האנשים החופשיים

אם את מאוהבות המראה ההיפי והבדים הנשפכים, ודאי כבר שמעת שהרשת האמריקאית Free People עלתה לארץ ופתחה חנות בקניון רמת אביב. המותג, שמציג בימים אלה קולקציית אביב־קיץ, הוקם בתחילת שנות ה־70 ומאז ועד היום הוא מתמיד באותו קו: לוק בוהו־שיק עם המון בדים רכים ומשוחררים, תחרות ורקמות, אפליקציות וצבעוניות טרנדית. ברשת אפשר למצוא הכל, החל בהלבשה תחתונה ובבגדים וכלה באקססוריז. בולטות בקולקציה מה שהם מגדירים "שמלות היום־יום", שמגיעות לרוב בגזרה משוחררת ובהדפסים פרחוניים. לצדן תמצאו שמלות ערב במהדורות מצומצמות עם הרבה רקמות ולוק מתוחכם. לא כדאי להחמיץ העונה את קולקציית הג'ינסים, המתהדרת בגזרות גבוהות. בקולקציה תמצאו גם שלל טופים, חצאיות, שורטים ועוד, שהמכנה המשותף שלהם הוא צבעוניות פסטלית וגוני אדמה טבעיים.



טווח מחירים: 39־1,200 שקל


Free People, קניון רמת אביב



Free People, צילום: יח"צ
Free People, צילום: יח"צ


 


Bensimon X Shoofra

איך תדעו שהאביב הגיע? פשוט חכו לשיתוף הפעולה של נעלי הסניקרס Bensimon עם המעצב התורן. הפעם הגיע תורה של רשת הנעליים שופרא, שמצליחה לספר בצורה מושלמת את הסיפור של בנסימון. שיתוף הפעולה מספק לנו נעליים בלוק אורבני, שלמעשה כבר עכשיו תוכלו למצוא . במבחר שלושה דגמים של סניקרס לבנות עם שרוכים, שעליהן איורים בהשראת תל אביב, בהם Cycling עם איור של אופני רטרו; Beach עם איור של דקלים, כסאות נוח ושמשיות; ו־Building עם בניין העירייה, מגדל שלום והמזרקה של אגם.



מחיר: 280 שקל


להשיג באתר: www.aka-online.co.il ובחנויות האופנה



Bensimon X Shoofra, צילום: יעל רוזנר
Bensimon X Shoofra, צילום: יעל רוזנר


יריד "שופוני"

יריד הנעליים "שופוני" חוזר בפעם ה־21 ויארח את מיטב מעצבי הנעליים והתיקים המקומיים. במסגרת היריד יינתנו 20% הנחה על קולקציות אביב־קיץ 2019 ועד 70% הנחה על דגמים מעונות קודמות. היריד, שהפך בשנים האחרונות למסורת של ממש, יקיים שיתוף פעולה ייחודי עם המעצבת ירדן אברהם, העומדת מאחורי היוזמה MyShoeS#, שבמסגרתה קהל הלקוחות יוכל ליהנות מאדפטציה חדשה לנעליים ישנות/פרומות/משעממות שהוא מחזיק ברשותו.


בין המשתתפים: אדי כלאב, אחת אחת, SHANI BAR ,KUMI ,KATZ AND BIRDS,יHERBERT,יANNA NOON,יPOLA V ועוד.



לפרטים נוספים: www.shoofuni.co.il


טווח מחירים: 100־1,500 שקל


מחסן 2, נמל יפו. 6-4 באפריל




IZIPIZI PARIS

אם בא לכן על משקפיים שלא ירוקנו את חשבון הבנק, כדאי שתכירו את IZIPIZI - מותג משקפי שמש וראייה צרפתי שמציע עיצובים טרנדיים בשלל גוונים. את IZIPIZI הקימו בשנת 2010 שלושה חברי ילדות שהבינו שהוריהם המתבגרים זקוקים למשקפי ראייה נוחים ונגישים. מאז ההקמה ועד היום הם הוציאו כבר מאות זוגות משקפיים שמסגרותיהם עשויות פוליקרבונט והמראה שלהם משתנה לפי העונה והטרנדים השונים.


למעשה תוכלו למצוא תחת המטרייה של המותג משקפי קריאה ושמש, משקפי מסך, שנועדו להפחית את הנזקים הנגרמים מפליטת קרינת האור הכחול, ומשקפי סקי, שהם לא פחות מלהיט.


בדומה למותגים צרפתיים אחרים, גם IZIPIZI שיקי מבלי להיות מתחכם. המסגרות של המשקפיים קלאסיות ומתאימות לכל גיל. מה שמבדיל אותו ממותגים אחרים, הוא הצבעוניות הסופר עדכנית.



טווח מחירים: 145־395 שקל


להשיג באתר: www.sette.co.il



קטלוג קיץ 2019 IZIPIZI, צילום: יח"צ
קטלוג קיץ 2019 IZIPIZI, צילום: יח"צ