אחד הטרנדים הבולטים בתחום העיצוב הוא סגנון התעשייתי המשלב פריטי וינטג' וגוונים כהים ואחד, אך רבים מאיתנו חוששים לא פעם מהגוונים הכהים. סגנון העיצוב התעשייתי מאופיין במראה מחוספס ולא מלוטש, בשילוב עם מתכות ברזל, פלדה ואלומיניום. לצד זאת, הוא מתאפיין בריהוט מינימליסטי המלווה בגוונים חומים, לצד סקאלת צבעים של חום ושחור היוצרים אווירה אורבנית עם קריצה גברית מלאה בסטייל. 
רגע לפני שאתם מתחילים לעצב את הבית, כדאי להכיר את הפריטים שישדרגו את החלל ויהפכו אותו לצעיר, מודרני ועדכני:  

מטבח מלא בסטייל

לאוהבי הבישול והאפייה שבנינו, המעוניינים להרגיש לרגע אחד במלון בוטיק אירופאי - הסגנון הזה הוא המדויק עבורכם. עיצוב המטבח בגוונים כהים תוך שילוב מתואם של כיריים ותנור מעוצבים, ישמרו על שפת העיצוב האורבנית ויעניקו לחלל אווירה עכשווית, מודרנית וצעירה. עיצוב מטבח כהה בגווני שחור ואפור הוא צעד אמיץ למדי, ויש לומר מעין יציאה מהקופסא. יחד עם זאת הוא ייחודי ועל זמני וכך גם המוצרים אותם בחרנו שיישארו רלוונטיים מתמיד. 

תנור רב-תכליתי SenseCook, AEG קבוצת מיניליין  (צילום: יח''צ AEG)
תנור רב-תכליתי SenseCook, AEG קבוצת מיניליין (צילום: יח''צ AEG)

צבע זה כל הקסם

הסגנון התעשייתי מאופיין באלמנטים "גבריים". כדי למזג את המרקמים ולעדן את חלל הבית, כדאי להוסיף פריטים בגוונים עדינים היוצרים הרמוניה ומעניקים תחושה של לופט לא מהוקצע, אך עם זאת עדיין חמים ונעים. ניתן לשלב סוגים שונים של שטיחים במגוון סגנונות אריגה שיעניקו לחלל רכות. ההמלצה היא להכניס שטיחים באותו הטון, כך למשל שילוב של שטיח חבל במראה מעט כפרי יכניס לחלל תחושה ביתית, נשית ואלגנטית. 

כיריים אינדוקציה 60 ס''מ של Maxisense Plus  ,AEG קבוצת מיניליין  (צילום: יח''צ AEG)
כיריים אינדוקציה 60 ס''מ של Maxisense Plus ,AEG קבוצת מיניליין (צילום: יח''צ AEG)

אופציה נוספת היא שטיח בגווני אפור, תכלת וכחול, גוונים המייצרים מראה הרמוני ומשתלבים בקלות במגוון סגנונות עיצוב. הסגנון האבסטרקטי והמופשט יוצר ניגוד דרמטי עם הצבעים הכהים ומעניק מראה אותנטי ונעים. 

שטיח חבל, שטיחי כרמל, 1,146 שקל (צילום: מנחם עוז)
שטיח חבל, שטיחי כרמל, 1,146 שקל (צילום: מנחם עוז)

שילובים זה שם המשחק: אקססוריז 

כדי להוסיף טאצ' נשי לחלל ניתן להוסיף אקססוריז בגוונים עדינים שיכניסו רכות ואלגנטיות. כך למשל, מפיץ ריח מעוצב יציף את החלל בניחוח נפלא משכר ויעטוף את הבית באווירה נעימה, מלטפת ומודרנית כאחד. 

מפיץ ריח, סבון, 149 שקל (צילום: רונן מנגן)
מפיץ ריח, סבון, 149 שקל (צילום: רונן מנגן)