הסוד לשפתיים רכות ולחות

"בדיוק כפי שאת מטפלת בעור הפנים, את צריכה לטפל גם בשפתיים. לחות והזנה הן אספקט אחד, אבל גם הסרת תאים מתים חשובה", אומרת פולה בליק דיין, מומחית לרפואה טבעית וקוסמטיקה מתקדמת. "פילינג לשפתיים עושה נפלאות לתחושת הרכות ולצבע הטבעי שלהן. אין צורך לקנות פילינג מיוחד לשפתיים - אפשר להשתמש בגרגרי פילינג שמיועדים לגוף, ואפשר גם ליצור פילינג ביתי מסוכר ושמן זית, או שמן קוקוס מומס עם קוואקר טחון וחלב שקדים.

הדרך המוצלחת "לשייף" את השפתיים בעדינות רבה, היא עם מברשת עדינה נקייה ומעט מהפילינג או שמן ידידותי לעור. נותנים לשפתיים עיסוי של כמה דקות ושוטפים, והשפתיים יחזרו להיות נעימות כמו חדשות. רצוי מאד לעשות את הטיפול הפשוט הזה בסוף כל יום, במיוחד אם את משתמשת בשפתונים בעלי צבע חזק, משום שהנטייה היא לא להוריד אותם מהשפתיים כמו שצריך, מה שגורם ליובש מיותר וגם לדהיית הפיגמנט הטבעי של השפתיים".

SO.KO מברשת פילינג לשפתיים. 9.90 שקלים בסופר-פארם. למטה: פולה בליק (צילום: קית גלסמן,אינגאימג',אלון מודן)
SO.KO מברשת פילינג לשפתיים. 9.90 שקלים בסופר-פארם. למטה: פולה בליק (צילום: קית גלסמן,אינגאימג',אלון מודן)

איפור שפתיים - כך תעשי את זה נכון

"בערב הולנטיין אפשר לבחור באיפור סקסי וחושני וללכת על הפנטזיות הכי פרועות שלנו, כמו למשל להידמות לכוכבות הקולנוע המפורסמות והסקסיות של הוליווד" אומרת המאפרת עדה לזורגן ומזכירה כלל ברזל: "חשוב להקפיד על מינון נכון במראה האיפור הכללי ולבחור להדגיש את העיניים או את השפתיים – אך לא ביחד. ניתן לבחור במראה דרמטי עם שפתון כהה בגוון אדום, עיניים תחומות באיילינר כהה וריסים דרמטיים. שימוש בצלליות מטאליות, שימרים, צלליות עם נוצצים ושפתון מבריק עדין, יצרו גם הם מראה חגיגי שמתאים למאורע. אבל שוב - לא גם וגם".

הדגשה והגדרת השפתיים: "עפרון שפתיים נחוץ לא רק כשאת מתכוונת להשתמש בשפתון כהה או בוהק" מסבירה ורדה שחף, מדריכה ראשית של מותג הקוסמטיקה ג'ייד, "גם במקרים של מראה ניוד עדין, הוא עוזר ביצירת מראה מוגדר מדויק יותר, ובעיקר הופך כל שפתון או ליפגלוס לעמיד ובוהק יותר. התחילי עם הדגשת קשת הקופידון – ציירי בעדינות צורת M ואז שרטטי גם את הקו התחתון של השפה התחתונה.

הפכי כל שפתון לעמיד: שימוש בעפרון שפתיים לפני הנחת השפתון יהפוך אותו לעמיד יותר וימנע ממנו לנזול, להיטשטש את להצטבר בקמטוטים. השתמשי בעפרון השפתיים כבסיס – בין אם את משתמשת בשפתון ניוד, ורוד או מעדיפה אדום לוהט. התחילי בשרטוט והגדרת השפתיים ולאחר מכן מלאי את כל שטח השפה בעפרון. חכי לייבוש מלא ומשחי מעליו שכבה של שפתון – את תופתעי מרמת העמידות שלו במהלך היום.

שדרגי את המראה הטבעי: כדי לקבל מראה של שפתיים טבעיות, אבל משודרגות יותר, השתמשי בעפרון בגוון השפתיים שלך. התחילי בתיחום עדין של השפתיים ואז טשטשי את התיחום בעזרת מברשת, או בעזרת האצבעות – לכיוון פנים השפתיים. השלימי בשכבה דקה של גלוס עדין ותיהני ממראה שפתיים מלא ומחמיא באופן טבעי.

מאק שפתי דובדבן. ליפגלוסים של מילוקה ומייבלין ניו יורק 24.90-39.90 שקלים (צילום: יחצ חול)
מאק שפתי דובדבן. ליפגלוסים של מילוקה ומייבלין ניו יורק 24.90-39.90 שקלים (צילום: יחצ חול)

הוסיפי קונסילר: אם את מחפשת מראה של איפור שפתיים מוגדר, נקי וחד במיוחד נסי את השיטה שבה משתמשים כל המאפרים המקצועיים: צרי הגדרה מושלמת על ידי הנחת קונסילר סביב התיחום. הניחי את הקונסילר סביב השפתיים ומעליו שרטטי את התוחם, אבל אם את רוצה תוצאה מושלמת ובולטת במיוחד, הניחי את התוחם ואז הניחי סביבו קונסילר בעזרת מברשת איפור זוויתית.

המראה הרטוב: "לאחר המון זמן שהיינו שקועים במראה המאט לשפתיים, הגלוס חוזר אלינו ובגדול. כל אחת תוכל למצוא את הגוון המושלם עבורה ללוק רטוב וסקסי, מהכהה ביותר לבהיר והנוצץ ביותר" אומר גילי אלגבי, המאפר והמאסטר של סופר-פארם ביוטי. "לא משנה איזה גוון עור יש לך, הניחי על שפתייך תוחם בגוון כהה מאוד ומעליו את הגלוס השקוף והמנצנץ – בכך תיצרי מראה בהשראת היילי ביבר. הטיפ השני שלי - להשתמש עם הגלוס על העפעף בטפיחות עדינות מה שיוצר מראה רטוב ורענן".

שפתי דובדבן: המאפרת הראשית של מאק ישראל, נטע סקלי, מגלה את הסוד לשפתיים מעוצבות מבריקות ועסיסיות כמו הפרי גם בצורתן: "לאחר מריחת אודם אדום בוהק ומעורר תיאבון, הדגישו את החלק האמצעי של השפתיים, העליון והתחתון, בגוון בהיר והניחו מעליו גלוס לברק ונפח, בעוד את הפינות החיצוניות של השפתיים שרטטו בגוון מעט כהה יותר". 

עפרונות לשפתיים ג'ייד סלפי 59 שקלים. מארז ולנטיין סמאשבוקס 120 שקלים. שפתונים סקארה 9.90 שקלים (צילום: יחצ חול, כפיר זיו)
עפרונות לשפתיים ג'ייד סלפי 59 שקלים. מארז ולנטיין סמאשבוקס 120 שקלים. שפתונים סקארה 9.90 שקלים (צילום: יחצ חול, כפיר זיו)

מבצעי וולנטיין

סמאשבוקס סט ולנטיין דיי After-the after party הכולל שפתון ועפרון שפתיים ב-120 שקלים, בובי בראון שפתונים ב20% הנחה באתר ובחנויות, מאק שפתון מיני במתנה בכל קניית שפתון באתר ובחנויות, MILUCCA (מילוקה) סדרה חדשה של גלוסים מבריקים בשמונה גוונים עשירים בלחות 24.90 שקל בסופר-פארם, סקארה טיפול אקספרס לשפתיים פילינג ושפתון צבע 17.90 שקלים, איל מקיאג' שפתון מסדרת DIRTY TALK החדשה 129 שקלים. Bestie שמנים לטיפוח השפתיים וסדרת טינטים לכבוד ה-Valentine's day במגוון צבעים 25-39 שקלים. שפתון טבעוני KISS GLOW מבית GOLDEN ROSE מועשר בחומצה היאלורונית, 39 שקלים להשיג בדיל קוסמטיקס.

שפתון טבעוני KISS GLOW, פילינג SACARA, שמן BESTIE, שפתון DIRTY TALKאיל מקיאג' (צילום: קית גלסמן,יחצ)
שפתון טבעוני KISS GLOW, פילינג SACARA, שמן BESTIE, שפתון DIRTY TALKאיל מקיאג' (צילום: קית גלסמן,יחצ)