נמאס לכם לשמוע את המשפט "בוא נישאר ידידים"? אתם לא לבד. גברים רבים מתאכזבים לגלות לא פעם שהבחורה שהם שמו עליה עין מעוניינת לשמור על קשרי ידידות בלבד, למרות שהם רוצים הרבה יותר מזה. אילנית קורן, מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה, מסבירה כיצד אפשר להימנע מכניסה ל"פרינד זון" ומדוע זה קורה לכם שוב ושוב.

אין מקום לזה: הטעות הנפוצה שהורסת לכם את הסיכוי למצוא אהבה

"חשוב להבין כי לפעמים ההתנהלות שלנו בסיטואציה הזו קצת שונה. גברים, אתם חייבים להבין שנשים לא מבינות ישר שאתן בעניין שלהן, אפילו אם אתם ניגשים אליהן", מסבירה קורן. "מבחינת בחורה, לעומת זאת, היא יכולה לגשת לבחור גם כשהוא נראה לה מעניין ויכול להיות רק ידיד טוב מבחינתה. היא לא מיד מסתכלת עליו כפוטנציאל למשהו, או אם היא נמשכת אליו. מנגד, כאשר גבר עושה את הצעד וניגש, זה לרוב כי יש לו עניין בבחורה".

איך נמנעים מכניסה ל"פרינד זון"? צילום: אילנית קורן

"אז מה אפשר לעשות אחרת כדי שבמפגש הזה זה לא יילך למקום שבו תוכלו להישאר ידידים טובים, והבחורה לא תראה בכם שום דבר מעבר? ובכן, יש כמה אלמנטים", מבהירה קורן. "האלמנט הראשון הוא לבוא ממקום סקרן ומתעניין, ולא שאלות של כן ולא. נסו לשאול שאלות מעמיקות יותר. אם הבחורה למשל מספרת משהו על העיסוק שלה, תוכלו לשאול למה היא בחרה בתחום הזה ומה היא אוהבת בו. זכרו שכשאתם מספרים רק על עצמכם זה יכול להפוך להיות משעמם בשלב מסוים". 

"אלמנט נוסף הוא מגע אגבי. לשים את היד בגב בכניסה לחדר, למשל. אם יש אפשרות כבר מהמפגש הראשון זה יכול להקטין את הסיכוי שזה יילך ישר למקום הידידותי", היא מוסיפה.

"האלמנט השלישי הוא טיזינג. יש הבדל בין עוקצנות וציניות לטיזינג. השנינות היא מעוררת עניין, וגורמת לצד השני להידלק - זה מדליק אותו להדליק ולהתעניין יותר".

אילנית קורן היא מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה. לפרטים נוספים