עוד מספר ימים מרבית הישראלים יפשטו את חליפות העבודה ותלבושות בית הספר - ובמקום זאת ילבשו תחפושת צבעונית באמצעותה יחגגו את חג הפורים בדרך הכי משמחת וחגיגית שאפשר. אז לפני שנצא לרקוד ברחובות, הנה לפניכם התחפושות הכי מחופשות בגוגל של פורים 2022

תחפושות לזוגות: 
במקום הראשון התמקמו צמד הנבלים הארלי קווין וג'וקר, מיד אחריהם דמויות הדיסני האהובות של אלאדין ויסמין ובמקום השלישי תחפושת זוגית של פרעה וקליאופטרה. עוד תחפושות שחופשו מספר רב של פעמים השנה היו כיפה אדומה והצייד, היפה והחיה, נסיכת התפוח והצייד, בית הנייר ושודדי פיראטים מהקריביים. 

תחפושות לתינוקות:
אם אתם מחפשים תחפושת חמודה לקטנטנים שלכם, הנה כמה מהתחפושות שעומדות להיות הכי פופולריות ברחובות של פורים 2022. במקום הראשון התמקמה הפיה טינקרבל, במקום השני תחפושת של אבוקדו ובמקום השלישי הכריש מהשיר בייבי שארק. עוד תחפושות שככל הנראה תבחינו בהם לא מעט הם תחפושת ג׳ייג׳יי קוקומלון, ארנב/ת, פיטר פן, צב נינג'ה ובאטמן. 

בובת ''דג מלוח'' ממשחק הדיונון (צילום: רויטרס)
בובת ''דג מלוח'' ממשחק הדיונון (צילום: רויטרס)

תחפושות למבוגרים:
אם טרם בחרתם לעצמכם את התחפושות המושלמת, הנה כמה רעיונות שתוכלו לאמץ. במקום הראשון תחפושות משחק הדיונון, הסדרה הקוריאנית שכבשה את נטפליקס בכל העולם. אחריה במקום השני תחפושת ספיידרמן, במקום השלישי הג'וקר ואחריו כמיטב המסורת - שוטרת סקסית. עוד תחפושות שעניינו את גולשי גוגל לקראת פורים 2022 הן תחפושת אסיר ואינדיאנית.

 תחפושות ילדים:
גם בז'אנר תחפושות הילדים במקום הראשון התמקמה תחפושת "משחק הדיונון", כאשר את המקום השני תפסה דמות הבובה ממשחק הדג המלוח שהופיעה בסדרה. אל המקום השלישי הגיעה תחפושת בת הים הקטנה, וברביעי התמקם הארי פוטר שלעולם לא נמאס. אחריהם ניתן היה לראות גם בחיפושי הגוגל תחפושות כמו הג'וקר, ספיידרמן, טינקרבל, טווס, אינדיאנית והארלי קווין.