למה כמעט אף פעם לא הולך לנו בדייט הראשון? אילנית קורן, מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה, מסבירה מהן הסיבות לכך, וכיצד ניתן לשנות את התמונה מקצה לקצה. 

מתוסכלת מכך שגברים לא מתחילים איתך? כך את יכולה לשנות את זה

לדברי קורן, יש כמה גורמים עיקריים שמובילים לכך, שהראשון בהם הוא החד גוניות. "כולנו מורכבים מכל מיני תכונות, אבל בדייטים קורה לא פעם שאנשים מבליטים תכונה עיקרית אחת", מסבירה קורן. "למשל, אם אני יודעת שאני אדם חכם ואני מחפשת אדם כזה, אז לרוב אדגיש מאוד את החלק הזה, ואדבר על דעותיי בנוגע לכל מיני דברים ועל ספרים שקראתי. במקרים כאלה אני שומעת מנשים וגברים שהם הרגישו שהדייט זרם, אבל הבעיה שזה נשאר רק ברובד אחד. חשוב להראות שיש לכם רבדים נוספים ותכונות נוספות". 

שלושת הגורמים העיקריים שדופקים לכן את הדייט. צילום: אילנית קורן

"כשאנחנו מציגים שתי תכונות מנוגדות אחת לשנייה אנחנו יוצרים משיכה הרבה יותר חזקה", מוסיפה קורן. "אם לצד הרצינות, אני אראה שאני גם שטותניקית זה ישדר שאני בטוחה בעצמי. אפשר להיות קרייריסטית, ולצד זאת לדבר על בילוי בסיני. השילובים מדליקים ומושכים, וגורמים לצד השני להתעניין עוד יותר". 

"עניין נוסף הוא שהרבה פעמים אנחנו מחכים לראות מה הצד השני יעשה ואז מנסים להתאים את עצמנו, וזו טעות", היא קובעת. "כל סיטואציה של דייט היא מלחיצה, ואין סיבה לענות תשובה בנאלית לכל שאלה בנאלית. אנחנו רוצים שיחה מעניינת ועמוקה יותר. כך, למשל, אם הצד השני ישאל מה שלומך, במקום לענות 'הכל בסדר', נסי לספר על חווייה מעניינת שחווית היום. אני ממליצה לנסות להתחיל ליישם את זה כבר מהדייט הקרוב".

אילנית קורן היא מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה. לפרטים נוספים