בין אם אתם ביחד שלושה חודשים או שלושה עשורים, זה לא סוד שלמצוא רעיונות מקוריים לדייט בט"ו באב יכול להיות מלחיץ. אבל יש לנו חדשות טובות. קיימות המון דרכים להפוך את יום האהבה למיוחד עבור בן או בת הזוג, החברה, החבר, הבעל או האישה שלך. 

אם אתם מחפשים כמה רעיונות לדייטים נהדרים שיעלו חיוך על פניו של בן הזוג וימיסו את ליבו - שרון חדד, מנהל מחלקת לוקאל באתר GROO, אתר הדילים של ישראל, ריכז עבורכם רעיונות מעולים לדייטים רומנטיים, החל מקלאסיקות כמו ארוחות זוגיות וימי כיף, ועד לרעיונות פחות שגרתיים ומקוריים. 

1. עיסוי זוגי עם כוס יין וכניסה לבריכה בספא שיזן במלון דניאל הרצליה

אטרקציה רומנטית וחלומית שיכולה להתאים בול לט"ו באב היא מסאז' מפנק במיוחד. תהנו מטיפולים שונים, ג'קוזי ומרחצאות. זו הזדמנות מעולה להירגע ביחד, ליהנות מזמן פרטי ורומנטי שהוא רק שלכם ולהרגיש רגועים, נינוחים ומלאי אהבה. 

מסאז' זוגי (צילום: באדיבות GROO)
מסאז' זוגי (צילום: באדיבות GROO)

 2. יום כיף כולל בריכה, מתקני ספא וארוחה במלון דיוויד ים המלח

קחו לכם יום חופש, סעו ליום כיף למלון מפנק ותהנו מחוויית נופש אקסקלוסיבית שתתחיל בארוחת בוקר טובה וכניסה לבריכות ולמתקני ספא שונים. התנתקו מכל הדאגות והדברים המטרידים אתכם, שכבו במיטות שיזוף וספגו קצת ויטמין D. ואם מתחשק לכם אתם יכולים לתת קפיצה לים המלח. 

3. פיינט דייט Paint Date - במגוון ברים בתל אביב

אין דבר יותר מהנה מללמוד לעשות משהו ביחד וט"ו באב זו הזדמנות מושלמת לקחת הפסקה מהחיים ולהפעיל את שרירי היצירתיות. פיינט דייט היא הדרך הטובה לעשות זאת. אחרי כשעתיים וחצי של צחוק, ציור בצוותא ושתייה טובה, תחזרו הביתה קצת (או הרבה) שיכורים ועם ציור מהמם שהכנתם בעצמכם.

 4. שייט זוגי ביאכטה עם ארוחת בוקר ויין במרינה בהרצליה

הפלגה של אהבה: ים כחול, מרחבים פתוחים, חופש משגרת היום יום, רוגע מושלם ורגע קסום על יאכטת מפרשים מפנקת. אתם יכולים לשדרג את החוויה עם שייט בשעות השקיעה וכך ליהנות מנוף מרהיב וצבעים מיוחדים בשמי הים התיכון. 

 5. ארוחה זוגית במסעדת פסטה מיאה וילסון, מרכז תל אביב

לא תמיד צריך הפקה שלמה. לפעמים כל מה שצריך זה קצת תשומת לב ובילוי זוגי שכולל אלכוהול משובח, ארוחה טובה במסעדה רומנטית וקינוח מפנק, ואין כמו ארוחת ערב איטלקית ואינטימית בשביל לחגוג את יום האהבה.  

 6. טיול רכיבה זוגית באלון הגליל

רכיבה על סוסים תמיד תהיה הפעילות המושלמת לחוויה רומנטית, בה אתם יכולים להירגע וליהנות מנופים פסטורליים ושקיעה מדהימה. למגדילי ראש, אתם יכולים להכין סלסלת פיקניק מראש, לתפוס פינה ירוקה ויפיפייה, לפרוש מפה ופשוט ליהנות אחד מהשנייה, מהאוכל הטוב ומהטבע המקיף אתכם. 

רכיבה זוגית על סוסים (צילום: באדיבות GROO)
רכיבה זוגית על סוסים (צילום: באדיבות GROO)

לא משנה באיזו פעילות בחרתם, אל תשכחו גם להחליף מתנות ביום המיוחד הזה! ט"ו באב הוא הזדמנות מצוינת להביע הערכה כלפי בן או בת הזוג עם מתנות מיוחדות ואישיות. זכרו, אלה לא חייבות להיות מתנות גדולות, העיקר הכוונה.