סבינה מוסייב, צילום: שי יחזקאל.


ילדת הפרחים

קולקציית הקיץ של המעצבת סבינה מוסייב לוקחת אותנו לסיור במחוזות הדמיון, לעולם שכולו חופש ותנועה. נקודת המוצא של המעצבת מקורה בבלט הסובייטי “The Red Poppy”, שהציג את פרח הפרג האדום כסמל לאהבה וחופש. אותו הפרח, שלבלב בבלט של שנות ה־20 של המאה הקודמת, פרח שוב בשנות ה־60 וה־70. הצבעוניות העליזה של אותם עשורים קיבלה ביטוי בקולקציה. אפשר לראות זאת בהדפסים של שדה פרגים פורח, בבד כותנה עם רקמת זיגזגים פרחונית. הצבעוניות של הקולקציה מתמקדת בגוונים של אדום, כחול ולבן בגימורים מטאליים. 
הקולקציה רחבה ומורכבת מ־80 לוקים, המתאימים ליומיום ולאירועים. הפריטים הבולטים הם שמלות וחולצות שיפון, אוברולים, חצאיות נשפכות, מכנסיים ומכנסונים בגזרה גבוהה. 
מחירים: 390־2,800 שקלים

חנות הדגל של המותג: רבי פנחס 3, שוק הפשפשים, יפו
FACTORY54 LOEWE, צילום: PAULA IBIZA.

 

ניפגש באיביזה

שיתוף הפעולה בין בית האופנה הספרדי LOEWE לבין הבוטיק פאולה'ס איביזה חוזר בפעם השלישית. התוצאה: קולקציה שיש בה פריטים מושלמים לחופשה, והיא מושפעת, איך לא, ממסיבות החוף, מהטבע ומהנופים של האי. 
בין הפריטים הבולטים בקולקציה תמצאו תיק BASKET BAG בגרסה מחודשת וסופר־שיקית, נעלי אספדריל עם הלוגו של המותג, כובע רחב שוליים, חולצות אריג, שמלות וחצאיות בפרינטים עליזים, ג'ינסים וטי־שירטס.
טווח מחירים: 1,390־9,590 שקלים
להשיג ב־FACTORY 54 קניון רמת אביב
סטורי, צילום: דנה קרן.

 

בחזרה לילדות

בוב ספוג, הדמות האהובה והאייקונית מערוץ ניקלודיאון, חוגגת 20 שנה. כדי לקחת חלק בחגיגה, השיקה רשת סטורי סדרת טי־שירטס מעוצבים. ההדפסים שואבים את ההשראה מהדיי־ ג'וב של בוב ספוג כטבח בדיינר “הסרטן הפריך". אופן ההדפסה מדמה טי־שירט ישנה ואהובה - עם מראה וינטג' משופשף והרגשה נוסטלגית - כבר מהלבישה הראשונה. 
מחיר: 119 שקלים
בסניפי רשת סטורי ובאתר
www.storyonline.co.il 
שלומית אופיר, צילום: ואלרי בלקינד.

ג'ננה בסוואנה

מעצבת התכשיטים שלומית אופיר פותחת את הקיץ עם “סוואנה" – קולקציה השואבת השראתה מהמרחבים הפתוחים, מהצבעים ומהסגנונות של היבשת האפריקאית. הקולקציה מתאפיינת בצבעוניות שמחה, שהולמת מאוד את הקו העדין של המעצבת. היא משתמשת גם בצורניות ובאלמנטים שבטיים, לצד חומרים כמו עץ, פורמייקה וחרוזים גדולים ממגוון סוגים, בשילוב מתכות בציפויי זהב וכסף. בקולקציה אפשר למצוא התייחסות לטרנדים כמו הדפסי חיות, תכשיטי מטבעות ותכשיטי סטייטמנט גדולים.  
טווח מחירים: 88־260 שקלים
להשיג ברשת החנויות שלומית אופיר ובאתר
שלומית אופיר, צילום: ואלרי בלקינד.