מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4
הקריירה מעסיקה אתכם, בעיקר בכל הנוגע לקשרים ויחסים. ונוס ישפיע על יחסים וכספים בקריירה, והשמש תבליט את מעמדכם. קשרים ישתנו ותצטרכו לשחרר אנשים ודפוסים שסיימו את תפקידם. גם התחום הכלכלי יושפע ותצטרכו לתכנן את צעדיכם מחדש. הירח המלא בתאומים ישפיע על הקשרים בסביבה הקרובה ועל אירועים חברתיים - יהיו הרבה אירועים ותזוזות בשבועות הקרובים, כדאי ללמוד למקד את האנרגיה ולא לבזבז אותה. ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5
בשבועות הקרובים ישתנו תפיסותיכם לגבי יחסים וכספים. בתחום הכלכלי יידרש תכנון מחודש. הירח המלא ישפיע על התחום הכלכלי וגם על תחושת הערך העצמי. תעסיק אתכם השאלה כמה אתם שווים, וחשוב שתענו עליה מתוך הכרה בכישרונותיכם המרובים ולא מתוך התייחסות לכמות הכסף שיש לכם. אנשים ורעיונות יעזרו להרחיב את השפע הכלכלי שלכם, שימו לב שחלקם יהיו לא מהימנים. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6
מערכות יחסים אינטימיות עוברות שינויים עמוקים, ובכלל זה גם המיניות. אתם משחררים דפוסים ואמונות שקשורים ליחסים ולכספים. פחדים עולים ותצטרכו לטפל בהם כדי להתפתח. הירח המלא במזלכם השבוע יביא עמו אירועים, מידע ואנשים. מקדו את האנרגיה כדי שלא תתעייפו מרוב גירויים. אתם יוזמתיים ביחסים וייפתחו בפניכם הזדמנויות חדשות, שיביאו עמן התלהבות. ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7
מערכות יחסים זוגיות קרמתיות מצויות בתהליך שינוי עמוק, שחרור קרמה והתכווננות למה שנכון יותר. ייתכן שיתרחשו פרידות או פגישות גורליות. הירח במזלכם בראשון עד שלישי יגרום לרגישות גבוהה במערכות יחסים. אל תיקחו את זה באופן אישי, הסתכלו על הדברים באופן אובייקטיבי. הירח המלא בתאומים ישפיע עליכם מבחינה רגשית וייצור עומס רגשי ורעש פנימי לא מובן. אל תעמיסו על עצמכם יותר מדי ואפשרו לעצמכם להיות במצב של רוגע.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8
העבודה והבריאות ייצרו עומס בשבועות הקרובים. יחסים בעבודה עוברים תהליך של שחרור דפוסים ואמונות, והביטחון עלול להתערער בשל כך. זהו זמן טוב לחשבון נפש לגבי המשך הדרך. חלק מהאנשים לא יישארו איתכם, אך לחייכם ייכנסו אנשים חדשים ומשמעותיים. ברביעי־חמישי הירח במזלכם יביא עמו אנרגיות של עשייה ויצירתיות. אתם דומיננטיים ויוזמתיים, ותוכלו לבטא את עצמכם בכל תחום שהוא. הירח המלא בתאומים יחזק קשרים חברתיים. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9
יחסים רומנטיים עוברים תהליכי שחרור וניקוי קרמתיים. נדרש מכם שחרור אמונות ודפוסים מעכבים. פחדים יעלו ויסייעו לכם להשתחרר ולהתחבר למה שנכון לכם. הירח המלא בתאומים ישפיע על אירועים בקריירה ועל אינפורמציה שתגיע, ועלול לגרום לעומס רגשי בתחום ולחוסר שקט. שמרו על האנרגיה שלכם ואל תאפשרו לכל דבר להשפיע על מצבכם הרגשי. סננו מידע מיותר שלא תורם לכם, והשתדלו להתמקד במה שבאמת חשוב ונכון. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10
היחסים במשפחה עוברים שינויים ונדרש מכם לשחרר דפוסים ואמונות ישנות כדי לבנות קשרים בריאים המבוססים על אמון ונאמנות. ייתכן שיעלו ענייני כספים מול בני המשפחה. היציבות מתערערת, וחשוב להיפתח לדרכים חדשות לנהל את מערכות היחסים ואת הכספים. הירח המלא בתאומים מביא עמו השקפת עולם חדשה ורעיונות לגבי חייכם ולגבי אנשים בסביבתכם. אל תעמיסו על עצמכם מידע ואירועים וסננו את מה שלא נראה אמין. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון, רביעי־חמישי.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11 
קשרים עם הסביבה הקרובה משתנים ויהיו תהליכי פרידה, ניקוי ושחרור מכל מי שלא תורם לכם בסביבתכם הקרובה, ייתכן שאף מאחים, אחיות, שכנים ובני דודים. עליכם לשחרר דפוסים ואמונות ביחסים הקרובים כדי לאזן ולייצב אותם. ייתכנו פרידות או היכרויות חדשות. הירח המלא בתאומים השבוע יביא להארות ולהבנות רגשיות, אך ייתכנו גם חוסר שקט ומחשבות טורדניות. שמרו על רוגע למרות הקושי. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12
שמש ומרס במזלכם מעניקים לכם אנרגיית עשייה והתלהבות, ואתם דומיננטיים ויוזמתיים. התחום הכלכלי ותחושת הערך העצמי שלכם נבחנים בשבועות הקרובים - אמונות ודפוסים משתחררים ומתנקים, והזדמנויות להכנסות קבועות יגיעו ויעניקו לכם ביטחון ויציבות לטווח הארוך. יש צורך בשינוי מהותי בהתנהלות הכלכלית שלכם. הירח המלא בתאומים ישפיע על מערכות זוגיות ויביא להזדמנויות וקשרים חדשים לפנויים. ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1
השבועות הקרובים יהיו אינטנסיביים, וקרמה משתחררת בתחומי היחסים והכספים. ייתכנו פרידות ומצד שני היכרויות גורליות, השתדלו לשחרר את העבר כדי לתת להזדמנויות חדשות להיכנס. חובות קרמתיים ייסגרו וייפתחו, היו ערניים לכך שייתכן שיגיעו תשלומים או כספים שלא ציפיתם להם. הירח המלא בתאומים יגרום להתרחשויות בעבודה ובתחום הבריאות. השתדלו לסנן ולא לבזבז אנרגיה על דברים לא חשובים.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2
בשבועות הקרובים תעברו תהליך של שחרור קרמה ביחסים ובתחום הכספים. יחסים שאתם מושפעים מהם רגשית ידרשו מכם התייחסות ותהליך ניקוי ושחרור של חוויות עבר שמשפיעות עליכם עד היום. למדו להרפות, מכיוון שלא כל דבר תוכלו להבין באופן הגיוני ובמודע. אתם דומיננטיים ופופולריים מבחינה חברתית, והירח המלא בתאומים יחזק זאת. ייתכנו הרבה התרחשויות שיגזלו מכם אנרגיה, השתדלו לסנן את מה שגורע מהאנרגיה שלכם. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3
הקשרים החברתיים יעברו שינוי בשבועות הקרובים - ייתכנו פרידות או חיבורים קרמתיים עם חברים. אתם עשויים לחוש בדידות ואולי פחדים יעלו, אך התהליך יביא לשינוי תפיסות והתנהלות חברתיות. ייתכנו חיבורים קרמתיים רומנטיים דרך חברים. הירח המלא בתאומים יגרום להתרחשויות בבית ובקרב המשפחה. שימו לב לא לבזבז אנרגיה מרוב עומס רגשי והצפה של אירועים. למדו לסנן את הגירויים מבחוץ. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.