שיתוף פעולה ייחודי של סטודיו MOLET עם סטודנטיות מקורס מרחב-זהות-חברה, של המחלקה לעיצוב פנים בשנקר. במסגרת שיתוף הפעולה עברו המתחמים הזמניים (הפרטיים כמן גם הציבוריים) של מפוני קיבוץ רעים, שנמצאים כרגע במגדלים בדרום ת"א, עבודות שדרוג ועיצוב. מי שמנחה את הקורס מטעם שנקר הם סיגל ברניר ויפתח אלוני, מטעם "מולט" מנחחים אלי סער (מעצב תעשייתי) ואריאל גוטסמן (אדריכל).

פיאצה עבור מפוני רעים (צילום: סטודנטיות המחלקה לעיצוב פנים של שנקר)
פיאצה עבור מפוני רעים (צילום: סטודנטיות המחלקה לעיצוב פנים של שנקר)

במסגרת שיתוף הפעולה, הגיעו מידי שבוע הסטודנטיות ל"מולט" עם סקיצות, רעיונות ופתרונות עיצוביים, כאשר הקו המנחה הוא עיצוב בר קיימא והבסיס לכל העיצוב הוא שימוש במשטחי העמסה ממוחדשים.  כמו כן, פריטי הריהוט שנבחרו ייצורו באופן חברתי בשיתוף הסטודנטיות עצמן, המפונים מהקיבוץ וצוותים נוספים שיגיעו לסדנאות האימפקט של החברה. במסגרת סדנה שכזאת, 100 משתתפים מ"ויקס" בנו ריהוט עבור המרפסות של המפונים. בסוף החודש תתקיים עוד סדנה, הפעם של הסטודנטיות וקהילת רעים, בה הם צפויים לבנות חלק מהפיאצה. 

מרחב ציבורי, שיתוף פעולה מולט (צילום: סטודנטיות המחלקה לעיצוב פנים של שנקר)
מרחב ציבורי, שיתוף פעולה מולט (צילום: סטודנטיות המחלקה לעיצוב פנים של שנקר)

 
סטודיו MOLET, חיבור של המילים MOdulate your palLET, הוא בית ליצירה מעץ ממוחזר ועיצוב בר-קיימא. הסטודיו מציע דרך מחשבה חדש על רהיטים. דרך שמשלבת קיימות עם מודולרית, תוך שימוש משודרג במשטחי עץ שסיימו את תפקידם הרשמי. הסטודיו מאגד בתוכו אדריכלים, מעצבים גרפים ומעצבים תעשייתיים, שיחד מייצרים ריהוט שכל אחד יכול לבנות בעצמו.

המנהלות של "מולט" זוכות בשנה האחרונה לליווי מנטורינג ניהולי של עוגן, גוף אשראי חברתי ללא מטרות רווח, המסייע לאלפי עסקים קטנים ועמותות בישראל, עם מערך של יותר מ-1,300 מתנדבים בכל רחבי המדינה.