נשים רבות חוששות לגשת לגברים וליזום איתם שיחה באתרי בילוי, ובדרך כלל מעדיפות לשבת ולהמתין שייגשו אליהן. לרגל חגיגות הוולנטיין, פנינו לאילנית קורן, מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה, וביקשנו להבין כיצד ניתן לשנות זאת. 

מתלבטת מה לכתוב לו? רשימת ההודעות שימגנטו אלייך כל גבר

לדברי קורן, יש כמה דברים בסיסיים שחשוב מאוד לזכור לפני שאתן פושטות על הפאבים והמועדונים הערב:  

1. ליזום שיחה באנרגיה חיובית: “אל תתחילי עם מישהו כשאת במצב רוח רע, עצבנית או בנפילת ביטחון עצמי”, מדגישה קורן. "דברים עובדים טוב יותר כשאת שמחה, חיונית, חיובית ומלאת התלהבות ועניין".

2. אל תשתי יותר מדי: לדברי קורן, "אין דבר יותר מעצבן ולא מוערך מבחורה שתויה. אם את לא מעניינת, אף אחד לא ירצה להתייחס אליך ממש ברצינות".

3. דעי מתי לנטוש את העדר: קורן מסבירה כי "אפשר בכיף להזמין גבר להצטרף לחברות שלך, אבל אחרי שכל המסובים מרגישים בנוח כדי לשוחח, צריך לקחת אותו הצידה ולדבר איתו בלי כל ההפרעות".

4. אל תשכחי להחליף מספרי טלפון: קורן ממליצה "לחתוך בשלב מסויים את השיחה בטענה שאת רוצה להמשיך עם חברותייך למקום אחר. לכן, כך תסבירי לו, כדאי שייתן לך את מספר הטלפון, ואם יהיה לך כיף עם החברות במקום החדש תוכלי לסמס לו ולהציע לו להצטרף אלייך". ואולי תמשיכו משם למקום אחר מדליק, אז כדאי שהוא יתן לך את

5. לא מתאים? תחתכי: "אם הוא יותר מדי פושי בעינייך, לא מעניין, מתנהג בגסות, שוביניסט, ילדותי או עושה משהו אחר שלא מוצא חן בעינייך, פשוט אמרי לו שאת צריכה לדבר עם החברות שלך על משהו, ואחלי לו לילה טוב", מוסיפה קורן.

אילנית קורן היא מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה. לפרטים נוספים