יום המשפחה המצוין היום (שלישי) הוא יום שבו לוקחים צעד אחורה ומסתכלים בהערכה על הילדים והנכדים שלנו ומחבקים  את מה שבנינו. פנו זמן ובקשו מיקיריכם להצטרף ולציין את המשפחה שאתם בדרך קצת אחרת. מחקרים הוכיחו כי מי ששומרים על קשר קרוב וחיובי עם בני המשפחה שלהם גם בגיל השלישי זוכים לחיים ארוכים יותר, המערכת החיסונית שלהם חזקה יותר וכך גם התפקוד המוחי והמצב המנטלי. הקשרים האלה משפיעים על איכות החיים כולה. יחד עם זאת, שמירה על משפחה מלוכדת בגיל השלישי יכולה להיות אתגר, אבל בהחלט לא משהו בלתי אפשרי. קבלו שבע דרכים לחגוג עם המשפחה בגיל השלישי.

התנדבו כמשפחה לארגון צדקה

אין דרך טובה להוקרה ולהתאחדות עם היקרים לנו מכל כמו נתינה לאחרים שלפעמים המזל לא היה לטובתם. הירשמו ביחד לארגון ומצאו יום להתנדבות משותפת.

תפריחו בלונים

הפגישו את המשפחה ביחד בטבע, כל אחד שיכתוב על בלון הליום משאלה עבור המשפחה וביחד שחררו את הבלונים לשמיים. כדאי גם לצלם ולהנציח את הרגע היפיפה הזה.

קנו כוכב על שם אהוביכם

דרך מיוחדת להנצחת האהובים היא על ידי קניית כוכב וקריאת שמו על שם של אדם מהמשפחה. דרך International Star Names ניתן לקנות כוכב ולתת לו שם שיירשם בקטלוג העולמי. בקניית הכוכב מקבלים תעודה בעברית ובאנגלית, מפה ובה רשום היכן הכוכב נמצא ומידע על הכוכב עצמו.

סדנה משפחתית

תחשבו על מה אתם אוהבים לעשות ביחד כמשפחה, אם זה לבשל, לצייר ועוד. חפשו מומחה שמקיים סדנאות ותעבדו ביחד. חוץ מחוויה משפחתית תזכו גם ללמוד.

נסיעה משותפת

חישבו על מקום שיקיריכם מאוד אוהבים ותכננו נסיעה. כדאי למצוא מקומות שאולי עדיין לא ביקרתם בהם ואפילו להשכיר מדריך לכמה שעות שילמד אתכם על המקום.

תשכחו מהסלפי

מתי בפעם האחרונה צילם אתכם צלם מקצועי? קיבעו יום בו תגיעו לסט צילומים והזמינו צלם מקצועי שינציח אתכם עם יקיריכם. בעידן של הסלפי אין כמו תמונות של פעם.

צלמו בווידאו זיכרון משפחתי

רבים מאיתנו לא יודעים רבות על אבותיהם ולאחר מות קרובינו אנו שואלים שאלות ללא מענה. צלמו את עצמכם או את הסבים שלכם מספרים על העבר המשפחתי כדי שלא יבוא יום וזיכרונות מרתקים מהעבר ימחקו.

הכותבת היא מנהלת קשרי דיירים בדיור מוגן אחוזת פולג