הכתבה נכתבה בשיתוף וויטוריו דיוואני

כל אחד מאיתנו רוצה להתחדש מידי פעם ברהיטים חדשים. מחקרים רבים שבחנו את הרגלי הצריכה של בני אדם גילו תופעה מעניינת – רוב הצרכנים נהנים ומסופקים כשהם רוכשים ריהוט חדש לבית. אולם, רבים מהם קישרו בין רהיטים איכותיים ומעוצבים למחירים יקרים.

כעת, אפשר לנפץ את המיתוס. ביקשנו מויטוריו דיוואני, אחת מהחברות המובילות בארץ בתחום הריהוט ובעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה, מספר טיפים ועצות – כיצד לרהט את הבית מבלי לקרוע את הכיס? 

בחברה פיתחו שיטה ייחודית המאפשרת ללקוח להנות מהזמנה אישית תוך שמירה על איכות גבוהה ומחירים נוחים לכל כיס. הדבר משתקף כבר בכניסה לאולם התצוגה, שהוא למעשה שער למגוון עצום, איכותי ומעורר השראה בכל הנוגע לעיצוב הבית בכל סגנון.

המגוון הרחב באולם עשוי אולי מעט לסחרר, אבל אל חשש, גם לזה דאגו בויטוריו דיוואני כשהציבו שורה של יועצי מכירה מהמעלה הראשונה שיוכלו להתאים עבורכם את הרהיטים לפי צרכיכם, העדפותיכם והתקציב הנתון. לצידם, עומדים לרשותכם גם מעצבים שיעניקו לכם ייעוץ עיצובי מקיף בדיוק לפי דרישותיכם.

ויטוריו דיוואני (צילום: פרטי)
ויטוריו דיוואני (צילום: פרטי)

למלא את החלל: עשו ואל תעשו בעיצוב הבית
הסלון
הוא לב הבית, אולם עיצוב לא נכון עשוי להפוך אותו לחדר פחות נעים ונוח. אחד האלמנטים הנחוצים ביותר על מנת למנוע זאת הוא בחירת ספה, כורסאות ואקססוריז מתאימים. הבחירה, בראש ובראשונה, צריכה להיות בסלון שמשלב נוחות מקסימלית ללא פשרות, יחד עם עיצוב בהתאם לטעם האישי. 

בויטוריו דיוואני ממליצים בראש ובראשונה לבדוק את הצרכים וכמה מקומות צריך בחדר האירוח – על מנת שיהיה מספיק מקומות ישיבה בבית לדיירים וגם לאורחים. לאחר מכן, חשוב להבין ולהחליט היכן ניתן למקם את מערכת הישיבה בחלל החדר ואיזה אקססוריז נוסף ניתן לצרף – משזלונג מפנק ועד כורסאות מפוצלות ומעוצבות.

מערכת ישיבה פינתית מפוארת (צילום: חן לאופרד)
מערכת ישיבה פינתית מפוארת (צילום: חן לאופרד)

בחברה מציינים כי גם לחומרי הגלם יש משמעות. ישנם שלל חומרים מהם עשויים סלונים, אולם חשוב לוודא שהשלדה איכותית, חזקה ועמידה. גם לחומר ממנו עשוי הריפוד יש משמעות לא פחות חשובה – סלון מבד פשוט יותר עשוי להתאים לבית ובו בעלי חיים או לאירוח ילדים, לעומת סלון עור או סקאי שיהפוך את החלל ליוקרתי. בהתאם לתקציב הקיים ניתן לבחור את מערכת הישיבה המתאימה גם לנראות הכללית של הבית, מבלי להתפשר על העיצוב והאיכות.

יחד עם זאת, ספה היא אמנם מוצר הכרחי וחשוב, אך ספה שנפתחת למיטה זוגית תשדרג בעשרות מונים את הבית בכלל. בגלל שהספה אינה מיועדת רק לישיבה יומיומית, אלא גם לשינה, חשוב לבחור אותה בקפידה ולבחור את זאת שתמלא את צרכיכם באופן מושלם. בחברה ממליצים לשים לבד לכמה פרטים בעת הבחירה בספה נפתחת:

  1. הבחירה חייבת לעשות לאחר בדיקה מעמיקה, גם באופן פיזי – ההתנסות בספה תעניק את ההתרשמות הכי אמינה מרמת הנוחות שלה.
  2. אל תתפשרו על האיכות. ספה שאינה איכותית מספיק עשויה להיהרס ולהתבלות בזמן קצר מאוד.
  3. יועצי המכירות והעיצוב יוכלו לסייע לכם בבחירת ספה שתתאים לצרכיכם, מבלי להתפשר באיכות, בעיצוב ובמחיר הנוח ביותר.

ספה נפתחת למיטה (צילום: חן לאופרד)
ספה נפתחת למיטה (צילום: חן לאופרד)

על אף שאנו סבורים כי הסלון הוא מרכז העניינים של הבית, יש האומרים כי דווקא פינת האוכל היא לב ליבו. בשל כך, בויטוריו דיוואני מציעים שורת המלצות כיצד לבחור את הפינה המושלמת. ראשית, לפני רכישת השולחן יש לתאם ציפיות ולהגיע לרכישה כשאתם יודעים מה התקציב  - דבר זה יחסוך לכם התלבטויות רבות. שנית, יש לבחור את העיצוב המבוקש, לצד התאמה של צבעים וחומרי גלם.

פינת אוכל מלבנית דמוי שיש (צילום: חן לאופרד)
פינת אוכל מלבנית דמוי שיש (צילום: חן לאופרד)

בדיוואני מציינים כי על אף שפינת האוכל הקטנה הפכה לחביבת הקהל, ניתן למצוא שולחנות באורכים שונים, גם כאלה שיאפשרו לכם לארח עד 20 אנשים. בחברה מוסיפים כי יועצי המכירות והעיצוב, בדיוק כמו אלו הנמצאים באולם התצוגה, יכולים לסייע לכם להפוך את ההליך לקל ופשוט יותר, שבסופו מסע הנדודים עם הצלחת או הסנדוויץ' אל הספה בסלון יסתיים.

פינת אוכל עגולה נפתחת דמוי בטון  (צילום: חן לאופרד)
פינת אוכל עגולה נפתחת דמוי בטון (צילום: חן לאופרד)

אחרי יום עמוס כולנו צריכים שינה טובה. אדם ממוצע ישן לפחות כשליש מחייו, ולכן מזרן לא מתאים עשוי לגרום לכאבי גב ופגיעה באיכות החיים. נסו לדמיין כיצד אתם נראים לאחר לילה ללא שינה. עם זאת ועל אף החשיבות של מזרן מתאים, המשימה לא תמיד פשוטה – המבחר רב, הסוגים שונים וכך גם טווח המחירים. אז מה עושים? בויטוריו דיוואני מציעים מספר דברים:

  1. השידוך המושלם: כל אדם הוא יחיד ומיוחד ולכן גם המזרן שתחברו צריך להתאים אליכם, להרגלי השינה ולמבנה גופם. כשאתם שוכבים על המזרן וודאו כי הוא תומך בכל גופכם ושאתם מצליחים להתהפך בקלות מהגב לבטן וההפך.
  2. חיסכון הוא מתכון לכישלון: בויטוריו דיוואני ממליצים שעל אף שרכישת מזרן עשויה להיות הוצאה כספית גדולה, עדיף שלא לחסוך וזאת כי מזרן איכותי ישמש אתכם לשנים ארוכות. על מזרן איכותי לא מתפשרים, בדיוק כמו על הבריאות ואיכות החיים.
  3. תחזוקה: אם אתם רוכשים מזרן חדש אז אתם בוודאי רוצים שהוא יחזיק לאורך זמן. לכן חשוב לבדוק מול המומחים כיצד הם ממלצים לכם לשמור על המזרן – כל כמה זמן להפוך אותו, אוורור וכו'. 

בויטוריו דיוואני מציינים כי ריהוט איכותי ועיצובי לאו דווקא חייב להיות יקר. בחיפושים אחר המוצרים ברחבי העולם, הם שמים דגש למחיר, כך שיתאים לכל שכבות האוכלוסייה מבלי להתפשר על האיכות והעיצוב.

מיטה זוגית עם ארגז מצעים (צילום: חן לאופרד)
מיטה זוגית עם ארגז מצעים (צילום: חן לאופרד)

להחליף את הכורסא מבלי לקום ממנה
בעולם של היום ניתן לקנות מצרכים מהסופר, לרכוש תרופות ולהזמין אפילו בגדים בלחיצת כפתור. בויטוריו דיוואני לדוגמא אימצו את השיטה, ובאמצעות אתר מתקדם וקל לשימוש יחד עם מערכת המלווה את הלקוח עד לשלב הרכישה, ניתן לשוטט בה גם מבלי להימצא בה פיזית.

באתר האינטרנט המתקדם ניתן לבצע "זום-אין" לכל מוצר, לבחון אותו מכל הכיוונים, לקבל מפרט טכני, מידות וחומרים. במילים אחרות, ניתן לחוש את המוצר גם מבלי לגעת בו.  יחד עם זאת, באתר ניתן למצוא ליד כל מוצר ומוצר סרטון הדרכה המעניק המחשה והדגמה מדויקת לפריט בו אתם מתעניינים, כך שתוכלו לקבל את המידע המדויק והתמונה המלאה ביותר בלחיצת כפתור.

בקנייה באינטרנט קל מאוד לבצע סקירה מקיפה וכוללת של רהיטים על פי קטגוריות מובנות ולבצע השוואה בין המחירים והפריטים השונים.

האתר של וויטוריו דיוואני (צילום: צילום מסך)
האתר של וויטוריו דיוואני (צילום: צילום מסך)

בחברה מציינים כי למרות התהליך הדיגיטלי היעיל והנוח, מוקד שירות הלקוחות עומד לרשותכם לאורך רוב שעות היממה על מנת לסייע ולענות לכל השאלות ולקבל את חווית השירות הטובה ביותר עד מועד קבלת המוצר ואפילו מעבר, כך מעידים הלקוחות.

להגשים חלומות מבלי לשבור את המסגרת 
אם בעבר, רהיט טוב ואיכותי היה נקשר למחיר גבוה, כיום לא כך הדבר. בויטוריו דיוואני מציינים כי משימת הדגל שלהם היא להביא את הרהיטים האיכותיים והמעוצבים ביותר, שישמרו לאורך זמן, גם מבלי שתצטרכו לפרוץ את תקרת המסגרת. בויטוריו דיוואני מאמינים בהגשמת חלומות ולכן מייחסים חשיבות רבה להליך ההתלבטות בדרך לרכישת המוצר הסופי.

ויטוריו דיוואני (צילום: פרטי)
ויטוריו דיוואני (צילום: פרטי)

מקור מיוחד לגאווה הוא המוניטין לו זוכה ויטוריו דיוואני בשל האמינות והמאמצים הרבים המושקעים על ידי עובדיה להעניק לכל לקוח את השירות המקצועי, הטוב והמהיר ביותר. בויטוריו דיוואני מוספים כי הרכישה אינה חתונה קתולית. במידה וחלילה קרה תרחיש ובו המוצר אינו לשביעות רצונכם, תוכלו להחליף תמורתו מוצר אחר או לבטל את העסקה ולקבל את כספכם בחזרה. בנוסף מציעים בחברה שירותי הובלה לכל רחבי הארץ לצד פריסה רחבה של אפשרויות תשלום.

ויטוריו דיוואני – הצורן 4 ב', נתניה (כניסה 12 – מול העירייה).

שעות פעילות: ימים א'-ה: 09:00-22:00, ימי שישי וערבי חג: 09:00-15:00, מוצאי שבת: 20:00-22:30. טלפון: 09-8910055

הכתבה נכתבה בשיתוף וויטוריו דיוואני