מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4

מרקורי מסיים נסיגה, מה שיביא לרגיעה ולהתייצבות. אתם פעילים ויוזמתיים, וזה הזמן לתכנן וליישם תוכניות לחיזוק מעמדכם. מרס בבית הקריירה מעניק לכם אנרגיה של עשייה ויוזמה. נצלו את השבועות הקרובים לכך.
בשבת עד שני הירח במזלכם יביא עמו אנרגיה של עשייה והתלהבות אך גם יגרום למאבקים עם בעלי סמכות. היו סבלניים ושמרו על קור רוח. ימים טובים השבוע: רביעי–חמישי.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5

השבועות הקרובים טובים לתכנון, לעשייה וליוזמות. האמינו בעצמכם ופעלו עבור המטרות שלכם. אתם בעיצומו של תהליך שינוי בקריירה ועליכם להיפרד מהישן ולהיפתח לחדש. השבועות הקרובים יהיו אידיאליים לכך ותוכלו להגיע לתוצאות. ההצלחה טמונה ברעיונות שלא חשבתם עליהם קודם.
הירח יהיה במזלכם בשני עד רביעי ויגביר את הרגישות והיצירתיות. בימים הקרובים תוכלו להגיע לאיזון ולרגיעה. יום טוב השבוע: שישי.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

אף שאתם מרגישים כבדות, דברים מתחילים להירגע כחלק מתהליך ניקוי ושחרור קרמתי רגשי. סיום נסיגתו של מרקורי יביא לרגיעה מהאינטנסיביות של החודש וחצי האחרונים.
הזדמנויות נפתחות בפניכם בקריירה, ותוכלו לקדם את מטרותיכם. ברביעי בצהריים עד חמישי הירח במזלכם יגרום לתזזיתיות. שמרו על אנרגיה ממוקדת והשתדלו לא להתפזר.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

הזוגיות ומערכות היחסים מתייצבות. המתח והתסכול של התקופה האחרונה נרגעים לאט־לאט, אחרי ניקוי ושחרור אמונות ודפוסים. היחסים מעתה יהיו יציבים יותר לטווח הארוך. למי שפנוי ייפתחו אפשרויות לקשרים לטווח ארוך, אבל רק אם אכן שחררתם דפוסים ואמונות מגבילות.
ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8

זהו זמן טוב להתחיל להניע את התכנונים שלכם. התוצאות יגיעו בהמשך, אז התאזרו בסבלנות. ייתכנו שינויים מבורכים בתפקיד או במעמדכם. מערכות היחסים מאתגרות אתכם, תצטרכו לשחרר את הישן ולהתחבר לחדש. חשבון הנפש יביא אתכם בסופו של דבר להחלטות, לא תוכלו להשאיר את המצב כמו שהוא. כדאי לשחרר אמונות כובלות שאינן רלוונטיות לחייכם כרגע.
לפנויים ייפתחו הזדמנויות חדשות שידרשו שינוי פנימי. ימים טובים השבוע: רביעי–חמישי.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

התחום הרומנטי מתאזן ומתייצב, אי־ההבנות יירגעו בימים הקרובים. יש לכם הזדמנות לייצב את היחסים.
בעבודה אתם דומיננטיים ומשקיעים, היפתחו לרעיונות חדשים ואל תפחדו. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10

היחסים והתקשורת בבית ובקרב המשפחה יתייצבו בשבוע הקרוב, הסדר יחזור, ויש לכם יכולת ליזום ולפעול בתוך המסגרת המשפחתית. אף שאתם בעיצומו של תהליך ניקוי ושחרור קיבעונות, תחושו התבהרות. בתחום הרומנטי תצטרכו לשחרר את ההתנהלות הישנה ולהתחבר לאמת שלכם.
בעבודה אתם בתקופה שבה ייפתחו בפניכם אפשרויות והזדמנויות להטבות בתנאים, בשכר, בתפקיד ובסביבת העבודה. ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11

היחסים משתפרים ונותנים תחושת ביטחון ואיזון. יוזמות ועשייה מתאפשרות ויניבו תוצאות לטווח הארוך. אתם מרגישים שלא הכל יכול להיאמר כרגע, כדאי להתאזר בסבלנות. אתם חשים צורך לשבור את התבנית המוכרת ולנפץ את המצב התקוע בזוגיות. לפנויים מביניכם תהיה אפשרות להיכנס לקשרים שונים מהרגיל. זהו זמן טוב להיכנס למערכת יחסים שיכולה להפוך לאהבה אמיתית.
יום טוב השבוע: שישי.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12

התחום הכלכלי מתחיל להתייצב. תוכלו ליזום ולקדם תוכניות ואף לראות תוצאות. ייתכן שיתגלה מקור כלכלי חדש שיעניק לכם יציבות כלכלית לטווח הארוך. השתחררו מאמונות כובלות או ממחשבות מגבילות.
אתם דומיננטיים ומשפיעים בסביבתכם הקרובה. עליכם להתגמש ולהיפתח לחוויות חדשות, שיותר מתאימות לכם כרגע. בבית האווירה נפתחת, ואתם חשים אופטימיות והנאה בחיק המשפחה. ימים טובים השבוע: שבת־ראשון.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1

אל תיתנו לאמונות ולמחשבות שלכם להגביל אתכם בהגשמת רצונותיכם. אתם יכולים לפעול וליזום, בעיקר במערכות יחסים. תכנונים מתגבשים והופכים לתכליתיים.
אתם נפתחים לאפשרויות בתוך היחסים. זהו זמן טוב לנסיעות קצרות, לימודים קצרי טווח וצבירת חוויות. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2

המתחים בבית יאלצו אתכם לנפץ את העולם הישן ולהתחבר למה שנכון לכם כרגע. אתם חווים מתחים בגלל מאבק פנימי בין המוכר והידוע לבין החדש. יש בכם שתי אנרגיות: אנרגיה של ממסדיות וצייתנות לסדר ומשמעת; ואנרגיה של מרדנות, מהפכנות וכושר המצאה, חידוש ושדרוג. אתם נעים בין שני העולמות אך נלחמים לשמור על העולם הישן. לבסוף הוא יתנפץ ועולם חדש יתגלה בפניכם. היו גמישים ופחות נוקשים.
ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3

אופטימיות באוויר. הישארו מחוברים לקרקע ואל תשגו בחלומות לא ריאליים. הירח במזלכם ביום שישי יגרום לרגישות גבוהה. התחברו לעצמכם באמצעות מוזיקה, עבודה על הגוף, מדיטציות או כל דבר אחר שיכול לעזור לכם להתמקד.
מבחינה חברתית, אתם מאוד בולטים ויכולים ליזום וליישם רעיונות. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.