למרות שלא מעט רשתות חברתיות קמו אחרי פייסבוק, זו עדיין אחת הזירות המרכזיות שבהן אפשר ואף מומלץ לייצר קשרים חדשים. אילנית קורן, מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה, מסבירה כי לפייסבוק יש מספר יתרונות בולטים. 

הכירו את שיטת "הרמזור": כך תמצאו אהבה חדשה עוד השנה

"ראשית", היא אומרת, "פייסבוק היא רשת חברתית הרבה יותר אמינה מאתרי ההכרויות. אף אחד לא ישקר לגבי הגיל שלו ושאר הפרטים, משום שהוא מחובר למשפחתו ולחבריו. בנוסף, למעט מקרים חריגים לרוב לא יהיה פער בין התמונות המופיעות בפייסבוק לבין המציאות". 

כמו כן, קורן מציינת גם כי "ניתן ללמוד על האדם הרבה יותר לעומק מאשר באתרי היכרויות. אפשר, למשל, לראות מה הוא כותב, איך הוא מתנסח, מיהם החברים שלו ועוד". 

דייט (צילום: אינגאימג')
דייט (צילום: אינגאימג')

היא מסבירה כי אחת הדרכים העיקריות למצוא אנשים המחפשים קשר זוגי היא למצוא קבוצות המיועדות להיכרויות. לדבריה, אלו השלבים לאיתור הקבוצות המתאימות לכם:

1. חפשו בסרגל העליון, בחלון החיפוש, קבוצות הנושאות את המילים הבאות: הכרויות, פנויים, פנויים-פנויות, פו”פ, שווים, בחורים שווים בין חברות וכו’. בכל פעם כתבו מילה או ביטוי אחר, ותתקבל רשימה של קבוצות שבשמן יש את המילה הזו.

2. בלחיצה על קבוצה מסויימת ניתן יהיה לראות מי האנשים המחוברים אליה או מהי יחודייות הקבוצה.

3. בקש להצטרף לכל קבוצה שמעניינת אותך לפי האנשים המחוברים אליה.

4. יש להמתין עד שיאשרו אותך אם זו לא קבוצה פתוחה.

5. לאחר שאישרו אותך, תתקבל התראה על כך והודעה במייל האישי שלך.

6. השלב הבא הוא להכנס לרשימת חברי (members) הקבוצה, ולהתחיל לדפדף אחד אחר השני רק על התמונות, ולמצוא כאלו שמוצאות או מוצאים חן בעיניך.

7. כעת יש להיכנס לכרטיס האישי של אלו שמצאו חן בעיניך, ל”אודות”, ולראות יותר פרטים כמו גיל, תחביבים, תמונות וכל סטטוס אחר שהועלה בפייסבוק.

8. לבסוף, אל תתביישו ונסו לשלוח הודעה אישית ולפתח שיחה עם מי שמצא חן בעיניכם. 

אילנית קורן היא מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה. לפרטים נוספים