גם הצעד הזה הגיע. כיאה לכוכבת פופ, המנהלת  מיליון 1.3 עוקבים באינסטגרם, אנה זק משיקה לראשונה ליין איפור הנושא את שמה, שימכר במהדורה מוגבלת ברשת סקארה. פיתוח המוצרים, שלקח מעל לשנה,  נעשה בשיתוף פעולה מלא איתה, החל מבחירת הגוונים ועד נראות האריזות, והפריטים נבחרו בקפידה על פי מוצרי האיפור המזוהים עם אנה זק, סגנונה האישי, הסטייל שלה וההשראות שהיא אוספת. 

הצבעים המזוהים עם הכוכבת. קולקציית אנה זק לסאקרה (צילום: קית גלסמן)
הצבעים המזוהים עם הכוכבת. קולקציית אנה זק לסאקרה (צילום: קית גלסמן)

סאקרה שימר סטיק אנה זק. מחיר 20 ש
סאקרה שימר סטיק אנה זק. מחיר 20 ש

הקולקצייה החדשה כוללת 20 מוצרי איפור במגוון עשיר של גוונים, גימורים ובעיצובים אופנתיים, לפי המגמות והטרנדים העכשוויים לצד מוצרים קלאסיים. על כל המוצרים מתנוססת החתימה האישית של אנה זק:  ANNA ZAK והם מוצעים במחירים נגישים לכל כיס.

מחירים לדוגמה: פלטת שמונה צלליות בגימורים שונים 39.90 ₪, פודרה דחוסה במרקם קטיפתי למראה מואר 20.00 ₪, סומק בעל מרקם קרמי, קטיפתי ונוח למריחה ליצירת מראה זוהר ומתוחכם 20.00 ₪, מארז שלושה שפתונים עשירים בלחות בעלי פיגמנט טבעי 15.00 ₪, מסקרה להפרדה, הארכה ולעיצוב מקסימלי של הריסים  20.00 ₪, פלטה להענקת מראה שזוף ומחוטב 39.90 ₪,  ליפ אנד צ'יק למראה פנים שזוף 20.00 ₪, אייליינר טוש ליצירת תיחום עיניים חד 20.00 ₪, מברשות איפור 20.00 ₪, ועוד. 

סאקרה אנה זק סט של שפתון ותוחם לשפתיים. מחיר 24.90 ש''ח (צילום: עידן מלכה)
סאקרה אנה זק סט של שפתון ותוחם לשפתיים. מחיר 24.90 ש''ח (צילום: עידן מלכה)

בוא תראה. סאקרה פלטת מולטי שיין אנה זק. מחיר 39.90 ש
בוא תראה. סאקרה פלטת מולטי שיין אנה זק. מחיר 39.90 ש

לרגל ההשקה מעניקה אנה ז'ק טיפים לאיפור נכון: 

טיפ למראה פנים שזוף: הניחי את הליפ אנד צ'יק בעזרת מברשת המולטי שיין על תפוחי הלחיים, טשטשי לכיוון הרקות ועם שאריות הצבע שעל המברשת פזרי את החומר לכיוון צידי האף למראה שזוף טבעי כאילו חזרת כרגע מחופשה אקזוטית.

טיפ למראה עיניים מהפנט: העיניים של אנה תמיד מודגשות ומעניקות מסגרת למבט הכובש שלה, אז איך היא עושה את זה? למראה עיניים דרמטי וסקסי הוסיפי קו תיחום של אייליינר שחור, צמוד לקו הריסים,  לנועזות ניתן ליצור "כנף" ביציאה קלה כלפי חוץ.

טיפ למראה ריסים מושלם: אנה דואגת להניח את המסקרה משורש הריס כלפי מעלה ויוצרת מראה מלא וכהה יותר. סגנון מריחה זה המונח מהשורש, מעניק מראה פקוח ומלכסן יותר לעין, במקסימום הפרדה של כל ריס וריס. הטיפ מגיע בהתאמה מושלמת לטרנד הבינלאומי של ריסים מוגדרים המעניקים תיחום לעין ומראה מהפנט.

טיפ לגבות: אנה מזוהה עם גבות עבות ובעלות "טוויסט", סרוק עם ג'ל הגבות כלפי מעלה יצור מראה "מבולגן" ומחמיא שנשאר עמיד ללא פשרות. זוהי המגמה הבינלאומית - גבות עם אמרה אישית ונועזת. 

את קולקציית ANNA ZAK By SACARA ניתן להשיג בכל סניפי רשת SACARA ברחבי הארץ ובאתר און ליין