דלתא מותגים ישראל הודיעה היום כי חתמה על הסכם זיכיון בלעדי להקמה ותפעול של רשת חנויות ואתר אינטרנט של המותג Bath & Body Works בישראל. במסגרת ההסכם, החברה מתכננת להשיק במהלך שנת 2023 את אתר האון ליין וצפויה לפתוח לפחות 30 חנויות, עד שנת 2026, בהשקעה מוערכת של כ-60 מיליון שקלים. תקופת ההסכם נקבעה לתקופה של שבע שנים מיום החתימה, עם אופציה להארכה בשבע שנים נוספות. 

Bath & Body Works הינה הרשת המובילה בעולם בתחום מוצרי הטיפוח, האוירה והבישום לבית. מוצריה כוללים מגוון רחב של קרמים ותחליבי גוף, נרות, מפיצי בישום וסבוני ידיים המיוצרים ברובם בארה"ב ומאופיינים כמוצרים איכותיים ועדכניים ובמחירים נוחים.

מחזור המכירות של המותג בשנת 2022 הסתכם בכ-7.5 מיליארד דולר ושם דגש על שירות וחוויית קניה בחנויות ואתרי החברה הכוללים מעל ל-1,800 חנויות בארה"ב וקנדה, מעל ל- 425 חנויות בבעלות זכיינים מחוץ לאמריקה ובאמצעות אתרי האינטרנט של המותג.

Bath & Body Works (צילום: יחצ)
Bath & Body Works (צילום: יחצ)

תחת דלתא ישראל, המפעילה 206 חנויות בישראל, נמצאות רשתות החנויות של דלתא (173 חנויות), fix (29 חנויות), Panta Rei (4 חנויות). כמו כן, החברה פועלת באמצעות 4 אתרי אינטרנט למותגים "דלתא", "פיקס", "Panta rei" ו-"Victoria's Secret", המותג הנחשק שהושק בישראל בסוף שנת 2022. 

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל אמרה היום: "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של החברה אנו נרגשים להביא לראשונה לישראל את המותג המוביל בעולם בתחום מוצרי הטיפוח והאווירה Bath & Body Works ובכך להרחיב את תמהיל המוצרים והמותגים שאנו מציעים לקהל לקוחותינו".