מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4
הקריירה שואבת מכם אנרגיה כרגע, אתם זוכים להערכה ולהכרה, וייתכן אף קידום או חיזוק של מעמדכם. אתם משקיעים ועובדים קשה כהרגלכם, אך עכשיו יש גם תמורה להשקעה. יחסים מקצועיים עוברים תהליכי שינוי. זהו זמן ליזום טיולים ונסיעות. גם לימודים יכולים להתאים כרגע. שני־שלישי יהיו מתוחים בזוגיות; שישי עד ראשון יהיו ימים טובים בעבודה.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5
אתם מעוניינים כרגע בביטחון וביציבות, יש לכם רצון ומוטיבציה להצליח מבחינה כלכלית ולקבל הכרה בפועלכם. השבוע ייתכנו הצלחות בנושאים אלה. האמונות שלכם לגבי יחסים ונאמנות משתנות. יש צורך לייצב את היחסים, אך כרגע אתם בתהליך של שחרור אמונות. למדו להתגבר על החשדנות ותנו אמון בתהליך.
אתם בתהליך אטי של בנייה מחדש בקריירה ומפחדים לקחת סיכונים. תצטרכו לשנות תפיסות. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6
הצד השני בזוגיות מגלה יוזמה והתלהבות. לפנויים ייתכנו הזדמנויות מבחוץ שידרבנו אתכם להיכנס למערכת יחסים. אתם עוברים תהליך רגשי פנימי של התמודדות עם פחדים שחוסמים אתכם מיצירת אינטימיות. מערכות היחסים האינטימיות שלכם משתנות, הביטחון והנאמנות מתערערים, ואתם אף חשים לעתים בדידות. הקרמה הזוגית משתחררת ומפנה מקום למשהו חדש.
ימים טובים השבוע: שני־שלישי.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7
מערכות היחסים הזוגיות דומיננטיות ושואבות הרבה אנרגיה. הקרמות משתחררות ומתרחשים תהליכי ניקוי אינטנסיביים. תצטרכו לשחרר דפוסים ואמונות כובלות כדי להתנהל נכון יותר ביחסים. לפניכם שבועות אינטנסיביים בעניין זה. אתם זקוקים ליציבות ולמסגרת ביחסים ומרגישים שזה לא בשליטתכם.
בעבודה אתם אנרגטיים ונלהבים, זהו זמן טוב להביע את עצמכם ואת רעיונותיכם. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון, רביעי־חמישי.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8
העבודה והבריאות שואבות מכם הרבה אנרגיה. בעבודה נדרשת מכם השקעה רבה, ואתם מקבלים על כך הערכה. אתם נמרצים ויוזמתיים בתחום הרומנטי ובכל הנוגע להגשמה עצמית. זהו זמן טוב לבטא את עצמכם ולהוציא לאור את היצירתיות שלכם.
בזוגיות נדרשים חשבון נפש, לקיחת אחריות וקבלת החלטות להמשך הדרך. ימים טובים השבוע: שני־שלישי.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9
התחום הרומנטי מעסיק אתכם: אתם בנויים ליחסים שמעניקים לכם ביטחון ויציבות, ויש לכם כרגע אפשרות לייצב את הזוגיות, אך תידרשו לתהליך של שחרור וניקוי קרמה שקשורה לאהבה, וזה יוצר אצלכם פחד וחוסר ביטחון. לפנויים יהיו הזדמנויות לקשרים קרמתיים, ולמי שנמצא בקשר, זהו זמן טוב לביטוי עצמי וליצירתיות.
הירח במזלכם בשישי עד ראשון יתמוך בתהליך שאותו אתם עוברים. ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10
הבית והמשפחה מעסיקים אתכם. הביטחון והיציבות מתחזקים, אף שהיחסים במשפחה עוברים שינוי מהותי, שדורש ניקוי ושחרור דפוסים ואמונות. אתם לוקחים על עצמכם אחריות על מה שקורה ועל התהליך. בסביבתכם הקרובה אתם יוזמתיים ונלהבים, ויש אנרגיה של עשייה.
בשני־שלישי הירח במזלכם יגרום לרגישות ולמתח בבית ובקרב המשפחה. היו סבלניים, אל תסיקו מסקנות מהירות ודחו החלטות רגשיות לחודש הבא.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11 
אתם דומיננטיים בסביבתכם הקרובה, יש לכם נטייה לקחת אחריות על אחרים. היחסים עוברים שינויים מהותיים, ונדרש תהליך השתחררות מכל מי שלא נכון לכם יותר. ייתכנו פרידות וגם חיבורים קרמתיים חדשים.
יוזמות כלכליות עשויות לצוץ, שימו לב לרעיונות ואל תפחדו להמר ולקחת סיכונים. ברביעי־חמישי הירח במזלכם יגרום לאינטנסיביות רגשית. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12
מרס במזלכם מחזק את האנרגיה, ההתלהבות והיוזמות. אתם נמרצים ופעילים. זהו זמן טוב להשקעות כלכליות לטווח הארוך - אם זה בעבודה ואם זה בכל דבר אחר. זכרו: נדרשות סבלנות והשקעה, אך בסוף תוכלו לקצור את הפירות. ייתכנו הזדמנויות בעבודה להשקעה שתניב ביטחון ויציבות לטווח הארוך. נדרש מכם לעבוד על הערך העצמי - ככל שתעריכו את עצמכם יותר כך תתחזקו כלכלית יותר.
ימים טובים השבוע: שני־שלישי.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1
מקבץ פלנטות במזלכם גורם לכובד, בעיקר במערכות יחסים. אתם נכנסים לתקופה של ניקוי ושחרור אמונות ודפוסים קרמתיים ביחסים. זה יכול להציף פחדים וחוסר ביטחון. עם זאת, חשוב לשתף פעולה עם התהליך ולתת לו להתרחש, יש לכם נטייה לקחת אחריות על אחרים, אך עליכם לשחרר שליטה ולהתמקד בעצמכם.
התקופה הקרובה עשויה להביא אל חייהם של הפנויים שביניכם היכרויות קרמתיות. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון, רביעי־חמישי.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2
מאחורי הקלעים מתרחש תהליך של ניקוי ושחרור קשרים קרמתיים, שדורש מכם לתת אמון. לא הכל קורה במודע ולא הכל מובן לכם. תחושות ורגשות שצפים לא מובנים לכם ואולי אף יצופו פחדים ותחושו עומס והצפה רגשית. אפשרו לתהליך לקרות וסמכו על היקום שהכל קורה במדויק. אל תיקחו את כל האחריות על עצמכם.
ייתכן שאנשים ייצאו מחייכם ואנשים אחרים ייכנסו, וזה יערער את הביטחון והיציבות שלכם. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון, רביעי־חמישי.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3
השבוע יופיטר ייכנס למזלכם וישהה בו שבעה חודשים. יופיטר מביא שפע, מזל, הזדמנויות ופתיחת דלתות. השנה תוכלו ליישם את מה שרציתם לעשות בשנים האחרונות ולא יצא. נצלו את השנה הקרובה להתחברות למהות שלכם. מבחינה חברתית אתם דומיננטיים.
יש לכם נטייה לקחת אחריות ואשמה, גם אם הן לא קשורות אליכם. נסו להוריד מעצמכם את המעמסה. ייתכן שאנשים חשובים ייצאו מחייכם, וחדשים ייכנסו. תנו לתהליך לקרות. ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.