חג הפסח מביא עמו מספר דברים שייחודיים רק לנו, עם ישראל, בחגים - תרבות של ארוחות גדולות וגם אירוח, ביגוד חגיגי לצד ניקיון ובישום הבית. עם אלו מגיע הצורך של המארחים להגיש לא רק אוכל טעים אלא גם חווית אירוח מושלמת, ביגוד לבן וחגיגי שמתאים לעונה המתחלפת ושימוש מוגבר במטבח ובמדיח הכלים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם ליהנות מבגד לבן כמו חדש, לא לחשוב על להכתים את המפה, מדיח שעובד בצורה מיטבית וניחוח של טבע בבית.

מדיח הכלים: למי שחושש שייאלץ לעמוד כל היום ליד ברז הכיור לשטוף ולהכניס למדיח – יש לנו חדשות טובות: "פיניש" השיקו קפסולות עם ההבטחה – Skip the sink, עד 48 שעות לאחר השימוש בכלים אין צורך בשטיפה מקדימה, הם עדיין ייצאו נקיים ומבריקים – תכניסו ישר למדיח! שמעתם? לא לכיור, לא לשטיפה – מדיח ולארון.

בצורה הזו גם תחסכו כ-38 ליטר מים בממוצע שמבזבזת שטיפה מקדימה בכל הדחה. 

ומה לפני האירוח, מה אם יתקלקל לנו המדיח? ייגמרו הקפסולות?  ריכזנו עבורכם את כל מה שנדרש כדי להגיע מוכנים לחג:

מלח למדיח: תוסף הכרחי לפעולת המדיח, תפקידו הוא לרכך את המים הקשים (בישראל המים הם הקשים בעולם) ולמנוע היווצרות אבנית. 

מנקה מדיח בנוזל: מנקה המדיח מסיר אבנית ושומן שהצטברו בחלקי מדיח הכלים הפנימיים. ההמלצה היא שימוש פעם בחודש.

מנקה מדיח טבליות: מנקה ומחטא לקראת הפסח את כל חלקי המדיח, צינורות, זרועות התזה ומסננים. לעומת הנוזל, מדובר בשימוש תוך כדי פעולת ההדחה יחד עם הכלים.  

מבריק למדיח: שימוש במבריק ישמור על הכלים שלכם מבריקים, ללא סימני עכירות, ויתרום לייבוש היעיל ביותר של הכלים, אפילו כלי פלסטיק. 

מפיג ריח למדיח: הרבה פעמים אנו נתקלים בריח רע שבוקע מהמדיח, בין השאר בגלל העובדה שלא תמיד אנו מאווררים את המדיח בין הדחה להדחה. מגיע גם בניחוח לימון. 

ג'ל למדיח: יעיל גם בהדחות קצרות שמאפיינות פעמים רבות את תכיפות ארוחות החג. 

מפיצי ריח: הבית מבריק? עדיין נרצה לשמור על הבית בניחוח מן הטבע, גם בעת הבישולים, שיהיה נעים לכל המוזמנים. "איירוויק" מציע לנו מגוון של מוצרים שמתאימים לאירוח בכל חלל – החל ממבשמי אוויר דרך מוצרי נטרול ריחות עוצמתיים ועד מפיצי ריח דקורטיביים המוסיפים לעיצוב הבית. 

מפיץ ריח חשמלי אוטומטי: ניחוח קבוע לאורך זמן ולחללים גדולים דוגמת הסלון. 

מפיץ ריח חשמלי אוטומטי של ''איירוויק'' (צילום: ''איירוויק'')
מפיץ ריח חשמלי אוטומטי של ''איירוויק'' (צילום: ''איירוויק'')

מקלות ריחניים בשלל ניחוחות: מוצר דקורטיבי שמתאים לכל חדר דוגמת חדרי שינה ומקלחות. 

מקלות ריחניים של ''איירוויק'' (צילום: ''איירוויק'')
מקלות ריחניים של ''איירוויק'' (צילום: ''איירוויק'')

מפיץ/מנטרל ריח אוטומטי: מפיץ ריח אוטומטי עם ניחוחות נעימים שמנטרלים ריחות דוגמת ריח בישול, חיות מחמד וכיו"ב. עובד על סוללות ולכן מותאם לכל חלל שדורש נטרול ריח. 

מפיץ ריח של ''איירוויק'' (צילום: ''איירוויק'')
מפיץ ריח של ''איירוויק'' (צילום: ''איירוויק'')

ספריי מבשם אוויר נטול גז: האורחים מגיעים ורוצים טאצ' של בישום בבית? מחליפים מצעים ורוצים ריח מהמם מהמיטה? מבשם אוויר ובדים נטול גז הוא המוצר.

ספריי מבשם אוויר נטול גז של ''איירוויק'' (צילום: ''איירוויק'')
ספריי מבשם אוויר נטול גז של ''איירוויק'' (צילום: ''איירוויק'')

ביגוד ומפות לבנות: ביגוד לבן וחגיגי הוא סממן היכר של כל חג. אבל הלבן דוהה, הבגדים מוכתמים ואין ספק שההוצאה על ביגוד לכל המשפחה כל חג מחדש הופכת להוצאה מרכזית. בדיוק בשביל זה "וניש" הוציאו עבורנו את וניש כביסה לבנה עם ההבטחה – שומר על הלבן בוהק עד ל- 50 כביסות. מה יותר טוב מלהלביש את הילד הקטן בבגד שבשנה שעברה היה של הילד הגדול? תמונת מזכרת? מה הרווחנו? חיסכון בכסף, מזכרת ולא פחות חשוב - תעשיית האופנה הנה מהמזהמות הגדולות של כדור הארץ. במקום לזרוק את הביגוד שייטמן באדמה ויישאר שם שנים רבות, תעשו בו שימוש מושכל. אתם חוסכים וכולנו מרוויחים. זה נכון גם לגבי מפות שהוכתמו ביין או באוכל. גם כאן הפורמולות הקיימות ב-2023 מבטיחות לנו הסרת כתמים תוך שמירה על לבן בוהק אז תגיעו רגועים ואל תילחצו גם אם הילד הקטן הפך את הצלחת. חג שמח!.  

כל המוצרים שהוזכרו ניתנים לרכישה ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ