס'' (צילום: נופר בוגנים)

מעבר לשימוש הברור במתחם כמתחם עבודה הכולל שתי קומות ומרפסת, אופן ספייס עם עמדות קבועות, משרדים פרטיים מאובזרים ומרווחים לאדם עד שבעה אנשים, חדרי ישיבות במגוון גדלים, מספר לאונג'ים, שולחנות אוכל ובר, באורבן פלייס תוכלו למצוא חדר כושר חינמי עם אופני כושר, TRX, משקולות ואביזרים נוספים, זאת לצד מקלחות להתרעננות, בוט גיימינג בו אפשר לשבת ולשחק, חדר מנוחה ורגיעה עם מרבצים ופופים מפנקים וחדר תפילה לשומרי המצוות.

בכל יום חמישי "הממברים" של אורבן פלייס נהנים מ"האפי האוור", ופעם בשבועיים גם מארוחת בוקר המאורגנת במתחם. למתחם גג גדול, הכולל שולחנות ואזור בו נערכים שיעורי יוגה ופילאטיס. אורבן פלייס פתוח 24/7 וידידותי לבעלי חיים.

במה לאומנים בתחילת דרכם: Dogether

רשת חללי העבודה Dogether, הממוקמת בראשון לציון ובנתניה-עיר ימים מציעה לחברי הקהילה שלה מגוון פעילויות ואירועי קונספט מפנקים וייחודיים. כך למשל יוזמת הרשת פעילויות לעידוד המעורבות החברתית של "הממברים" שלה כמו Happy hour חברתי בשיתוף עמותת דובוני החלמה, במהלכו תורמים החברים דובוני חיבוק מיוחדים לאנשים חולים מאושפזים על מנת להפיג את בדידותם ובימים אלו מתקיים "פרויקט העץ הנדיב", שבו אוספת הרשת ביגוד יד שנייה מחמם לחורף למען מחוסרי דיור.

Dogether (צילום: dogether - יח''צ)
Dogether (צילום: dogether - יח''צ)

במקביל לכך מקיימת הרשת ימי ספא בהפתעה לחבריה המשלבים עיסויים תוך כדי ימי העבודה, ימי צילומי תדמית וימי יקב המשלבים טעימות יין וגבינות. הרשת גם נותנת במה לאמנים ותיקים ובתחילת הדרך במסגרת אירועי חמישי שמח, לרבות להקות של בנות ובני נוער. מדי יום שלישי מתקיים ברשת קונספט פופ אפ שף, המציע לחברי הקהילה ארוחת צהריים בניחוח ביתי במרחק יציאה מהמשרד. לאחרונה קיימה הרשת בשיתוף מכללת פסגות לשוק ההון, נדל"ן ויזמות אירוע העשרה עם זיו שילון. לאירוע הגיעו כ-200 איש וביניהם חברי קהילה, יזמים ואנשי עסקים מכל הארץ. 

יכולת ריכוז ומיקוד גבוהה: פארק הייטק בר לב

הפארק ממוקם בלב נופי הגליל המערבי. הירוק שנשקף מכל פינה ומקירות הזכוכית מאפשרים יכולת ריכוז ומיקוד גבוהה המגדילה את התפוקה. מיקום הפארק משפיע גם על הפעילויות והיוזמות במקום ומשם מגיעה ההשראה. צוות פארק ההייטק יוזם מגוון פעילויות בתחום ה-WELL BEING המתחיל במשפט השראה יומי המוקרן על המסכים ומקבל את פני העובדים עם הקפה של הבוקר, וממשיך במפגשים שבועיים המאפשרים נטוורקינג איכותי יחד עם תמיכה ביזמות מקומית הכוללת הרצאה מעניינת, לצד טעימות של אוכל מקומי אותנטי. פעילות זו יוצרת הפוגה קלה, המשחררת את העובדים מהישיבה הרצופה מול המחשבים והגרפים, מפתחת קשר אישי וחברתי בין עובדי הפארק ומעודדת שיתופי פעולה ויצירת הזדמנויות מעניינות.

פארק הייטק בר לב (צילום: BARPIC)
פארק הייטק בר לב (צילום: BARPIC)

במתחמי הפארק ישנם חדרי מנוחה וחדרי שקט אשר תוכננו בעיצוב נעים ומרגיע באווירה ביתית עם אקססוריז מתאימים כמו פופים, כדורי פיטבול ועוד. מי שמעוניין יכול ליהנות גם מעמדות הספרים שכוללים ספרי עיון והשראה בנושאים הקשורים לאושר, הצלחה, מיינדפולנס, מיצוי עצמי ועוד. כמו כן בפארק יחלו לקיים החל מחודש דצמבר ארוחת שף מדי יום חמישי בבית הקפה 'ריטואל', בו ייהנו העובדים מארוחות שף והופעות של להקות מקומיות כחלק מתמיכה ביזמות מקומית.