מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4
אופטימיות באוויר, משהו נפתח בהשקפת עולמכם ומשליך על כל התחומים. מיום שלישי האנרגיה וההתלהבות יחזרו, בעיקר בתחומי הלימודים והנסיעות. תיפתח בפניכם אפשרות לנסוע ולהרחיב אופקים. מערכות יחסים שקשורות לקריירה או התהוו בה עוברות תהליך שינוי עמוק, וייתכן שיחסים ארוכי טווח ישנו את מהותם. בראשון עד שלישי הירח במזלכם יגביר את האנרגיה וההתלהבות ויעניק מרץ ליזום ולעשות

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5 
עד יום שלישי מרס בבית הזוגיות יגרום למתח ולכעסים. מיום שלישי תחושו הקלה בענייני זוגיות ושותפויות, והאופטימיות תחזור. אתם מצויים בתהליך שנמשך לאורך כל השנה האחרונה של שחרור הישן והסתגלות לחדש, אך העקשנות שלכם מעכבת. בשלישי בצהריים עד חמישי הירח במזלכם יגרום לרגישות יתר. ימים טובים השבוע: שישי–שבת.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6
הזוגיות מעסיקה אתכם - הזדמנויות, היכרויות ויוזמות בתחום הרומנטי יתרחשו בשבועות הקרובים. במקביל, אתם עוברים תהליך לא פשוט של שחרור יחסים מהעבר או מההווה שזמנם עבר. חשוב לשחרר כל קשר שלא עובד כדי להיות פנויים להזדמנויות חדשות. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7
מערכות זוגיות עוברות שינויים עמוקים, חומות נופלות, וכללים משתנים ביחסים. התהליך דורש שחרור של הישן ובניית החדש. בעבודה אתם בולטים, ולפניכם הזדמנויות חדשות והטבה בתנאים. מיום שלישי המרץ וההתלהבות שלכם יחזרו, וזה יחזק את נוכחותכם בסביבת העבודה. זהו זמן טוב ליזום בעבודה. בעקבות חזרת המרץ, עשויה להיות גם הטבה מבחינה בריאותית. ימים טובים השבוע: שישי־שבת, שלישי עד חמישי.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8
המתח בבית יירגע החל מיום שלישי ותחושו הקלה. האופטימיות חוזרת, האהבה מתחזקת, ומיום שלישי גם האנרגיה תחזור ותוכלו לבטא את עצמכם בקלות ובהתלהבות. היצירתיות שלכם בשיאה, וזהו זמן טוב לקדם את ההגשמה והביטוי האישיים. בעבודה קשרים ויחסים משתנים וייתכנו פרידות או שינויים ביחסים ארוכי טווח. שחררו את העבר והיפתחו ליחסים חדשים - יחסים רומנטיים או יחסים בעבודה. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9
בהשפעתכם, האווירה בבית אופטימית, מה שמחזק אתכם. מיום שלישי יחזור המרץ שלכם לפעול וליזום למען המשפחה והבית. בתחום הרומנטי אתם נמצאים בתקופה של שחרור דפוסים ישנים במערכות יחסים, הרס הישן ובניית החדש. ייתכנו פרידות ושינויים אך גם היכרויות גורליות חדשות. לפנויים צפויות התחלות משמעותיות, כדאי להיות פתוחים ולשחרר את הפחד. בעבודה אתם משקיעים ולוקחים על עצמכם אחריות רבה. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10
אתם דומיננטיים בסביבתכם, פתוחים ומשרים אופטימיות. היכרויות חדשות, מידע חדש ויוזמות חדשות נכנסים לחייכם. ייתכנו נסיעות קצרות ומהנות. היחסים עם אחים/אחיות מיטיבים אתכם בשבועות אלה. היחסים בבית דורשים מכם שחרור וניקוי אמונות, פחדים ושליטה, מה שעלול לגרום לחוסר ביטחון בקשרים בבית, אך התהליך חייב לקרות כדי שתוכלו להתחזק מבחינה פנימית ולחזק את האמון בקשרים. ראשון עד שלישי יהיו חשובים לזוגיות.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11 
מרס יהיה במזלכם עד שלישי ועד אז יימשכו האינטנסיביות והצורך בשליטה על המצב. יוזמות שקשורות ליחסים כדאי להוציא לפועל עד שלישי. משלישי יירדו המתח והאינטנסיביות, ואנרגיית הכעס והלחץ תפחת. הזדמנויות ליוזמות פיננסיות והשקעות יגיעו אליכם החל משלישי, אופציות ורעיונות כלכליים יעלו בשבועות הקרובים ויאפשרו להרחיב את השפע. בדקו היטב את האופציות, כי יהיו גם כאלה שאינן מהימנות. שישי־שבת טובים לאהבה ורומנטיקה.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12
נוכחותכם בולטת, אתם יוזמתיים ופעילים, וההתלהבות והאנרגיה חוזרות. זהו זמן טוב לנסיעות וללימודים. כדאי מאוד לדעת לשמור על גבולות ופרופורציות ולא להיסחף, בעיקר בבית ובקרב המשפחה. לפניכם אפשרויות לחזק את הביטחון הכלכלי, אך תצטרכו להשקיע ולגלות סבלנות, שני דברים שלא קלים לכם בדרך כלל, כי אתם אוהבים תוצאות מהירות. כדאי להשקיע, כי זה יישא פרי. ראשון עד שלישי טובים לתחום הרומנטי.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1
אתם בתהליך של שחרור אמונות כובלות, פחדים ומחסומים ביחסים ובתחום הכלכלי. ייתכנו פרידות בקשרים ארוכים שאינם תורמים לכם יותר, וייתכנו גם חיבורים חשובים. זו תקופה מאוד משמעותית, שיכולה להביא לשינוי עמוק בחייכם. חשוב שתאפשרו לתהליך להתקיים ותשתפו פעולה. ימים טובים השבוע: שישי–שבת, שלישי עד חמישי.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2 
משלישי תחושו הקלה מהאינטנסיביות של השבועות האחרונים. הקלילות והאופטימיות יחזרו, והאנרגיה וההתלהבות יתחזקו. הפופולריות שלכם בשיאה, ואתם פעילים ובולטים מבחינה חברתית. משלישי ייפתחו יוזמות חברתיות וקבוצתיות. קשרים גורליים נבנים מאחורי הקלעים, אתם עוברים תהליך של ניקוי ושחרור. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3
הזדמנויות נפתחות בקריירה. כדאי לחזק את יכולת הביטוי העצמי ולהיות אקטיביים בקריירה, כי המזל לצדכם. למדו להציב גבולות ולהיות ממוקדים אנרגטית כדי לא להתיש את עצמכם ולבזבז אנרגיה לשווא. בשישי־שבת הירח במזלכם יגרום לרגישות יתר. אלה ימים טובים לשהות בטבע, מדיטציה, מוזיקה ועבודה על הגוף - אומנויות לחימה, יוגה או ריקוד. אלה יכולים לעזור מאוד להתאזן אנרגטית. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.