הכירו את מרכז הקוסמטיקה של יפה מקסימוב, אחד ממרכזי הביוטי-טק הגדולים והמתקדמים בישראל. בקליניקה תמצאו מעל ל-15 טכנולוגיות טיפול למגוון מטרות. לרבות הסרת שיער מהפנים ומהגוף, טיפולי גוף, טיפולי אנטי-אייג'ינג, מחלקה רפואית להזרקות ועוד. 

היום אפגיש אתכן עם טיפול העונה לשם ״מולטי 8״. על פניו, טיפול פנים קלאסי ממוכשר שמטרתו העיקרית היא לנקות את העור ולהעשיר אותו בלחות. הטיפול מתאים לכל אזור הפנים ולכל גווני העור, הוא עדין ולא פולשני. והיתרון הגדול? תופתעי לראות את השפעתו המהירה על עור הפנים שלך! ״מולטי 8״, כשמו כן הוא כולל 8 ידיות מתחלפות המאפשרות טיפול משולב ויעיל ביותר. 

טיפול פנים אצל יפה מקסימוב (צילום: אופיר הראל)
טיפול פנים אצל יפה מקסימוב (צילום: אופיר הראל)

באמצעות תכונותיהן של הידיות השונות, נרוויח טיפול רחב פעולות. ידית פילינג יהלום להסרה ושאיבה של תאי עור מתים וניקוי יסודי של עור הפנים, ידית למיצוק והרגעה, תדר גבוה לחיטוי העור ולהזרמת הדם, ידית ביו-קרנט להחלקת קמטים וקמטוטים באזור העיניים וזוויות הפה, ראש זכוכית לטיפול באקנה באמצעות שאיבה ומזותרפיה ללא מחטים. כמו כן, הטיפול משתנה מלקוחה ללקוחה והשימוש בפונקציות השונות של המכשיר מותאם בהתאם למטרת הטיפול בהתחשב בסוג הפנים.

אז מה הטיפול יעניק לכן? ואיך תדעו אילו מהפונקציות הן המתאימות עבורכן? וכמובן מה המחיר?
לשם כך מציעה לכם רשת יפה מקסימוב פגישת ייעוץ אישית, ללא עלות, שבהלכה תקבלו אבחון כולל בעניין עור הפנים שלכן ובכך תתאפשר התאמה של תוכנית טיפולים מדויקת במטרה להעניק את התוצאה האפקטיבית והטובה ביותר עבורכן.

השאלה הבאה שבטח עולה לכן, היא מה לגבי העלות?
המחיר אינו קבוע ומשתנה מלקוחה ללקוחה, וזאת בהתאם לסוג התוכנית שתותאם עבורכן. בכל זאת, תנו לי להזכיר לכן שבקליניקה קיימות מספר רחב של טכנולוגיות מתקדמות, כך שגם אם תגיעו עם תקציב מסוים, צוות המומחים יעשו את כל המאמצים בשאיפה לשמור על שביעות רצונכם ויפעלו במטרה להתאים עבורכן תוכנית טיפולים באופן שלא יפגע באיכות הטיפול והתוצאה.

אז למה אתן מחכות? אם חשוב לכן עור הפנים, ונמאס לכן שהוא לא חלק ונקי. אם מצב העור שלכן גורם לכן לחוסר ביטחון ואתן כבר לא יודעות מה לעשות, אם אתן חוששות או לא בטוחות וגם אם אינכן יודעות על מי לסמוך. אני ממליצה לכן מכל הלב שלי ומניסיון על מרכז הטיפולים של ״יפה מקסימוב״, קחו את הצעד הראשון וקבעו לכן פגישת ייעוץ שיוביל לשינוי קוסמטי שיוביל לשיפור חיוני ברמה האישית - הן חיצונית והן פנימית.  

הטיפולים נערכים בקליניקות יפה מקסימוב : יוסף לישנסקי 1 ראשל"צ | קניון איילון, קומה ב, אבא הלל 301 רמת גן
טלפון לתיאום תור: 6264*