פורים הגיע, ואיתו המון הזדמנויות חדשות להכיר אנשים חדשים במסיבות החג. אילנית קורן, מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה, קיבצה עבורכם את רשימת הטיפים שעשויים לסייע לכם להפוך את היציאה הערב להתחלה זוגית חדשה.

"זו ממש פוסט טראומה": כך תמצאו זוגיות טובה אחרי קשר רעיל

@ilanit_koren איך להכיר למצוא זוגיות אהבה במסיבות פורים #הכרויות #דייטים #אתריהכרויות #טינדר #זוגיות #רווקים #dating #גרושיםגרושות #להתחילמחדש #אהבה #foryou #פרידה #פורים #מסיבות @אילנית קורן ♬ Hip Hop with impressive piano sound(793766) - Dusty Sky

הטיפים של אילנית 

1. תהיו נגישים וזמינים יותר: אם נרקוד רק עם החבורה שאיתה הגענו, זה יהיה בעייתי. אף אחד לא יעיז להתקרב לאזור. נסו להיות יותר פתוחים ולקלוט חיוכים ומבטים. 

2. אל תישארו באותו מקום כל הזמן במהלך הערב: גם כשאנחנו רוקדים אפשר מדי פעם לעשות סיבוב ברחבה, ולראות מה קורה במקומות אחרים. 

3. לחייך, לחייך, לחייך: נסו כמה שיותר לחייך, ואם אפשר - אז גם לצחוק. קול של צחוק הוא אחד מהטריגרים החזקים ביותר שיש לנו כדי להפעיל בני אדם אחרים. כשרואים את השמחה שלכם - זה משהו שהוא ממגנט ומשדר המון ביטחון עצמי. 

4. נסו ליזום אינטראקציות: נסו ליצור כמה שיותר אינטראקציות, וזה לא אומר בהכרח לבוא ולדבר. גם קשר עין, להרים יד ולתת כיף, להרים לחיים עם כוס בירה או לקרוץ זה חלק מהעניין. 

אילנית קורן היא מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה. לפרטים נוספים