השנה מציינת נספרסו, החברה שהובילה לשינוי בתרבות צריכת הקפה, את יום הקפה הבינלאומי שחל ב-1 באוקטובר ברחבי העולם, בכך שהיא מדגישה את האיום הנשקף משינויי האקלים על יצור הקפה ברמה העולמית ומפנה זרקור על המאמצים שהחברה עושה על מנת להגן על האדמות לגידול דובדבני הקפה.
קפה ג'ו, המובילה מזה למעלה מ-20 שנה את תרבות הקפה האיכותי ומציעה חווית אירוח ביתית, אינטימית וחמימה על כוס קפה גורמה משובח, ממשיכה לחדש בתחום קפסולות הקפה ומשיקה קפסולות קפה אלומיניום חדשות. הקפסולות מוצעות במגוון טעמים נבחרים מהמומחים של ג'ו ומתאימות לכל מכונות הקפה תואמות נספרסו: תערובת הבית %100 פולי קפה מסוג ערביקה, תערובת אולטרה חוזק מלווה בטעמים של שוקולד מריר, ונילה וקולומביה.
שוק משקאות הקפה הקרים בכוסות ופחיות מכפיל את עצמו מאז 2018 ומגלגל למעלה מ-41 מיליון שקלים בשנה. מנוע הצמיחה הוא כניסת מתחרים חדשים עם הצעות ערך חדשות. משקאות הקפה הקר מתאימים בדיוק לרגעים האלה שצריך להתעורר ורוצים גם להתפנק: בדרך לעבודה, בהפסקה, בטיול, בפארק, או בים, ובינינו, גם בבית. פשוט כי זה טעים. הפחיות הן בתכולה של 250 מ"ל ומחזיקות בתוקף 12 חודשים.
BeanZ מותג הקפה של שטראוס, משיק סדרה חדשה של משקאות קפה קר- Ice Coffee Latte וניל ומוקה, מתערובת פולי קפה ערביקה ורובוסטה, שפותחו על ידי מומחי הקפה של שטראוס. משקאות הקפה הקר החדשים מכילים חלב והם ללא מדבקת סוכרים אדומה וללא חומר משמר.
קפה נמס עלית הישן והקלאסי, השיק גם הוא פחיות קפה קר מרעננות לדרך בטעמים משקה קפה נמס קלאסי ומשקה קפה נמס בטעם וניל. משקאות הקפה הקר החדשים מכילים חלב והם ללא חומרים משמרים.