עד כה שוק הטיפולים אסתטיים היה מיוחס בעיקר לשגרת הטיפוח בעיקר בקרב בנות המין הנשי. אלא שבשנים האחרונות עולה המודעות לטיפוח וטיפולי יופי גם בקרב גברים מסיבה אחת פשוטה: עידן הרשתות החברתיות והתחזקות השיתוף והתיעוד היומיומי האיץ את תחום הטיפולים האסתטיים וההזרקות, וזאת בשל השימוש בפילטרים והרצון לשמור על מראה מוקפד לאורך השנים אצל נשים וגברים כאחד. 

עם התפתחות הטכנולוגיה בשוק האסתטיקה ניתן למצוא כיום מגוון טיפולים מתקדמים המיועדים במיוחד לטיפוח העור הגברי, הידוע כמחוספס ועבה יותר מהעור הנשי. "תחום ההזרקות והטיפולים האסתטיים בקרב בני המין הגברי נמצא בעלייה מתמדת, וזאת בשל הרצון של קהל צעיר מבעבר לטשטש קמטוטים קיימים, לטפל בעתידיים ולשמר את הקיים", אומר ד"ר גל גרוס מנהל המקצועי של ביוטי קליניק מבית סופר-פארם. עוד הוא מוסיף, "בקליניקה שלנו תמצאו בין היתר מגוון טיפולים החל מפיסול קל לסת, טיפול בקמטי הבעה, פיסול פנים, PRP לעיבוי השיער, טיפול MiraDry  להזעת יתר ועוד". אז מהם אותם טיפולים? עשינו לכם סדר.

פיסול קו לסת

החל מגיל מסוים רקמות הפנים נוטות לצנוח כלפי מטה ולטשטש את קו הלסת המהווה את הגבול התחתון של הפנים. מראה קו הלסת המטושטש משפיע על מראה הפנים, וצניחתו נוטה להחמיר עם השנים. פיסול קו הלסת והסנטר בשילוב מכשור מתקדם, מאפשר עיצוב, חידוד והדגשת האזור בהליך פשוט ללא צורך בניתוח.

ביוטי קליניק (צילום: יח''צ)
ביוטי קליניק (צילום: יח''צ)

טיפול בקמטים וקמטוטים

טיפול בקמטים וקמטוטים באמצעות מרככי שרירים הוא הטיפול הוותיק ביותר בתחום האסתטיקה, ואף הנפוץ והמבוקש ביותר. האזורים בהם מטפלים בקמטים ובקמטוטים הם בין הגבות, אזור המצח, צידי העיניים, סנטר, פה וקו לסת.

PRP טיפול המסייע לעיבוי השיער

נשירה, הקרחה והידלדלות שיער מהווה בעיה הולכת ומתגברת אצל גברים, ומצריכה פתרונות שונים ומתקדמים. הרקע להקרחה קשור בין היתר לסטרס, לגנטיקה, לחשיפה לנזקים סביבתיים ועוד. אחד הטיפולים המתקדמים והמבוקשים בתחום האסתטיקה הוא טיפול PRP המסייע לעיבוי השיער, חיזוק זקיקי השיער הקיימים ומבוסס על החזרת דם המטופל לעור. הטיפול מעודד יצירת כלי דם וזרימת דם מוגברת לקרקפת, מה שמעודד הופעה של זקיקי שיער חבויים ומחזק את בסיס זקיקי השיער הקיימים, גם לאחר השתלת שיער.
כבר בשבועות הראשונים לאחר הטיפול ניתן להבחין בחיזוק שורשי השערה. השיער צומח מהר יותר במקביל לירידה בנשירת השיער ולחיזוק השערה הקיימת, כאשר תוצאה אופטימלית ניתן לראות לאחר טווח זמן של בין חצי שנה עד שנה, לאחר טיפולים חוזרים ועקביים.
משך הטיפול הוא בין 5 דקות ל-10 דקות.

miraDry טיפול בהזעת יתר 

מדובר בטיפול המסייע להפחתת זיעה וריח בבית השחי, המבוצע באמצעות מכשיר miraDry המבוצע במכשיר המפעיל אנרגיית חום שמאתרת את בלוטות הזיעה באזור בית השחי ומשמידה אותן.