החגים בפתח ועונת השיפוצים בשיאה. כחברה שעדיין חיה בפוסט טראומה מהקורונה והסגרים - יותר ויותר ישראלים בוחרים לשפץ את חדרי הרחצה ולהפוך אותם למלאי סטייל כמו בבתי המלון הנחשבים ביותר, כי לבן זה כבר מזמן משעמם. המגמה בשנים האחרונות היא ייחודיות- חדרי רחצה שונים, מלאי שילובי טקסטורות וצבעים, שילובי אלמנטים שונים ויצירת חדר רחצה שהוא הרבה מעבר לפרקטי.
איך לעצב חדר אמבטיה בבית שירגיש כמו מלון יוקרתי? הטיפים שעושים את כל ההבדל:

עיצוב חדר אמבטיה שני רינג  (צילום: אדריאן דודה)
עיצוב חדר אמבטיה שני רינג (צילום: אדריאן דודה)

1. שלבו חומרים יוקרתיים:
ליצירת אווירה יוקרתית, בחרו בחומרים איכותיים כמו שיש, גרניט או קוורץ למשטחים, לריצוף ולקירות המקלחונים. חומרים אלה משדרים אלגנטיות ועמידות, ומעלים באופן מיידי את מראה חדר האמבטיה שלך.

2. התמקדו בתאורה:
לתאורה יש תפקיד מכריע בקביעת האווירה של חדר האמבטיה. התקינו שילוב של תאורת 'משימה' כגון נורות כיור, ותאורת אווירה כגון אורות תקרה שקועים או נברשת. שקלו להוסיף דימרים כדי ליצור זוהר רך ומרגיע כאשר תרצו בכך.

עיצוב חדר אמבטיה שני רינג  (צילום: אדריאן דודה)
עיצוב חדר אמבטיה שני רינג (צילום: אדריאן דודה)

3. התקינו מקלחון דמוי ספא:
השקיעו במקלחון מרווח עם מספר ראשי מקלחת ואף מקלחת גשם. זה יספק חוויה יוקרתית ומעצימה המזכירה מלון יוקרתי. שקלו להוסיף ישיבה מובנית או ספסל לנוחות נוספת.

4. הוסיפו אמבטיה עצמאית:
אמבטיה עצמאית מוסיפה מיידית נופך של שפע לכל חדר אמבטיה. חפשו עיצובים אלגנטיים ומודרניים או אמבטיות קלאסיות עם רגליים. הניחו את האמבט במיקום בולט, באופן אידיאלי ליד חלון, כדי ליצור נקודת מיקוד בחדר.

5. שימו לב לפרטים:
הפרטים הקטנים הם אלו שעושים לרוב את ההבדל הגדול ביותר ביצירת אווירה יוקרתית. הוסיפו גימור כמו מגבות קטיפה, מראת איפור מסוגננת, מתקנים איכותיים בגימור מלוטש ופתרונות אחסון אלגנטיים. שמרו על המרחב נקי מבלגן ושלבו אלמנטים דקורטיביים כמו נרות ריחניים, מוצרי רחצה יוקרתיים ופרחים טריים לחוויה מפנקת באמת.

עיצוב חדר אמבטיה שני רינג  (צילום: אדריאן דודה)
עיצוב חדר אמבטיה שני רינג (צילום: אדריאן דודה)

מעצבת הפנים שני רינג DESIRING מגלה לנו טיפים של מקצוענים: לעיצוב מנצח וייחודי שלבו אריח צבעוני עם פאטרן מעניין לרצפה, הדפס חלק המעצים או משלים את גווני האריח על קיר עם נוכחות כמו קיר המקלחון ושאר הקירות באריח ניטרלי. בצורה הזו החלל מתקבל כמעניין בלי לעייף את העין או לגרוע מהייחוד שלו. גם אם אין לך רצון להיכנס לשיפוצים אפשר לשלב למשל מראה מיוחדת שתכניס עניין, כמו למשל מראה וינטג' בחדר רחצה מודרני

זכרו, הטיפים הללו נועדו לעורר אתכם, אז אתם מוזמנים להתאים אותם לסגנון ולהעדפות האישיות שלכם. תהנה לעצב חדר אמבטיה יוקרתי משלך.