קולקציית האיפור של SACARA בשיתוף הפרזנטורית אנה זק ביססה את עצמה בשנה האחרונה כאחת מקולקציות האיפור האהובות והנמכרות ביותר במדינת ישראל. מוצרי הקולקציה מתאפיינים בפורמולות חדשניות, טקסטורות בלתי מתפשרות, וצבעים שנבחרו בקפידה והפכו את הקולקציה לרבת מכר. סיבה נוספת שככל הנראה הפכה את הסדרה לכל כך פופולארית, היא המחירים הסופר-נגישים, הנעים בטווח מחירים של 20-39 שקלים לכל אחד מהמוצרים, ולא גורעים מהאיכות שלהם.

קולקציית הקפסולה של SACARA ואנה זק נבחרה למוצר השנה (צילום: קית גלסמן)
קולקציית הקפסולה של SACARA ואנה זק נבחרה למוצר השנה (צילום: קית גלסמן)

קולקציית האיפור כוללת  20 מוצרי איפור במגוון עשיר של גוונים, שנבחרו בקפידה בהתאם למוצרי האיפור המזוהים עם אנה זק, סגנונה האישי, הסטייל שלה וההשראות שהיא אוספת. זק לקחה חלק מלא בתהליך הפיתוח של המוצרים, שארך מעל לשנה, החל מבחירת הגוונים ועד נראות האריזות. סקאלת הצבעים נעה בין גוונים ורודים וחומים טבעיים ומעודנים, עם נגיעה של זוהר בגוונים מנצנצים, גם הם טבעיים ולא צעקניים מדי. בדיוק במינון הנכון. 

אנה זק בהופעה במג'יק קאס. פסח 2023 (צילום: אוריה ברגיל)
אנה זק בהופעה במג'יק קאס. פסח 2023 (צילום: אוריה ברגיל)

בין המוצרים הנמכרים ביותר ניתן למצוא: סומק קרמי, אייליינר טוש, פלטת שמונה צלליות, פודרה דחוסה במרקם קטיפתי, מארז שלושה שפתונים עם פיגמנט טבעי, מסקרה שקופה לעיצוב וקיבוע הגבות, מסקרה להפרדה, הארכה ולעיצוב מקסימלי של הריסים, מסקרה ליצירת נפח, עיבוי ועיגול הריסים, פלטה להענקת מראה שזוף ומחוטב, סט המכיל עיפרון עבה לתיחום ומילוי השפתיים ושפתון מט בגוון תואם, שימר סטיק למריחה קלה ונוחה, ליפ אנד צ'יק (טינט) למראה פנים שזוף, מברשת איפור מקצועיות ועוד. אהבנו במיוחד את הטינטים המושלמים במרקם שמן נוזלי, הנעימים מאד למגע, ומקנים מראה שזוף-אדמדם בלחיים ולחות מנצנצת בשפתיים, מבלי להיות דביקים. 

את קולקציית ANNA ZAK By SACARA ניתן להשיג בכל סניפי רשת SACARA ברחבי הארץ ובאתר און ליין. שרופים עליך אנה.