מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4

יחסים הקשורים לקריירה מתחזקים, אולי אף הופכים ליחסים רומנטיים. רגשות צפים והם לא תמיד מובנים או ברורים לכם, מה שיוצר בלבול.
מבחינה חברתית, אתם מאוד תקשורתיים אך גם חסרי סבלנות. שבת עד שני יהיו מתוחים בזוגיות; שני בצהריים עד רביעי יהיו אינטנסיביים מבחינה רגשית. ימים טובים השבוע: רביעי בצהריים עד חמישי.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5

אתם בעיצומו של תהליך התפכחות והתבגרות בכל הנוגע למערכות יחסים. אל תפחדו לשחרר את מה שכבר אינו רלוונטי ואינו תורם לכם יותר. הקריירה עוברת שינוי שדורש מכם את שחרור הישן וחיבור לחדש.
העומס שחוויתם לאחרונה יתחיל להירגע השבוע. מבחינה חברתית, נוכחותכם דומיננטית, ואתם מפיצים אופטימיות. שבת עד שני יהיו מאתגרים בעבודה; שני בצהריים עד רביעי יהיו טובים לזוגיות; רביעי בצהריים עד חמישי יהיו רגישים אך גם אופטימיים.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

היחסים מתייצבים, ונראה שאתם צוברים ביטחון במסגרת תהליך התבגרות פנימי. עליכם להשיל פחדים וקרמה ישנה. מבחינה תקשורתית, אתם משתחררים, אם כי יש לכם נטייה לחוסר סבלנות ולעצבנות.
בקריירה תיפתח בפניכם אפשרות לפרסום או להתרחבות משמעותית. זהו זמן טוב להפצה ושיווק של רעיונותיכם. שני בצהריים עד רביעי יהיו אינטנסיביים בעבודה; רביעי בצהריים עד חמישי יהיו מתוחים בזוגיות.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

מערכות היחסים נמצאות בתהליך התייצבות, התבגרות, התפכחות, ניקוי ושחרור אמונות, פחדים ואנשים שלא משרתים אתכם יותר. משהו חדש עומד לקרות ביחסים: פרידות או חיבורים חדשים. למדו לשחרר ולא להיאחז במה שכבר לא נכון לכם.
יש לכם אופציות לנסיעות, טיולים, הרחבת אופקים ולימודים. שבת עד שני יהיו מאתגרים בבית; שני בצהריים עד רביעי אינטנסיביים בזוגיות.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8

מערכות יחסים בעבודה מתחזקות, וייתכן אף שהופכות לרומנטיות. אתם חשים מתח בין מערכות היחסים שלכם לבין מעמדכם בקריירה. רוצים להשתדרג אך מתקשים לוותר על הביטחון המדומה שאליו התרגלתם במערכות היחסים הזוגיות.
בשבת עד שני יצופו מתחים בסביבתכם הקרובה. שני בצהריים עד רביעי יהיו אינטנסיביים בבית ובקרב המשפחה; רביעי בצהריים עד חמישי יהיו טובים בזוגיות.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

היחסים מתייצבים. השינוי שאתם עוברים דורש מכם עבודה מאומצת על שחרור פחדים ואמונות מגבילות, זאת כדי שתוכלו להכיל את האהבה והביטחון שלהם אתם מייחלים. בימים הקרובים יהיה עיסוק מוגבר בזוגיות ובשותפויות.
הירח במזלכם ביום שישי יביא עמו יציבות, סיפוק וביטחון. בשבת עד שני יהיה עיסוק מוגבר בנושאים כלכליים; שני עד רביעי בצהריים יהיו אינטנסיביים; רביעי בצהריים עד חמישי יהיו טובים בבית.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

 23.9־23.10

היחסים בבית ובקרב המשפחה מתחזקים ומתייצבים. בד בבד אתם עוברים תהליך של שחרור פחדים ואמונות כובלות בענייני יחסים. בעבודה אתם דומיננטיים ונוכחותכם בולטת, אך שימו לב לא לאבד גבולות.
זוהי תקופה טובה לקידום ולהשגת הטבות בעבודה. בשבת עד שני הירח במזלכם יגרום למתח רגשי ולחוסר איזון; שני עד רביעי יהיו אינטנסיביים בכל הנוגע לכספים. ימים טובים השבוע: רביעי בצהריים עד חמישי.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11

היחסים בסביבתכם הקרובה מתאזנים ומתייצבים בד בבד עם תהליך שחרור הדפוסים והפחדים הכובלים. הביטחון חוזר אליכם. בבית התקשורת לא יציבה וייתכנו עצבנות וחוסר שקט. עליכם להתעורר ולחתור לשינוי ולא להתקבע על מצבים לא נכונים.
בתחום הרומנטי: תיתכן התאהבות בשבועות הקרובים. בשני עד רביעי צפויים ימים אינטנסיביים מבחינה רגשית; בשבת עד שני תחושו עצבנות לא ברורה; ברביעי בצהריים עד חמישי ייפתחו בפניכם הזדמנויות כלכליות.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12

התחום הכלכלי מתייצב ומתחזק, והביטחון חוזר אליכם. השתדלו להיות סבלניים כלפי הסביבה הקרובה. בבית ובמשפחה יש תחושת אופטימיות, ייתכן אירוע משפחתי משמח.
ברביעי־חמישי הירח במזלכם יביא עמו אופטימיות והזדמנויות; שבת עד שני יהיו מאתגרים בקשרים החברתיים; שני בצהריים עד רביעי יהיו אינטנסיביים מבחינה רגשית, השתדלו להיות בשקט עם עצמכם.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1

היחסים מתאזנים, מתחזקים ומעניקים לכם את הביטחון שאתם זקוקים לו. ייתכן שיפור ביחסים למי שבזוגיות, והיכרויות קרמתיות למי שפנוי. כדאי לנצל תקופה זו ולהיות ממוקדים ופתוחים לזוגיות הרצויה.
אתם דומיננטיים בסביבתכם הקרובה ומקרינים אופטימיות לא אופיינית. ימים טובים השבוע: שני בצהריים עד רביעי.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2

חזרתו של מרקורי למזלכם מלווה בעצבנות, חוסר שקט ונטייה לומר את מה שעל לבכם, בלי סינון, מה שעלול לגרום להתנהגות לא צפויה מצדכם. הכובד שחשתם בשבועות האחרונים מתחיל להתאזן, אף שעדיין לא השתחררתם מהעומס הרגשי של התקופה האחרונה.
קשרים קרמתיים משפיעים עליכם ומעניקים לכם ביטחון. שני עד רביעי בצהריים יהיו אינטנסיביים בעבודה. ימים טובים השבוע: רביעי בצהריים עד חמישי.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3

יופיטר ונפטון במזלכם מאפשרים לכם לבטא ולהגשים את עצמכם. בתקופה הקרובה יהיו לכם הזדמנויות להגשמה עצמית ולהצלחה בכל התחומים. האמינו בעצמכם והיפתחו לאפשרויות ולהזדמנויות בכל התחומים.
אתם יצירתיים יותר מהרגיל. זהו זמן טוב לשווק את היכולות שלכם ולהגשים את כל מה שדחיתם או לא הצלחתם להגשים בעבר. רביעי־חמישי יהיו טובים בקריירה. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי בצהריים.