שנה חדשה היא תמיד זמן למחשבות פנימיות והחלטות חדשות לשנה הבאה, מה נוכל לעשות כדי שיהיה לנו כיף וטוב יותר, מה ישפר את איכות חיינו או יספק לנו יותר זמן איכות. לכל אחד יש את החולשושלו שהוא צריך לשפר, את החלומות שלו שהוא או היא רוצים להגשים.
בחרנו לכם 5 החלטות שאנחנו רצינו, הבאנו להם אופציות שאתם מוזמנים ליישם ואם בא לכם , שלחו לנו מה ההחלטות שלכם לשנה החדשה

1. לבשל יותר

ישראלים אוהבים לבשל וכמות תוכניות הריאליטי בישול ומכשירי החשמל החדשים למטבח הם ההוכחה לכך, מרגיש כאילו כולנו גדלנו בבית מרוקאי וכולנו רוצים לפתוח מקום קטן לעת זיקנה. עד אז אנחנו מצטיידים במיטב המכשירים כדי שנוכל ליצור ולבשל למשפחה ולחברים.
אחת החברות שהשתלטה על המטבח המקומי ומגיע לה את כל הפרגון היא חברת נינג'ה, שהפכה פעולות מעצבנות שדרשו ניקוי, מכשירים גדולים ואיבזורים מיוחדים לכדי פעולה קלה ומהירה ולרוב באותו מכשיר. תראו לי אחד שלא מאוהב בבלנדר המטורף הכי פשוט שלהם שמסוגל גם לטחון קרח ולעשות שייקים מעולים לצד טחינה של תבלינים, הכנה של רטבים ואפילו גלידה ביתית. מבחינתנו המכשיר הכי נכון להכניס לבית הוא הגריל נינג'ה שאני אישית מכורה אליו כי הוא עושה הכל ! מאפיית עוגות וקליית שקדים  ועד טיגון צ'יפס וצלייה של בשר ואפילו ייבוש של ירקות ופירות לחטיפים. חבל שהוא לא עושה קפה כי אז הייתי מאוהבת ממש .

ממש בימים אלו יצאה לשוק הגירסה החדשה - נינג'ה מקס פרו דגם  AG653 המאפשר לעשות על האש בתוך הבית בלי כל העשן מסביב. הדגם החדש משלב את כל התוכניות של נינג'ה גריל, והפעם עם מחבת/פלאנצ'ה לצריבה והקפצה ולשימוש גם עם מכסה פתוח. מערכת הבישול החכמה מאפשרת הכנת מזון ב-7 תוכניות בישול שונות: מחבת לצריבה והקפצה, גריל, אפייה, טיגון, ייבוש מזון וחימום מחדש,  כולל סלסלת טיגון באוויר חם בנפח של 3.8 ליטר, המתאימה להכנת קילו צ'יפס.

מחיר השקה: 1990 שקלים, המכשיר מיובא על ידי שריג ומגיע עם מסך תצוגה בעברית, תכניות מותאמות לסוג הבשר בארץ וחוברת מתכונים כשרה. אל תשכחו להזמין אותנו 

חוץ מקפה הוא עושה הכל (צילום: יחצ)
חוץ מקפה הוא עושה הכל (צילום: יחצ)

2. לאמץ חיה

חיית מחמד מכל סוג שהוא עושה טוב על הלב ומחנכת לטוב ודאגה. בעיני נוכחות של חיה הנותנת אהבה ללא תנאי (כן גם חתולים) היא הדבר הכי טוב שתוכלו להעניק לעצמכם לשנה הבאה ולעוד שנים רבות.

חוות אור היא אחת החוות היותר מיוחדות שיש לנו במדינה והיא גם מספקת את היכולת לאמץ חיה בלי ממש לקחת אותה הביתה ועדיין לעשות טוב ולהרגיש טוב ואף מספקת טיפול בעזרת בעלי חיים.
החווה נוסדה מתוך חזון לסייע לבעלי החיים ולבני האדם אשר זקוקים לנו, זו חווה שיקומית הדדית, לבעלי החיים ולבני האדם. בחווה יש מגוון רחב של בעלי חיים הזקוקים לשיקום, כלבי בר, כלבים וחתולים נכים ועיוורים, ניצולי התעללות והזנחה, מכרסמים וציפורים ניצולי פינות חי, יונים מקוסמים, חזירים, תרנוגלים, עיזים שנועדו לשחיטה, חמורים מאלטיזאכנים ועוד ועוד. כל החיות המגיעות לחווה מגיעות דרך עמותות פעילות להצלת בעלי חיים או דרך חילוצים של אנשים פרטיים.

המקום המדהים הזה מספק גם דרך לאימוץ חיות מחמד, גם סיורים בין פינות החי והכרת החיות, גם טיפול בבעיות התנהגות וטראומה דרך חיות ואפילו אימוץ חמורים וירטואלי בו אתם בוחרים אונליין אחד מהחמורים שהחווה הצילה מהתעללות ותורמים לו מידי חודש אוכל.
אז ההמלצה הכי חמה שלנו היא לקפוץ לחווה עם הילדים או בעצמכם, ללטף את הדיירים שעברו כל כך הרבה, לעשות קצת טוב לאחרים ולעצמכם.

https://www.kerenorfarm.com

חוות אור (צילום: יחצ)
חוות אור (צילום: יחצ)

3. לעשות יותר ספורט

כמה פעמים רצינו לצאת לחדר כושר ולנצל את המנוי שסתם קנינו, לצאת אל הפארק ולנצל את נעלי הספורט שיושבות סתם בארון. ספורט עושה טוב לגוף ולנשמה ואפילו רבע שעה ביום של הליכה מהירה, ריצה, עבודת משקולות וכד' תעשה לכם פלאים בגוף ותגרום לו לזוז יותר טוב ובעיקר תשמור אותו במצב יותר טוב לשנים הבאות.
צירפנו לכם שתי המלצות על נעלי ספורט שהשניה נכנסו לשוק שיספקו לכם תמיכה מעולה לרגליים ובעיקר סיבה מעולה לנצל את מזג האוויר שמתקרר ולצאת להליכה או ריצה קלה. אל תוותרו לעצמכם.

מותג אנדר ארמור משיק את נעל הריצה החדשה: INFINITE 4 הנחשבת לנעל רכה מאוד ועמידה במיוחד, המתאימה לרצים באופן יומיומי, אבל מספקת את היציבות לאלו שרק רוצים להתחיל וחוששים מפציעות.
הגרסה החדשה משלבת את סוליית ה UA HOVR  המוקפת ברשת אנרגיה דינמית אשר מגנה מפני תנועה מהירה הנותנת תחושת יציבות ונוחות. החלק העליון קל ונושם במיוחד ומציע תמיכה לכף הרגל. המדרס המעוצב בתלת מימד עוטף את כף הרגל להתאמה נוחה. הסוליה בעלת ביצועים גבוהים. חריצים גמישים עמוקים במיקום אנטומי מספקים בדיוק את הגמישות הנכונה הנעל שומרת על כף הרגל במהלך הריצה במטרה להפיק את המרב מהריפוד הרך. כל זאת כדי לספק נעל ריצה שתתאים לכולם תחושת ריצה קלה יותר ורכה יותר. 
המחיר – 599.90 ₪ לגבר, 499.90 ₪ לנשים. ניתן להשיג רק בחנויות UNDER ARMOUR 

סאקוני השיקה את קולקציית ספורט AW22 החדשה המביאה איתה מספר חידושים: נעליים קלות, דרופים שונים, טכנולוגיות מיוחדות ונעלי אימונים רב עונתי. דגם הטריומף 20 החדש מציע את טכנולוגיות ה-PWRRUN עם דרופ 10 להבדיל מדרופ 8 שהיה בגרסאות הקודמות.
דגם האנדורפין פרו 3 החדש בעלת סוליית הקרבון מציע נעל ריצה רכה עם דרופ 8 במשקל 204 גר' (הגרסה הקודמת בה משקל הנעל היה 212 גר') המאפשרת שיפור ביצועים גבוה ומספקת תמיכה לרגל.
בקולקציה החדשה ניתן למצוא גם דגמי נעליים מייצבות, שטח ועוד לצד מגוון רחב של דגמים, מדגמי הליכה ועד דגמי ריצה למקצועיים. מנעלי תינוקות רחבות ועד נעלי הליכה לגיל השלישי
טווחי מחירים – 399-1099 ₪ // טווח מידות : גברים – 40.5-49, נשים – 37-42
ניתן להשיג בחנויות הרשת או באתר אינטרנט www.saucony.co.il

סאקוני ואנדר ארמור עוזרות לכם לצאת לרוץ (צילום: יחצ חול)
סאקוני ואנדר ארמור עוזרות לכם לצאת לרוץ (צילום: יחצ חול)

4. לטייל יותר במקומות חדשים בארץ

לא אנחנו לא מדברים על לצאת לחו"ל, ברור שלטוס זה נהדר אבל זה דורש כל כך הרבה אנרגיה שאפשר פשוט לארוז את עצמכם ואת החברים או המשפחה ולצאת לכינרת, לגליל, לשבת על שפת הנחל, לקפוץ למדבר, לטייל בנגב בין חוות בודדים וחאנים מדהימים, לעלות צפונה לקמפינג באחד החופים ולקחת לעצמכם יותר זמן עם עצמכם, המשפחה והחברים בלי יותר מידי תכנונים, דרכון והחלפת כסף ובעיקר לגלות מקומות חדשים ודרכים חדשות להנות מחופשה מקומית. 

ההמלצה שלנו מגיעה מכיוון האחת החברות הישראליות היותר וותיקות- "קלגב" הקיימת כבר 40 שנה וחשוב לעודד עסקים וותיקים כאלו.
החברה מספקת שנים, מוצרים ורעיונות לקמפינג ששווה לבדוק.
השנה הם הוציאו את האוהל המושלם לקמפינג שחוסך מלא זמן התעסקות ואפילו אפשר לעשות ממנו שני חדרים! אוהל בן רגע להרכבה מהירה, לשמונה אנשים-  משפחתי מרווח וגבוה עם פתיחה מהירה וחוצץ בין חדרים, כך שיש לכם קצת פרטיות מהילדים או מעוד זוג חברים, עם חלונות גדולים בעלי מגנים נגד יתושים, עשוי מחומר דוחה קרני שמש , בדיוק הדבר שימנע ממכם להמציא תירוצים של עצלות, או מקום ויספק לכם חווית טיול וחופשה גם במינימום של הוצאות ומקסימום הנאה. כל מה שנותר לכם זה לארוז מלא דברים טעימים, כמה בקבוקי יין ובירות, ללגייס לעניין עוד חברים או את המשפחה ולקחת לעצמכם הפסקה שתפתח את השנה הזו כמו שצריך
ניתן להשיג גם אוהל בן רגע קטן יותר . לאתר 

אוהל בן רגע של קל גב (צילום: יחצ)
אוהל בן רגע של קל גב (צילום: יחצ)

5. לפגוש יותר חברים
לא קל במדינה הלחוצה שלנו, לא קל בעולם הפסיכי הזה ולפעמים יותר מכסף, הצלחה ואינסטגרם, אנחנו מגלים שאנחנו רואים חברים רק דרך המסך ותכלס, בסוף, אחרי כל הבולשיט האינסטגרמי, החיים העמוסים והמירוץ אחרי העבודה המושלמת, אנחנו נגיע לנקודה שבו החברים שסביבנו הם הדבר החשוב ביותר והם אלו שילוו אותנו עד הרגע האחרון כשנהיה זקנים נטולי טקט ורק נרצה לשבת באיזה בית קפה ולהתלונן על כל העולם ועל הצעירים.

אז קחו החלטה שאתם פוגשים חבר/ה אחת בשבוע , כאלו שלא דיברתם איתם מלא זמן,
הזמינו אותם לארוחת ערב, צאו לפארק עם בקבוק יין, שבו בבר השכונתי
העיקר שתשימו את הטלפון בצד ותהנו ממה שיש לכם כרגע.
דרך אגב, גם להתנתק מהטלפון אחת לשעה ביום זו החלטה נהדרת לשנה החדשה ,
אז הנה, קיבלתם 2 במחיר של אחת.
תסלחו לנו אבל הפעם אין לנו המלצה על מוצר או אפליקציה שיעזרו לכם- פה זה רק אתם (: