כל שיחה באפליקציית ההיכרויות או בווטסאפ נראית לכן משימה בלתי אפשרית? מרגישות שאתן לא מצליחות להביא את עצמכן באמת? אילנית קורן, מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה, קיבצה 5 הודעות שימגנטו אליכן כל גבר.

מושכות את הגברים שאתן לא באמת רוצות באפליקציות? כך תשנו את זה

 1. "איזה מזל שאנחנו עובדים יחד, כי אחרת היינו צרה אחד לשני": הודעה שמתאימה לאחר מפגש עם מישהו חדש ומעניין במקום העבודה. "מחקרים מראים שעדיין רוב ההיכרויות נעשות במקום העבודה", מסבירה קורן. "במצב שבו אתם נפגשים במטבח או ב-OPEN SPACE ומשוחחים, סביר להניח שהוא יחשוש לעשות צעד בלי לקבל אישור ממך. לכן, אם את רוצה שיקרה משהו ביניכם כדאי לנסות לפנות אליו בווטסאפ. הודעה כזו עשויה לאתגר ולהלהיב גברים רבים, ולהניע אותם לפעולה. בהודעה המדוברת יש גם מסר חבוי ומסתורי, שמייצר מיד את התהיה: 'לאילו בעיות היא מתכוונת?'. הסקרנות הזו, יחד עם האתגר והמשיכה, תפעיל אצל הצד השני את הרצון לעשות את הצעד הראשון".

2. "היי לך, מקווה שנהנית מהערב, למרות שלא הייתי שם :)": הודעה שמתאימה למקרה שבו רק הכרתם והחלפתם מספרי טלפון.
"אם לאחר ההיכרות הראשונית הוא המשיך את הערב עם החברים שלו או סיפר לך שהוא הולך להיפגש איתם, מומלץ לשלוח לו הודעה חמודה וטיזרית כזו, שתכניס אותך לתודעה שלו", אומרת קורן.

למדריך המלא עם המלצות נוספות להודעות שימגנטו אלייך כל גבר - לחצי כאן

3. "הרגע קניתי את זה, מה דעתך?" (צרפי תמונה שלך): הודעה שמומלץ לשלוח לאחר כמה דייטים. לדברי קורן, "כשאת שולחת הודעה כזו את גורמת לצד השני לחשוב עלייך, ולמעשה מפלרטטת איתו בעדינות וגורמת לו להרגיש קרוב יותר אלייך. אני ממליצה להצטלם עם בגד שאת אוהבת בחנות או בבית ולצרף את התמונה להודעה. בדרך זו את יוצרת הזדמנות עבורו לראות אותך באור אחר ולהחמיא לך על איך שאת נראית בצורה שלא תהיה מוזרה או מביכה".

4. "אתה חייב להיות פה": הודעה שאפשר לשלוח בין דייט לדייט, כשאת עושה משהו מעניין לבד או עם חברות. "יש עוצמה בהצהרות כאלה", אומרת קורן. "הודעה כזו היא מעולה כי את לא שואלת אותו שום דבר וגם לא ממש מציעה להצטרף אלייך. את משאירה את הכדור במגרש שלו. בהודעה כזו ישנה מסתוריות מעורבבת עם מחמאה סמויה. את בעצם לא אומרת כאן שום דבר על איפה את או מה את עושה, מה שאוטומטית יוצר אצלו סקרנות רבה. זה משדר בו זמנית גם את הביטחון העצמי שלך וגם גורם לו להרגיש רצוי, שזה השילוב האידיאלי".

5. "חלמתי עליך בלילה": קורן מסבירה כי הודעה כזו מייצרת תגובה ומייצרת אינטארקציה. "מן הסתם הוא ישאל: 'מה חלמת?', ואז תעני לו: 'אני לא יכולה לספר, אבל תשמע... מעולם לא ראיתי את הצד הזה בך'". 

אילנית קורן היא מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה. לפרטים נוספים