בין אם אתם נמצאים במערכת יחסים ארוכת שנים או בכזו שעדיין נמצאת בחיתולים, תמיד כיף לקבל מתנה ולהרגיש נאהבים. לא חייבים להשקיע סכומים גדולים כדי לרגש ומספיקה גם מתנה סמלית כדי להראות לצד השני שאכפת לנו ממנו. ההרגשה שמישהו הקדיש מחשבה והשקיע מזמנו גורמת להתרגשות ושמחה גם לצד הנותן וגם לצד המקבל. אז אל תהיו כבדים ותגידו, "מה עוד פעם יום האהבה? עוד פעם מתנות"? תעשו מאמץ ותעלו חיוך על פני בן או בת הזוג שלכם בט"ו באב. מה קרה?

שוקולד זה אהבה ואהבה זה שוקולד

מארזי טו באב של גולדה (99 שח) ומקס ברנר (79 שח) (צילום: גיל אבירם,יחצ)
מארזי טו באב של גולדה (99 שח) ומקס ברנר (79 שח) (צילום: גיל אבירם,יחצ)

אל תבואו הביתה בלי שוקולד. רשת 'מקס ברנר' משיקה ליום האהבה ט"ו באב מגוון מארזי שוקולד איכותיים, מיוחדים ומתוקים לזוגות אוהבים ולרגעים רומנטיים. החל מ-79 שקלים למארז של 12 פרלינים עשויים בעבודת יד בקופסת פח אייקונית ומעוצבת בצורת לב. להשיג בסניפי הרשת והחנויות, ובאתר.

מעדיפים גלידה? גולדה שוב הורסים לנו ת'בריאות, בקטע טוב, ויוצאים במארז ט"ו באב שחיתותי הכולל גלידת סמורס עם קרם שוקולד וקרקר מלוח וחתיכות מיני מרשמלו, צנצנת פחזניות שוקולד RUBY במהדורה מוגבלת, זוג דונאטס בטעמי הגלידה האהובים בייגלה מלוח ופבלובה פירות יער, אצבע שוקולד חלב במילוי קרם בייגלה מלוח, אצבע שוקולד לבן במילוי קרם פיסטוק, וכדורי יוגו פופ פריכים בציפוי יוגורט תות. טעמנו וזה אמא'לה ואבא'לה. 99 שקלים. בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית וכן באפליקציה ובאתרי המשלוחים.

פינוקים טיפוח ורגע לעצמך

מארזי ט''ו באב: ללין (109-149 שח) אינטימה (149 שח) דוקטור עור (159שח)  (צילום: ערן לוי,עמית שמש,יחצ)
מארזי ט''ו באב: ללין (109-149 שח) אינטימה (149 שח) דוקטור עור (159שח) (צילום: ערן לוי,עמית שמש,יחצ)

רשת אינטימה משיקה מארזים ייחודיים ורומנטיים במיוחד לרגל ט"ו באב שימכרו בחנויות הרשת לזמן מוגבל ובמחיר מיוחד וסופר משתלם. למשל: כותונת מידי סקסית מוש מבד סאטן נשפך בשילוב תחרה, לצד נעלי בית מפנקות, לבחירה מתוך מלאי החנות, בקופסה מהודרת, 149.90 שקלים. להשיג בסניפי רשת INTIMA ברחבי הארץ.

Laline הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה משיקה לקראת ט"ו באב, חג האהבה קולקציית מארזי מתנה במהדורה מיוחדת בניחוח ונילה פינק פפר, עם הנחה משמעותית ושווה. למשל: מארז אהבה מפנק הכולל תיק רחצה, קרם ידיים 100 גרם, קרם גוף וסבון מוצק ונילה פינק פפר ב- 109.90 במקום 214.60 שקלים. להשיג בסניפי רשת ללין ברחבי הארץ ובאתר

אין אישה שלא מתמוגגת מהספר 'טיוטה של אושר' של נועם חורב ("מתנות קטנות"), הכולל אוסף נבחר של סיפורים ושירים אישיים שכתב לאורך השנים. לכבוד ט"ו באב הוא מצורף למארזים של דוקטור עור - מארזים קלאסיים מהודרים הכוללים מוצרים מפנקים המותאמים לכל סוגי העור ובהם קרם לחות קלאסיק עור עם מקדם הגנה 30SPF, פילינג עדין קלאסי, חמאת גוף אנטי אייג'ינג, תחליב גוף אנטי אייג'ינג בניחוח וניל מעודן והספר 'טיוטה של אושר'. תענוג. מחירי המארזים נעים בין 75-159 שקלים. להשיג באתר

חווית הבילוי המושלמת

הנשיקה של קלימט (89 שח) חגיגת ט''ו באב ביס פלאנט (164 שח) (צילום: איל תגר,Javier Naval)
הנשיקה של קלימט (89 שח) חגיגת ט''ו באב ביס פלאנט (164 שח) (צילום: איל תגר,Javier Naval)

במתחמי יס פלאנט הגדילו לפנק במסגרת חגיגות יום האהבה ביום חמישי ה-11.8 ובנוסף לארוחת הערב החלבית העשירה המוגשת ב-VIP ומזנון הקולנוע ללא הגבלה, תתווסף עמדת קוקטיילים מפנקת ושתי מנות ספיישל חגיגיות: בורגר פורטובלו מעושן לצד צ'יפס וטבעות בצל פריכות ובליווי רטבים, וכן עמדה מתוקה של וופל בלגי בניחוח וניל, קצפת, סלט פירות קייצי, שוקולד חלב, שוקולד לבן, שבבי עוגיות אוראו וגלידת וניל. עכשיו תבחרו סרט. המחיר (כולל כרטיס לסרט) 164 שקלים לאדם.

נכון שלא חשבתם אף פעם על טו באב במוזיאון, אבל זה באמת משהו אחר. מוזיאון מדעטק בחיפה, חוגג את ט"ו באב בערב קסום המשלב ביקור בתערוכה המהפנטת ב-360 מעלות של גוסטב קלימט, הצייר האייקוני, אשר רוב יצירותיו הססגוניות נוצרו בהשראת מערכות יחסיו הרומנטיות, בשילוב עם הרצאתה של ד"ר קרן אור-חן על הנפש התאומה שלנו – הסימנים שמאפשרים לדעת אם מצאנו אותה, ואיך מערכת היחסים מעצימה את הצדדים והופכת אותנו לגרסה משודרגת של עצמנו. 89 שקלים לתערוכה+הרצאה. תגיעו ב-19:00. תודו לנו אחר כך.

קצת קיטש עוד לא הרג אף אחד

רולדין לב מרקיז שוקולד (59 שח). סולתם תבניות אפיה ופנקייק בצורת לב (69-79 שח) (צילום: רונן מנגן,גל בן זאב)
רולדין לב מרקיז שוקולד (59 שח). סולתם תבניות אפיה ופנקייק בצורת לב (69-79 שח) (צילום: רונן מנגן,גל בן זאב)

מי יכול לסרב לעוגת שוקולד בצורת לב? או פנקייק לבבות? אם אתם או הזוגי שלכם אוהבים מתוקים, אתם חייבים לפחות תבנית לב אחת טובה במטבח. מארז אפייה 2 חלקים תבנית לב Rose Gold מבית סולתם, 79.50 במקום 159 שקלים, או מארז פנקייק 5 חלקים של סולתם 69 במקום 349 שקלים. לא יקר ומוש. להשיג ברשת סולתם ובאתר 

אם אתם לא בענייני אפייה, ומעדיפים לקנות מוכן, ברשת 'רולדין' מציעים עוגות זוגיות מעוצבות וחגיגיות: עוגת "מון שרי" - שכבות של מוס שוקולד מריר וביסקוויט שוקולד בציפוי גלאסז' של דובדבני אמרנה ועוגת לב "מרקיז שוקולד" עם מוס שוקולד קרמל וקרנץ' נוגט (59 שקלים כל אחת). בנוסף, מציעה הרשת מגוון רחב של קינוחים ומארזים זוגיים ורומנטים במיוחד לט"ו באב. להשיג בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר.

תרימו לחיים, בחייכם
לא בקטע של מתנות? אז לפחות תשתו משהו. קסטיל רוז' הינה בירת אייל בלגי היא מתקתקה, דובדבנית ומכילה אחוז גבוה של אלכוהול - 8%. מארז 2 בקבוקי ענק 750 מ"ל כל אחד וכוס קסטיל מעוצבת, מחיר מומלץ לצרכן: 80-85 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המתמחות.

תשתו משהו. מארז קסטיל רוז' (85 שח). קפה גרג במבצע יין לטו באב (15 שח) (צילום: אמיר מנחם,יחצ)
תשתו משהו. מארז קסטיל רוז' (85 שח). קפה גרג במבצע יין לטו באב (15 שח) (צילום: אמיר מנחם,יחצ)

עוד מבצעים

רשת קפה גרג יוצאת במבצע לרגל חג האהבה, ט"ו באב, במסגרתו רוכשים מנה עיקרית ומקבלים כוס יין ב 15 שקלים בלבד.

ברשת ל'אוקסיטן, מציינים את חג ט"ו באב במבצע מפנק וריחני. ג'ל רחצה מתנה ברכישת אחד מבשמי ל'אוקסיטן (50 מ"ל ומעלה).

מותג תכשיטי האופנה DANON (דנון), יוצא במבצע לט"ו באב במסגרתו תנתן הנחה של 50% על מוצר שני מכל קולקציות התכשיטים 2022

ZER4U - קונים ממגוון הזרים והסידורים ב-159 שקלים ומקבלים בקבוק קאווה ב-9 במקום 45 שקלים.

קצת קיטש מה יש? מבצעים ב-ZER4U, לאוקסיטן ותכשיטי דנון (צילום: רני לוריא,יחצ חול,עדן גניש)
קצת קיטש מה יש? מבצעים ב-ZER4U, לאוקסיטן ותכשיטי דנון (צילום: רני לוריא,יחצ חול,עדן גניש)