קיילי ג'נר, אימפריית הקוסמטיקה והאיפור והאחות הקטנה של הקרדשיאנס, ידועה באהבתה הגדולה לצבע הוורוד, אך דווקא לשולחן האוכל שלה היא בחרה דגם קלאסי בגווני שחור ולבן. מדובר בשולחן  אוכל גדול בצורה מלבן המחולק ל-3 חלקים, עם רגליים עגולות ועבות, כזה שישתלב בצורה נפלאה בכל סטייל. רגע לפני חגי תשרי, זמן בו כולנו מתאספים לארוחות משפחתיות, הגיע הזמן להפסיק לצרף שולחנות מתקפלים זה לזה ולבחור שולחן קלאסי לפינת האוכל, שיתאים לך לשנים רבות, ובהשראת קיילי- ישתלב בכל סטייל. רגע לפני שרצים לקנות שולחן, מכיוון שמדובר ברהיט גדול שלא מחליפים כל שנה. איך לבחור נכון?

1. קחו בחשבון את גודל פינת האוכל שלכם:

מדדו את השטח הפנוי בפינת האוכל שלכם כדי לקבוע את גודל השולחן שיתאים בנוחות. זכור להשאיר מספיק מקום לשליפה של כיסאות ולאנשים לנוע סביב השולחן.

2. קבעו את צורת השולחן:

צורת השולחן צריכה להשלים את צורת פינת האוכל שלכם. שולחנות מלבניים הם מגוונים ויכולים להושיב יותר אנשים, בעוד שולחנות עגולים יוצרים חווית אוכל אינטימית יותר. שולחנות מרובעים עובדים היטב בחללים קומפקטיים.

שולחן אוכל דגם בדולינה, שמרת הזורע  (צילום: קרן מאיר הדמיות)
שולחן אוכל דגם בדולינה, שמרת הזורע (צילום: קרן מאיר הדמיות)
 

3. חשבו על קיבולת הישיבה:

קחו בחשבון כמה אנשים אתם מארחים בדרך כלל או שיש לכם בבית. בחרו שולחן שיכול להכיל בנוחות את כולם מבלי להרגיש צפוף. זכרו ששולחנות עם הרחבות מעולים לאירוח של אורחים נוספים. 

4. קחו בחשבון את הסגנון והעיצוב:

השולחן צריך להתאים לסגנון ולעיצוב הכללי של הבית שלכם. בין אם אתם מעדיפים מראה מסורתי, מודרני או כפרי, ישנם סגנונות שונים לבחירה. שימו לב לחומרים המשמשים, כמו עץ, זכוכית או מתכת, וקחו בחשבון את הגימורים והצבעים שישלימו את החלל שלכם. 

5. העריכו את העמידות והתחזוקה:

שולחנות אוכל יכולים לסבול שימוש רב, ולכן חשוב לבחור שולחן עמיד וקל לתחזוקה. שולחנות מעץ מלא הם יציבים וניתן לחדש אותם במידת הצורך.

6. הגדירו תקציב:

קבעו את התקציב שלכם לפני קניית של שולחן אוכל. המחירים עשויים להשתנות במידה ניכרת בהתאם לחומר, הצורה והמותג. הגדרת תקציב תעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך ולהתמקד בשולחנות בטווח המחירים שלך.

ZAGA - פינות אוכל, עיצוב הכלים קרן טיבי (צילום: בן לאון)
ZAGA - פינות אוכל, עיצוב הכלים קרן טיבי (צילום: בן לאון)
 

7. בדקו את הנוחות:

אם אפשר, נסו לשבת ליד השולחן לפני ביצוע רכישה. ודאו שגובה השולחן נוח לסעודה ושלרגליים שלך יש מספיק מקום מתחת.

זכרו לקחת את הזמן שלכם בבחירת שולחן אוכל שכן מדובר בהשקעה משמעותית וברהיט מרכזי בביתכם. שקלו את ההעדפות האישיות, צרכי אורח החיים והפונקציונליות הכוללת של השולחן כדי לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבור פינת האוכל שלך.