מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4

נוכחותכם בולטת, ומעמדכם בקריירה מתחזק. ייתכנו שינויים ארגוניים, ויחסים שקשורים לקריירה יעברו שינויים. חובות ותשלומים עשויים להיסגר עכשיו.
בשבת עד שני הירח במזלכם יביא עמו אנרגיה והתלהבות לעשייה וכן יוזמות חדשות, אך יחד עם זאת, יהיה קושי להוציא הכל לפועל. ביום שישי כדאי לנוח ולצבור כוחות לשבוע הקרוב. יום טוב השבוע: חמישי.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5

ענייני תקשורת מקשים עליכם בקריירה, ונטייתכם לעקשנות לא תורמת. יש לכם צורך לשחרר את הישן ולהשתדרג. אתם מחפשים ביטחון ויציבות אך גם מעוניינים בשינוי. תצטרכו לקחת סיכון, ורצוי שתהיו פתוחים להתנסות בדברים חדשים, ללא פחד.
בשלישי־רביעי הירח במזלכם יחזק את העקשנות ואת האחיזה בישן. תחושו שהצורך בשינוי לוחץ עליכם, והמצב עלול להביא אתכם לעצבנות ולחוסר שקט. שישי טוב למנוחה ולרגיעה.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

אתם נכנסים לתקופה של הזדמנויות בקריירה: קידום, פרסום והצלחה. דעו לשים לב להזדמנויות ולנצל אותן. השקפת עולמכם משתנה ומתגבשת. זהו זמן טוב ללימודים ולהרחבת אופקים, אולי באמצעות נסיעות.
אתם לומדים להסתכל על המציאות בצורה בוגרת ואחראית, וזהו זמן טוב לגבש החלטות לגבי כיוונים חדשים בחייכם. בחמישי הירח במזלכם יביא עמו קלילות ואירועים. בשבת עד שני תהיה התחזקות אנרגטית וייתכן עומס.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

מערכות היחסים עדיין מעסיקות אתכם, ואנרגיה רבה מופנית לנושא. אתם בתהליך של שחרור קרמתי, מה שאומר שהרבה רגשות צפים וייתכנו פרידות ו/או חיבורים חדשים. השתדלו לשחרר את מה שלא נכון לכם יותר, ואל תתעקשו על יחסים שכבר לא מפתחים אתכם.
השקפת עולמכם משתנה, ואתם נפתחים לרעיונות חדשים. בתקופה הקרובה ייתכנו נסיעות ולימודים שירחיבו את אופקיכם. ימים טובים השבוע: שישי, שלישי־רביעי.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8

אתם בעיצומו של תהליך שינוי משמעותי ושדרוג בעבודה. אל תפחדו מאפשרויות חדשות שנפתחות. יחסים מקצועיים יעברו אף הם שינוי, ואולי אף פרידה. במערכות יחסים תחוו בעיות תקשורת שיעיבו על היחסים. חשבון הנפש יימשך גם בשנה הקרובה.
אתם אנרגטיים ויוזמתיים, ונוכחותכם בולטת. זהו זמן טוב להביע את עצמכם מבחינה יצירתית ולהוציא לפועל רעיונות. בשבת עד שני האנרגיות יהיו חזקות ותחושו חוסר שקט. יום טוב השבוע: חמישי.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

אתם נכנסים לתקופה של התפתחות והזדמנויות במערכות יחסים. זהו זמן טוב להיכרויות לפנויים שביניכם ולחוויות משותפות וכיפיות למי שבזוגיות. ייתכנו פרידות או חיבורים גורליים. אתם מעוניינים בביטחון וביציבות באהבה, אך עליכם לנקות את השטח ולפנות מקום למשהו חדש שיתאים לכם יותר.
ימים טובים השבוע: שלישי־רביעי.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10

אתם פעילים, נמרצים ומלאי אנרגיה חיובית שמלהיבה את הסובבים. בבית ובקרב המשפחה יתרחשו שינויים קרמתיים ביחסים. זה לא תמיד קל, אך השינוי מתבקש והכרחי. צפו לפרידות, חיבורים מחדש ושינויים ביחסים שיגרמו לחוסר ביטחון. אל תחששו. זה בלתי נמנע.
בעבודה ייפתחו הזדמנויות, כולל להטבות בתנאים. יום טוב השבוע: חמישי.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11 

יוזמות כלכליות יוכלו לקדם אתכם בהמשך, אך תידרשו לקחת סיכון. כדאי להיזהר משיפוט לקוי. אתם נכנסים לתקופה של הזדמנויות רומנטיות, הישארו מחוברים למציאות ואל תשגו בפנטזיה לא ריאלית, הקשיבו לאינטואיציות.
בבית ובקרב המשפחה לא רגוע ועלולות אף להיות התפרצויות, שיבואו לאחר תקופה של ניסיון לשמור על שליטה. נוכחותכם בולטת בסביבה הקרובה, ויחסים עם אנשים קרובים משתנים. יום טוב השבוע: שישי.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12

מרס במזלכם מעניק אנרגיה והתלהבות לעשייה וליוזמות. אל תבזבזו אנרגיה לא מבוקרת, כי זה עלול להחליש אתכם. היו ממוקדים. ספורט ועבודה על הגוף יכולים לעזור. בתחום הכלכלי יתרחש תהליך שינוי חשוב ואטי. תיתכן הזדמנות שתיתן לכם ביטחון כלכלי לטווח הארוך, אך תצטרכו להשקיע ולהתמיד. אל תהססו לקחת את ההזדמנות, כי זה יכול לייצב אתכם.
מתחילה כעת תקופת אופטימיות בבית ובקרב המשפחה. שבת עד שני יהיו מאתגרים מבחינה אנרגטית.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1

אתם עומדים בפני תקופה אינטנסיבית במערכות יחסים ובכספים. אתם משחררים קרמה ומנקים דפוסים שלא מתאימים לכם יותר, מה שיאפשר הזדמנות ליחסים חדשים וגם הזדמנויות כלכליות. אל תפחדו מהחדש, מהשונה ומהלא מוכר. אתם מעוניינים בביטחון ומתקשים לקחת סיכונים, אך ככל שתיפתחו, תרוויחו יותר בכל התחומים.
ימים טובים השבוע: שישי, שלישי־רביעי.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2

סטורן ומרקורי במזלכם בזווית לאורנוס גורמים לחוסר שקט. אתם עשויים למצוא את עצמכם בסיטואציות בלתי צפויות. יש לכם נטייה לאבד סבלנות. תחושתכם שדברים לא מתנהלים בקצב הרצוי מגבירה את חוסר השקט.
בתחום הכלכלי צפוי שיפור ואופציות להתרחבות, אבל יהיו גם הרבה הוצאות ותצטרכו להציב גבולות. חוסר השקט וחוסר הביטחון בבית יכול להביא אתכם להתפרצויות מילוליות. שבת עד שני יהיו מאתגרים מבחינה אנרגטית. יום טוב השבוע: חמישי.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3

יופיטר ונפטון נמצאים בדגים ומעניקים תחושה שהכל אפשרי. עם זאת, עליכם להציב גבולות, אחרת האנרגיה לא תנותב נכון. חשוב לשמור על הגוף באמצעות ספורט ותזונה נכונה. הסמכות שלכם מתחזקת, ויש לכם יכולת להתפרסם. היו תכליתיים, אחרת השפע לא ינוצל נכון.
ביום שישי הירח במזלכם צמוד לנפטון, כך שזה יהיה יום רגיש במיוחד. טוב לעשות ביום זה מדיטציות, להאזין למוזיקה ולעשות כל דבר אחר שיכול להרגיע. ימים טובים השבוע: שלישי־רביעי.